- Katılım
- 10 Mar 2022
- Mesajlar
- 2
- Tepkime puanı
- 1
- Puanları
- 3
Merhaba Opel severler, aracım henüz 85.000km. de. Aracımda atiker gold gaz sistemi var. Gösterdiğim ustaların verdiği bilgilerde yağ kaçağının direksiyon kutusundanda olabileceği bilgisi verildi turbonun yağ tahliye borusunun değişmesi gerekitiği bilgiside verildi. Şanzımanda yağ kaçaklarının terlemenin olduğu bilgisi verildi şanzımanın sökülmesi gerektiği bilgisi paylaşıldı. Son dönemde araca yapılan işlemler şu şekilde: Yağ soğutucusu değişti gm olarak sadece filtre kısmı, devir daim değişti metelli marka, termostat gövdesi değişti metal olarak, soğutma sıvıları değişti haliyle. Aracın giderinde motor kısmında çekiş performans v.s gibi sorunlarım yok yağ filtresi değişirken haliyle turbo sökülüp takılmıştı bundan kaynaklımı bilemiyorum sanki önceden de vardıda biz müdahale edince ortaya çıkmış gibi bir durumda var ortada bu tür karmaşıklar içindeyim. Forumdan talebim bu işleri çözebilecek bir ekibe yönlendirilmek. Ustalar iyi niyetli olsalarda çoğu zaman saçmalıyorlar devir daim değişecek denildi devir daimin çıkış borusunun kelepcesini değiştirdik (5TL) sorun düzeldi ve ben parçayı aldığımız için değiştik yeni olsun diye bunun gibi şeyler le çok karşılaştım. Konu mevzu çok aslında anlatacağım. Resimler ekledim ordaki yağ kaçakları görünüyor. İstanbuldayım İkitellideyim.