1. pistonda tekleme

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan predator
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

predator

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
2 Eki 2006
Mesajlar
87
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
37
Siteyi ziyaret et
slm arkadaşlar benim 2001 model astra g 1.4 aracım var.2 gün once aracımda arıza ışıgı yandı.özel servise goturdum tech 2 bagladılar.egr valfi ve 1 pistonda tekleme sorunu yazdı.usta silindir kapagını sokucez kurum yapmış dedi.Acaba nasıl halledilir bu sorun bobinden veya buji kablolarından olabılırmı.teşekkurler
 
slm arkadaşlar benim 2001 model astra g 1.4 aracım var.2 gün once aracımda arıza ışıgı yandı.özel servise goturdum tech 2 bagladılar.egr valfi ve 1 pistonda tekleme sorunu yazdı.usta silindir kapagını sokucez kurum yapmış dedi.Acaba nasıl halledilir bu sorun bobinden veya buji kablolarından olabılırmı.teşekkurler
silindir kapağını sökmeden öncee carbon clean işlemii yaptır yani kurum temizleme içinn kapak sökmeye gerek yokk ilaçç orjinal olacakkkk .
 
kardeş bende de aynı sorun var carbon clean yaptık düzelmedi
katalitik dediler değiştirdik düzelmedi ateşeleme dediler düzelmedi şimdide silindir kapağı açılacakmış kurum temizliği olacak

tam olarak arabada titreme mi var çekiş düşük mü arıza lambası yanıyor ve 2000 devri geçtikten sonra yanıp sönüyor mu rolintide araba çalışırken sanki pistonlar vuruyor gibi ses geliyor mu yakıt arttı mı yüksek viteste arabada sarsıntı ve güç kaybı mı var bende ki sorun bu
 
tam olarak devir kaybı, çekişten düşüş,rolantide titreme,stop etme, motorun yüksek devirde çok bagırması , yakıtın artması bide benim egr arızalı dediler
 
Son düzenleme:
bemim corsada motor uyarı lambası yanmıştı egr nedeniyle.. egr valfini tinerle temizlediler düzeldi motorda teklemeye neden olmuştu. 20 ytl vermiştim işçilik ıvır zıvıra...
 
Benim Merivada da aynı sorun vardı.Carbon Clean yaptırdım.2 gün sonra düzeldi.Aradan belli bir zaman sonra tekrarladı.Bu sefer yeniden Tech 2'e bağlandı bobin arızası dendi.Belli bir süre sonra yine arıza lambası söndü.Tekrar yanınca yine cihaza bağlattım yine bobin dendi.Ancak şöyle bir dipnot vereyim.Karbonlaşmadan kaynaklanan sorun bazı durumlarda bobin arızası sonucu veriyormuş.Yani bobini değiştirmek çözüm olmayabiliyor.Şu an için kendi haline bıraktım.Sonuna kadar böyle kullanmayı düşünüyorum.Önerim öncelikle en düşük maliyet olan Carbon Clean yaptırman.Kapak açmak bana göre para kaybından başka bir şey değil.
 
carbon clean tam olarak manifolttaki kurumumu temizliyor tam olarak bilmiyorum.teşekkurler
 
Carbon Clean yakıtın motora girdiği tüm alanları temizliyor.Asıl görevi silindir ve pistonları temizlemektir.Ayrıca manifold için işlem yaptırmanız iyi olur.Aynı anda yapılabiliyor.Fazla bir maliyet bindirmiyor.
 
Geri
Üst