1.6 astra h kurumlaşma

efrasiyab06

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
22 Kas 2013
Mesajlar
8
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
1.6 h 2005 model astra h easytronic aracımda kurumlaşma problemi vardı üst kapak açılarak temizlendi şimdi problemim yok araç benzinli, lpg taktırmayı düşünüyorum lpg kurumlaşmayı daha ada artırıp bu sıkıntıyı tekrarlar mı acaba bilgi verirseniz sevinirim
 
Lpg'nin çevreci denmesinin sebebi bu zaten. Atık gaz ve partiküllerin en az olduğu ve motor içi kurum oluşumunun en az olduğu yakıt.
 
Her 10 000 km de bir enjektör temizleyici koy çok fazla aracını kullanmıyor isen de LPG illetine bulaşma ağzının tadını kaçırma.
 
LPG kurumlaşmayı azaltır ama arabanızda hali hazırda standart yakıtı olan benzinde böyle bir sorun varsa ya sürüşünüzde ya da motorda bir sorun var, öncelikle onun çözülmesi gerekli diye düşünüyorum.
 
LPG kurumlaşmayı azaltır ama arabanızda hali hazırda standart yakıtı olan benzinde böyle bir sorun varsa ya sürüşünüzde ya da motorda bir sorun var, öncelikle onun çözülmesi gerekli diye düşünüyorum.

Yiğit kardeşime ek olarak şimdi aklıma geldi devirsiz kullanımdan kaynaklı olarak kurum olması büyük ihtimal.
 
araç şehir içi hep eşim tarafından kullanılıyordu ustada direk aracı şehir içi devirsiz mi kullanıyorsunuz diye sordu tekrarlaması zor ihtimal artık hafta sonları alıp limitlerine kadar zorluyorum aracı

tekleme sornu oluyordu küçük bir yerde yaşadığım için uzun süre bu soruna çözüm bulamadım ankaraya gittiğim bir gün arabada arıza lambası yandı motor oldukça titreyerek ve barsıyarak çalışıyordu ve çekişten düşmüştü usta çağırdım direk kurumlaşmadan dolayı dedi üst kappağı açtılar temizlediler arabanın çekişide düzeldi teklemesi titremesi sarsılmasıda bitti daha öncede corsam vardı lpg taktırmıştım zulüm olmuştum ama benzinede can dayanmıyor uzun yol yapmaya başladık artık baya
 
O zaman ara ara dedim şekilde katkı katman da fayda olur.
 
O zaman ara ara dedim şekilde katkı katman da fayda olur.

Devirsiz kullanıma katkı da sökmez abi :) anladığım kadarıyla sadece enjektör değil zaten sorun baya baya motor içi kurum bağlamış.

Aslında arabayı limitlerine kadar zorlamaya gerek yok hiç, sadece 2000 devirde değil de vites yükseltmeyi 2500-3000 civarına falan çıkarmak yeterli olur. Zaten o kadar devirsiz kullanmak fazla da yaktırır araca gitsin diye pedala abanmaktan.
 
Geri
Üst