2004 OPEL CORSA 1.3 CDTI Motor Isındığında Geç Çalışıyor

7_BeLa

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
19 Mar 2018
Mesajlar
7
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
41
Siteyi ziyaret et
Merhaba arkadaşlar 2004 model dizel corsa aracım bu yaz fark ettiğim sorunu, aracı ilk çalıştırdığımda sorunsuz çalışıyor fakat hararet göstergesi 70 ve üzeri derecede stop ettiğimde tekrar çalıştırma için marşa bastığımda yaklaşık 10 sn de çalışıyor. Buna bir şekilde katlanıyorum ancak hararet 90 derece civarlarına yükseldiğinde araç soğuyana kadar çalıştıramıyorum. bu durumla ilgili tecrübesi olan birisi varsa bilgisini ve tahminlerini paylaşırsa memnun olurum...
 
Merhaba arkadaşlar 2004 model dizel corsa aracım bu yaz fark ettiğim sorunu, aracı ilk çalıştırdığımda sorunsuz çalışıyor fakat hararet göstergesi 70 ve üzeri derecede stop ettiğimde tekrar çalıştırma için marşa bastığımda yaklaşık 10 sn de çalışıyor. Buna bir şekilde katlanıyorum ancak hararet 90 derece civarlarına yükseldiğinde araç soğuyana kadar çalıştıramıyorum. bu durumla ilgili tecrübesi olan birisi varsa bilgisini ve tahminlerini paylaşırsa memnun olurum...

bu kadar belirgin olmasada sıcakken hissedilir bir gecikme var bendede.

takipteyim. 2010 1.3 ecoflex bendeki
 
Merhaba,

Aracınız 70-90 arası sıcaklıktayken hemen stop etmeyin, 1dk rölantide bekletin sonra stop edin. Yeni araçlarda stop ettikten sonra bile fan çalışıyor belli süre ama eskilerde araçla birlikte fanda duruyor. 2005 Corsa var bende de, aynı sorunu yaşamıştım, servis öyle yapmamı söylemişti.
 
Merhaba,

Aracınız 70-90 arası sıcaklıktayken hemen stop etmeyin, 1dk rölantide bekletin sonra stop edin. Yeni araçlarda stop ettikten sonra bile fan çalışıyor belli süre ama eskilerde araçla birlikte fanda duruyor. 2005 Corsa var bende de, aynı sorunu yaşamıştım, servis öyle yapmamı söylemişti.

Fan açacak sıcaklık seviyesine gelmemiş olmasına rağmen motorun tekrar çalışması normalden epey gecikiyor. belki fan açık haldeyken stop ettiğimizde gecikme normal olabilir. diğer türlü bu kadar geç çalışmasına bir anlam veremiyorum.
 
sorun çözüldü!!!

Aracımı bosch car servise götürdüm, A' da Z' ye sebep olabilecek her şeye baktılar, elektrik tesisatı dahil olmak üzere 4 gün boyunca serviste kaldı araç. usta son olarak enjektör pompa ustasına götürdü ve burada enjektörleri sökerek kalibrasyon değerlerinin bozulduğu öğrenildi neticede sıkıntının bundan kaynaklandığı anlaşıldı. enjektörlere tamir ve bakım yapıldı sorun çözüldü çok şükür... maliyet 1800TL Burada bir sıkıntı olarak gördüğüm bu sorunun neden bilgisayara bağlandığında tespit edilemediği... Usta baya isyan etti aracı dağıtacaktım artık dedi... :)
 
Geri
Üst