2009 Astra H 1.3 CDTİ Baskı Balata

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan iphonecu
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

iphonecu

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
13 Ağu 2016
Mesajlar
68
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Herkese iyi forumlar diliyorum.

2009 model 129.000 de 1.3 Dizel Astra H kullanıyorum.

Özellikle 3.vites ve sonrasında yüklendiğimde debriyaj kaçırıyor ve geri topluyor.

Motor soğukken böyle bir sorunum yok.

Harici herhangi bir sarsıntı vurma yok.

Sadece baskı balatayı değiştirmek yeterli olurmu?

Yoksa rulman ve volantda değiştirmem gerekir mi?

Teşekkürler.
 
Onca işlemden sonra 130 bin km aracın rulman ( debriyaj bilyasi) değişmesi sizin için daha iyi olur. Volant in durumuna göre hareket edersiniz sökülünce anlaşılır yalnız böyle kullandıkça volant da zarar görür bilginize.
 
Onca işlemden sonra 130 bin km aracın rulman ( debriyaj bilyasi) değişmesi sizin için daha iyi olur. Volant in durumuna göre hareket edersiniz sökülünce anlaşılır yalnız böyle kullandıkça volant da zarar görür bilginize.

Cevap için çok teşekkür ederim.

Başka fikirlerde vermek isteyen olursa takipteyim.
 
Corsa d cdtilerde hareketli volant var baskı balata ile değiştirmek gerekiyor sizde de öyle mi acaba ?
Eğer öyle ise mecbur değiştirmek zorunda kalabilirsiniz debriyaj bilyası değiştirirseniz debriyaj yumuşak olur


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
Corsa d cdtilerde hareketli volant var baskı balata ile değiştirmek gerekiyor sizde de öyle mi acaba ?
Eğer öyle ise mecbur değiştirmek zorunda kalabilirsiniz debriyaj bilyası değiştirirseniz debriyaj yumuşak olur


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

bizde de öyle fakat volant değiştirmeyip sadece baskı balata değiştirenler var.

Tabiki hepsini değiştirmek mantıklı olur ama malum maliyet :D
 
Hiç fiyat aldınız mı?


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

valla hocam parçalar 1150 tl civarı orjinal

işçilikte 250 tl civarı tutuyor.

niyetiniz varsa beraber yaptıralım belki indirim falan yakalarız :D
 
Genelde açıldığı zaman volan ve bilye yi değiştirmeyi öneriyorlar, çünkü yeni balata ile eski volan pek sağlıklı olmuyor kısa vadede volan sorun çıkarıp tekrar işçilik ödemek zorunda kalınıyor. Ve eğer uzun ömürlü kullanmayı düşünüyorsanız orjinal oynar volan taktırın, ben yaz gibi 2400 lira civarında masraf ettim, volan, baskı balata, triger zinciri, şanzıman yağı, şanzıman takozları, bilye hepsi orjinal olmak şartıyla. Şuan tık ses ve sorun yok maaşallah

C6903 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Genelde açıldığı zaman volan ve bilye yi değiştirmeyi öneriyorlar, çünkü yeni balata ile eski volan pek sağlıklı olmuyor kısa vadede volan sorun çıkarıp tekrar işçilik ödemek zorunda kalınıyor. Ve eğer uzun ömürlü kullanmayı düşünüyorsanız orjinal oynar volan taktırın, ben yaz gibi 2400 lira civarında masraf ettim, volan, baskı balata, triger zinciri, şanzıman yağı, şanzıman takozları, bilye hepsi orjinal olmak şartıyla. Şuan tık ses ve sorun yok maaşallah

C6903 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Merhaba, aynı masraflar bana da gözüküyor... Volan, debriyaj ve bilyada marka olarak Luk mu Gm mi kullandınız paylaşırsanız sevinirim. Sorun yok diyince (maşallah) tavsiye için sormak istedim. Benim araç da 6 ileri corsa d, z13dth motor, m20 şanzıman. Aynı özelliklerdeysek şanzıman yağı ne kondu ve ne kadar kullanıldı bir de onu sormak isterim :)
 
Son düzenleme:
Şanzıman 5 ileri bizde, volan gm gerisi luk olarak kullanıldı diye hatırlıyorum bakmam lazım, zaten luk tedarikçi firma bildiğim kadarıyla.

C6903 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Geri
Üst