2. Viteste Yığılma, Tekleme

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan BlueLive
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

BlueLive

Kayıtlı Kullanıcı
14-Bolu
Katılım
3 Kas 2011
Mesajlar
793
Tepkime puanı
1
Puanları
16
Siteyi ziyaret et
Selam arkadaşlar. Yeni bir sorunla daha karşınızdayım :)
Araçta Atiker marka sıralı sistem lpg var. 33bin km önce takılmış. 2. vitese attıktan sonra az gaz veriyorum tekliyor gibi oluyor
biraz daha gazlıyorum topluyor gazdan çekiyorum yığılıyor araç... diğer viteslerde yok böyle bir şey, benzinde kullanırkende bnzer şeyler var ama bu kadar değil... normal bişeymi bilmiyorum. ilk defa bu türden bir araç kullanıyorum...
 
alışırsın... diğer arabalar daki gibi hemen 2 ye atma bunlar böyle...
 
Selam arkadaşlar. Yeni bir sorunla daha karşınızdayım :)
Araçta Atiker marka sıralı sistem lpg var. 33bin km önce takılmış. 2. vitese attıktan sonra az gaz veriyorum tekliyor gibi oluyor
biraz daha gazlıyorum topluyor gazdan çekiyorum yığılıyor araç... diğer viteslerde yok böyle bir şey, benzinde kullanırkende bnzer şeyler var ama bu kadar değil... normal bişeymi bilmiyorum. ilk defa bu türden bir araç kullanıyorum...

Bendede GT var düşük deviri sevmez bu alet dereceli ekzantrik var kasisten geçerken bile vites düşürmeye erinmeyeceksin , eskiden doğan kullanırdık 3. vitesle bile yarım debriyaj kasisten geçerdik hey gidi hey
 
Dostum aynı problem bende vardı buji kablosunu değiştirdim kalmadı ateşleme olabilir problem..
 
Dostum aynı problem bende vardı buji kablosunu değiştirdim kalmadı ateşleme olabilir problem..
1.6 lar 2.0 gibi değil..
2.0 la ara sokaklarda gezmek sıkıntılı biraz
ya 2. viteste debriyajı bırakamazsın balatayı yıpratırsın
ya 2 ye atar böyle tekletirsin
ya da 1 de gitmek zorunda kalır arabayı bağırtırsın
 
Son düzenleme:
1.6 lar 2.0 gibi değil..
2.0 la ara sokaklarda gezmek sıkıntılı biraz
ya 2. viteste debriyajı bırakamazsın balatayı yıpratırsın
ya 2 ye atar böyle tekletirsin
ya da 1 de gitmek zorunda kalır arabayı bağırtırsın

yani burdan çıkarılacak sonuç, 2.0 ve dereceli egzantirikli bi araç olduğu için düşük devirde kullanmayacaksın :)

bu arada dün lpg filtresini ve bujileri değiştirdim, şimdi daha seri oldu araç.. aracımı seviyorum :) gittikçe sevmeye başlıyorum
 
yani burdan çıkarılacak sonuç, 2.0 ve dereceli egzantirikli bi araç olduğu için düşük devirde kullanmayacaksın :)

bu arada dün lpg filtresini ve bujileri değiştirdim, şimdi daha seri oldu araç.. aracımı seviyorum :) gittikçe sevmeye başlıyorum
Tek tırnaklı taktırsaydın bujiiyi
 
Tek tırnaklı taktırsaydın bujiiyi

açıkçası bilemiyorum ya ben işim dolayısı ile başında durup bekleyemedim, babama tarif ettirdim gitti yaptırdı değiştirdi ama tek tırnaklımı çift tırnaklımı bilmiyorum hiç.
 
1.6 lar 2.0 gibi değil..
2.0 la ara sokaklarda gezmek sıkıntılı biraz
ya 2. viteste debriyajı bırakamazsın balatayı yıpratırsın
ya 2 ye atar böyle tekletirsin
ya da 1 de gitmek zorunda kalır arabayı bağırtırsın
evet bilirim uzun zaman 2.0 kullandım dediğin doğru sokak aralarında yada hafif sıkışık trafikde silkeleme yapabilir ama aracını tanıyan bir kullanıcı bunun devirdenmi yoksa herhanği bir problemdenmi olduğunu kolaylıkla anlayabilir..
 
bujim çift tırnak iken aracımda titreme vardı bosh'un tek tırnak (tırnak aralığı 0.8mm) olan bujilerini kullanıyorum lpg de titreme yığılma yok fakat benzinde sabah çalışmalarda çiğ gaz atması bide benzinde yürümemesi gibi dezavantajları var
 
Geri
Üst