2003|Vectra 2.2 DTI Comfort Gaz Kesme ve şanzımanda vuruntu

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan BH053
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

BH053

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
29 Ara 2015
Mesajlar
3
Tepkime puanı
0
Puanları
0
znM9O4.jpg

2.2 DTI otomatik bi belamız var başımızda, araç motor ve şanzıman dışında hiç üzmedi tartışmasız çok konforlu ve rahat, ESP olmamasına rağmen yol tutuşu ve ESP olmayışının verdiği keyif tartışılmaz lakin yeni motor yapıldı araca değişmeyen parçası kalmadı nerdeyse.
cihaz EGR valfi arızası gösterdi EGR valfini orjinal alıp değiştirdik. değiştirdikten sonra turbonun aslında hiç çalışmadığını , kitlendiğini öğrendik.
neyse turbo da tamire gitti geldi tamamiyle sıfır parçalar ile yenilendi lakin 1'den 2ye geçerken araç gaz kesiyor , gazdan ayağımı çekip bi kaç saniye bekledikten sonra devrini alarak hızlanıyor ama burda da bir sorun var şanzıman vuruntu yapıyor vites geçişlerinde . haliyle dip gaz gitmeye de cesaret edemiyorum..
şanzıman hakkında hiçbir fikrim yok ama gaz kesme hakkında iki ihtimal üzerinde duruyorum;
1-) Ateşleme bujisi arızası gösteriyor cihazda bunlar sebep oluyor olabilir mi ?
2-) Ön panjurda hava filtresi girişi için plastik bir parça var ama bu parça hava filtresi kutusuna bağlanmıyor 15cm'lik bir boşluk var aralarında. düşük hızlarda yeteri kadar hava alamadığı için turbo kendini korumaya alıyor olabilir mi? 70 km üstü ara hızlanmalarda herhangi bir problem olmuyor ivmelenmede 160 170e kadar rahat çıkıyor...
biraz uzun oldu kusura bakmayın şimdiden teşekkürler cevaplarınız için :)
 
motor için birşey diyemem ama şanzumandaki vuruntu %80 yağdan. benim omegadada 1den 2 ye geçişte vuruntu vardı. yağ değişimi yaptım şimdi kaymak gibi yağ gibi bal gibi oldu :):):):)
 
motor için birşey diyemem ama şanzumandaki vuruntu %80 yağdan. benim omegadada 1den 2 ye geçişte vuruntu vardı. yağ değişimi yaptım şimdi kaymak gibi yağ gibi bal gibi oldu :):):):)
teşekkür ederim , sanayiye ilk uğradığımda şanzıman yağını değiştirtiyorum :rakir:
 
varmı bir gelişme?
 
af-33 5 ileri otomati şanzıman var sanıyorum ki. Hidrolik ünite bozulduğu için yapıyor o sarsmayı, tamir montaj + yağ değişimi 1500 lira
 
Bende de aynı araç var ve evet hidrolik kontrol ünitesi revizyon istiyor 150-200 bin kmde bir.
 
Geri
Üst