Merhabalar arkadaşlar;
3 ay önce 290'bin km'de 2,0 motor makyajlı kasa manuel Vectra CDX aldım.
Aldıktan sonra yol bilgisayarında AUTOMATİC GEARBOX mesajı dikkatimi çekti. Aracın otomatikten manuale dönmüş olma ihtimali aklıma geliyordu.
Bakım için sanayiye gittiğimde işinin ehli bir usta aracı kaldırır kaldırmaz bu araç otomatikmiş şanzumanı değiştirmişler dedi.
İşlemin muhtemelen 220'binlerde yapıldığını düşünüyorum. benden önceki sahibinin olaydan haberi yok. ben 3 aydır kullanıyorum ve daha önce kullandığım 97 ve 98 model cd'lerden performans olarak bir farkı yok gibi.
Normal şanzıman takılmasının benim için avantajlı yönü baskı-balata gibi yedek parçaları f23'e göre yaklaşık 2 kat daha ucuz
Tüm işlemleri ruhsata işlemişler. Bunun haricinde bir sorun ve sıkıntı çıkarır mı?
Kullanıcı için dezavantajı var mıdır?
Dönüşüm olayına bakım giderleri daha ekonomik olduğu için olumlu bakıyorum ben
3 ay önce 290'bin km'de 2,0 motor makyajlı kasa manuel Vectra CDX aldım.
Aldıktan sonra yol bilgisayarında AUTOMATİC GEARBOX mesajı dikkatimi çekti. Aracın otomatikten manuale dönmüş olma ihtimali aklıma geliyordu.
Bakım için sanayiye gittiğimde işinin ehli bir usta aracı kaldırır kaldırmaz bu araç otomatikmiş şanzumanı değiştirmişler dedi.
İşlemin muhtemelen 220'binlerde yapıldığını düşünüyorum. benden önceki sahibinin olaydan haberi yok. ben 3 aydır kullanıyorum ve daha önce kullandığım 97 ve 98 model cd'lerden performans olarak bir farkı yok gibi.
Normal şanzıman takılmasının benim için avantajlı yönü baskı-balata gibi yedek parçaları f23'e göre yaklaşık 2 kat daha ucuz
Tüm işlemleri ruhsata işlemişler. Bunun haricinde bir sorun ve sıkıntı çıkarır mı?
Kullanıcı için dezavantajı var mıdır?
Dönüşüm olayına bakım giderleri daha ekonomik olduğu için olumlu bakıyorum ben