1995 model Vectra A 2.0 arabam tekliyor

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Opelbey
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Opelbey

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
7 Ara 2011
Mesajlar
46
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
44
Siteyi ziyaret et
Arkadaşlar;

2.0 Opel Vectra A Kasa 95 mdel arabam var.Ancak araba çok ciddi tekliyor ya da tekleme değilde irkiliyor. Önceden 1-2-3 viteslerde bunu yapıyordu şimdi büyük viteslerde de aynı şeyi yapıyor.

Sıralı sistem mimgas diye bir marka var üzerinde.LPG'de yapıyordu sonra benzinde kullanmaya başladım.Aynı sorun benzinde de LPG'de ki kadar olmasa da var.
Lütfen br çözüm önerisi getirin çıldıracağım artık ya.

buji kablosu : Zetex Marka 2 ay önce değişti.
buji : Gm marka 2 ay önce değiştirdim.
 
Bobini de ilk defa senden duyuyorum:)

şimdi polatlıdan ustadan geldim. gaz ayarında sorun yok dedi.ancak buji kablosunda kaçak var dedi. karanlık yere al sonra arabayı çalıştır göreceksin dışarıya attığını dedi.sonra test yaptı gerçekten de gördüm dışarı ışık attığını. iyi de ben daha 2 ay olmadı kablo alalı. neyse kablo bize geçtide hangi marka almalıyım?

zatex?
dudocco ya da ona benzer bişey
ya da tavsiye edeceğiniz bir marka?
 
Arkadaşlar;

2.0 Opel Vectra A Kasa 95 mdel arabam var.Ancak araba çok ciddi irkiliyor. Önceden 1-2-3viteslerde bunu yapıyordu şimdi büyük viteslerde de aynı şeyi yapıyor. Ancak motor sanki sıcakken yapıyor bu dediklerimi.motor sogukken çok olan birşey değil.özellikle kalkışlarda motor boğuluyor sanki sonra kendi topluyor.

Sıralı sistem mimgas diye bir marka var üzerinde.LPG'de yapıyordu sonra benzinde kullanmaya başladım.Aynı sorun benzinde de LPG'de ki kadar olmasa da var.

Lütfen br çözüm önerisi getirin çıldıracağım artık ya.

gaz ayarı tekrar bir daha yaptırıldı.
distribötür kapağı ve tevzi makarası değiştirildi.
buji kablosu : Zetex Marka 2 ay önce değişti. (dışarıya ateşliyordu buji kablosu yenilendi 10 gündür üzerinde)
buji : gm marka (çift tırnaklı) 2 ay önce değiştirdim.
baskı balata değiştirildi.
triger set halinde değiştirildi.
v kayışısı su d.d pompası değiştirildi.
Şu mübarek ramazan ayında Allah rızası için bilen bir arkadaş yardım etsin.Yoksa bizim ustayı resmen maaşa bağladım.Artık taksit taksit ödeme seçenekleri sunmaya başladı adam.

arkadaşların verdiği bilgi doğrıltusunda işlem yaptıracağım ancak konu lğg olduğu için burda da sormak istdim. yardımcı olursanız sevinirim.
 
Merhaba arkadaşlar. 91 Vectra 2.0i CD aracım ilk çalıştırdığımda devir 1200 civarında oluyor sonra yavaş yavaş 1000 devire geliyor. Bu esnada gaz pedalına hafifçe basıp çekiyorum bazen bunu yapınca stop ediyor.Bazende stop etmiyor 1000 in altına iniyor. 2. viteste düşük devirde silkeliyor.Ustaya sordum devir 2.vitesin devri değil onda ndır dedi. Carbon Clean yapalım dedi. araç 187bin km de. Bende kurcalatmadım aracı. Sizce sorun nedir? Yardımcı olurmusunuz..Not: bujiler yeni değişti, gaz kelebeği sökülmeden spreyle temizlendi.
 
Son düzenleme:
bendede war aynı sorun ama sureklı yapmıyor arada sırada farkına varıyorum sonra kayboluyor bendede hafıften kacaklar baslıyor o zaman !
 
Arkadaşlar;

2.0 Opel Vectra A Kasa 95 mdel arabam var.Ancak araba çok ciddi irkiliyor. Önceden 1-2-3viteslerde bunu yapıyordu şimdi büyük viteslerde de aynı şeyi yapıyor. Ancak motor sanki sıcakken yapıyor bu dediklerimi.motor sogukken çok olan birşey değil.özellikle kalkışlarda motor boğuluyor sanki sonra kendi topluyor.
Sıralı sistem mimgas diye bir marka var üzerinde.LPG'de yapıyordu sonra benzinde kullanmaya başladım.Aynı sorun benzinde de LPG'de ki kadar olmasa da var.

Lütfen br çözüm önerisi getirin çıldıracağım artık ya.

gaz ayarı tekrar bir daha yaptırıldı.
distribötür kapağı ve tevzi makarası değiştirildi.
buji kablosu : Zetex Marka 2 ay önce değişti. (dışarıya ateşliyordu buji kablosu yenilendi 10 gündür üzerinde)
buji : gm marka (çift tırnaklı) 2 ay önce değiştirdim.
baskı balata değiştirildi.
triger set halinde değiştirildi.
v kayışısı su d.d pompası değiştirildi.
Şu mübarek ramazan ayında Allah rızası için bilen bir arkadaş yardım etsin.Yoksa bizim ustayı resmen maaşa bağladım.Artık taksit taksit ödeme seçenekleri sunmaya başladı adam.

arkadaşların verdiği bilgi doğrıltusunda işlem yaptıracağım ancak konu lğg olduğu için burda da sormak istdim. yardımcı olursanız sevinirim.
çift tırnak lpg de pek tercih edilmez tek tırnak sorununu çözer , ayrıca lpg sisteminin elektriği ateşleme bobininin dibinden veya yanlış alındı ise hem benzinde hem lpg de kafayı yer araba , iyi bir elektrikçi oraları kontrol etsin büyük ihtimal hatalı lpg montajıdır , lpg cine kontrol ettir diycem ama bunları asla kabullenmeyecektir
 
Son düzenleme:
kardeşim ustaya gittim bobinle ilgisinin olmadığını gaz ayarı yaptırmam gerektiğini söyledi. ee gaz ayarı için gidincede ayarda sıkıntı yok diyorlar. ne yapacağımı şuan şaşırmış durumdayım ve USTA'lara güvenimde kalmadı(istisnalar vardır illaki)
 
teşekkürler mendel50, dediğin gibi lpg sisteminin elektriği nerden alınmış bir baktırayım. Benimkide arada yapıyor bazen yapmıyor.
 
Anlattığınız problem büyük bir olasılıkla debimetre kutusundan ya da bağlantılarından kaynaklanıyordur. Çünkü enjeksiyonlu olan bu araçta yakıt/hava oranı bu parça yardımıyla belirleniyor.Eğer bu kutuda bir sorun varsa araç o an kararsız halde kalacaktır ve doğal olarak anlattığınız gibi tekleyecektir, boğulacaktır.Kötü haber; bu barça baya bi pahalı :(
 
Geri
Üst