Araç Astra 1.6 A16XER motor Classic 3.
Aslında bildiğim bir olay ama dün yaşayınca sizlerin de görüşünü almak istedim.
Bilen arkadaşlar vardır, Astra H'lardaki kapalı devre soğutma sisteminde hararet 105, 106 derecelere kadar çıkıyor, fanı öyle açıyor. Normal seyirde 103 derece civarlarında gördüğüm kadarıyla.
Ş.içinde dur-kalk sıkışık trafikte kalınca bir süre sonra hararet de 106 'lara dayanıyor haliyle. Bir süre sonra motor performansı bilhassa kalkışlarda hissedilir şekilde düşüyor. Dün tekrar yaşadım, hatta yokuşta el freniyle kalkmak zorunda kaldım, debriyajı zorlamamak için. Bir klima açsaydım daha da kötü olurdu
Bir ara forumda tartışılmıştı, konuyu bulamadım, ama hatırlıyorum. Fan açma derecesi daha düşük müşürlerle değiştirmenin daha doğru olduğunu, Opel'in Türkiye'de derecesi yüksek müşür seçerek yanlış yaptığını söyleyen arkadaşlar vardı.
Astra G'de 95 dereceyi geçtiğini hatırlamıyorum, daha erken fan açıyordu.
Şu an güncel kasa yeni Astra'da, İnsignia'da durum nedir bilmiyorum.
Görüşü, tecrübesi, fikri olan ?
Aslında bildiğim bir olay ama dün yaşayınca sizlerin de görüşünü almak istedim.
Bilen arkadaşlar vardır, Astra H'lardaki kapalı devre soğutma sisteminde hararet 105, 106 derecelere kadar çıkıyor, fanı öyle açıyor. Normal seyirde 103 derece civarlarında gördüğüm kadarıyla.
Ş.içinde dur-kalk sıkışık trafikte kalınca bir süre sonra hararet de 106 'lara dayanıyor haliyle. Bir süre sonra motor performansı bilhassa kalkışlarda hissedilir şekilde düşüyor. Dün tekrar yaşadım, hatta yokuşta el freniyle kalkmak zorunda kaldım, debriyajı zorlamamak için. Bir klima açsaydım daha da kötü olurdu
Bir ara forumda tartışılmıştı, konuyu bulamadım, ama hatırlıyorum. Fan açma derecesi daha düşük müşürlerle değiştirmenin daha doğru olduğunu, Opel'in Türkiye'de derecesi yüksek müşür seçerek yanlış yaptığını söyleyen arkadaşlar vardı.
Astra G'de 95 dereceyi geçtiğini hatırlamıyorum, daha erken fan açıyordu.
Şu an güncel kasa yeni Astra'da, İnsignia'da durum nedir bilmiyorum.
Görüşü, tecrübesi, fikri olan ?