arkadaşlar merhaba.
2006 model opel astra h cdti aracımı ikinci el olarak geçen sene aldım. arabamı çok agrasif kullanmadığım için karşılaşmadığım bir sorun ile ilgili sizlerden yardım talep etmekteyim. vites değişimlerimi hep 2000-2500 devir arasında değiştiririm. fakat geçenlerde tabi arabayı ilk aldığım zamanlarda da başıma geldi. o zaman emme manifoldu hava kaçağı sıkıntısı vardı hallettik çok şükür. ondandır diyerekten fazla önemsememiştim. fakat geçenlerde şehir içi ışıktan kalkışta 3 den 4 e vites geçişinde 2900-3000 devir e geldiğinde araba araba aniden hızdan dştü kaba tabiri ise küt diye gaz kesti. tabi araba gitmeye devam etti. anladım ki turbo devre dışı kaldı. bunu nasıl biliyorum 2 den 3 e geçerken 2200 devirde araba turbo sayesinde daha fazla hızlanıyor. ama bu sıkıntı gerçekleştikten sonra araba bildiğiniz kamyon gibi hızlanıyor. arabayı stop edip tekrar çalıştırdığımda sorun düzeliyor. bu gibi durumla karşılaşan oldu mu acaba. teşekkürler
sağlıcakla binin
2006 model opel astra h cdti aracımı ikinci el olarak geçen sene aldım. arabamı çok agrasif kullanmadığım için karşılaşmadığım bir sorun ile ilgili sizlerden yardım talep etmekteyim. vites değişimlerimi hep 2000-2500 devir arasında değiştiririm. fakat geçenlerde tabi arabayı ilk aldığım zamanlarda da başıma geldi. o zaman emme manifoldu hava kaçağı sıkıntısı vardı hallettik çok şükür. ondandır diyerekten fazla önemsememiştim. fakat geçenlerde şehir içi ışıktan kalkışta 3 den 4 e vites geçişinde 2900-3000 devir e geldiğinde araba araba aniden hızdan dştü kaba tabiri ise küt diye gaz kesti. tabi araba gitmeye devam etti. anladım ki turbo devre dışı kaldı. bunu nasıl biliyorum 2 den 3 e geçerken 2200 devirde araba turbo sayesinde daha fazla hızlanıyor. ama bu sıkıntı gerçekleştikten sonra araba bildiğiniz kamyon gibi hızlanıyor. arabayı stop edip tekrar çalıştırdığımda sorun düzeliyor. bu gibi durumla karşılaşan oldu mu acaba. teşekkürler
sağlıcakla binin