45 bin bakımı servis mi? özelmi?

veysel 44

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
27 Tem 2013
Mesajlar
453
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
45
Siteyi ziyaret et
Arkadaşlar aracın 45 bin bakımı geldi servisi tlfla aradım 650 tl dediler, parçaların hepsini gm alıp (yanlışım yoksa  servistede aynı para) sanayide iyi bir ustam var onamı yaptırayım. tabi 4 gm fitre 250 civarı tutuyor ama bosch olursa 100 tl falan tutuyor bu filtreler konusunda kararsız kaldım.

Başka bir sorum daha olacak yağ konusunda 15 bin bakımı 5-30w gm yağ, 30 bin bakımı 5-30w shell kullanıldı, bende şimdi mobil kullanmak istiyorum ama 0-40 mı 5-30 mu kararsızım, bilgili vede deneyimli arkadaşlarım fikir verirlerse sevinirim. Araç 2012 1.3 dti.(04.05.2012 çıkışlı)

Son bir aydır aracı 2 yada 3 gün çalıştırmadığım süre sonlarında ilk çalıştırmada marş süresi uzuyor geçende göstergeler çekini yaptı ama araç çalışmadı ikinci marşta çalıştı.Ben aküden şüpeleniyorum akünün üretildiği tarihide hesaba katarsak 3 yıllık bir akü, bakımda aküyüde deyişeyimmi.Sonra ne olur ne olmaz yolda falan bırakır.
 
Ynt: 45 bin bakımı servis mi? özelmi?

0w40 sentetik yağ öneririm. castrol olur mobil olur ikiside iyidir. Fİltreleride gm ile değiştirirsiniz. Dediğiniz problem büyük ihtimalle akü gibi duruyor
 
Ynt: 45 bin bakımı servis mi? özelmi?

Bizim araçlar bilhassa dizellerin akü ömrü daha az oluyor.. Şu follow me özelliği katlanan aynalar falan akü ömrünü azaltıyor ne yazıkki..
 
Ynt: 45 bin bakımı servis mi? özelmi?

Parcalari orjinal alin bence.
Yag 5w/30 kullandiysaniz onla devam edin cok bi fark yok mobil1 esp 5w/30 iyidir.
Akunuz 3 yilliksa mutlaka degistirin mutlu marka iyidir.
 
Cvp: 45 bin bakımı servis mi? özelmi?

motor yağlarındaki ilk ve ikinci rakamlar (0-30 ve 5-40 gibi) motorun mevsimsel çalışma derecelerini gösterir.soğuk bir şehirde yaşıyorsanız 0-30 veya 5-40 tercih edilebilir.
 
Cvp: 45 bin bakımı servis mi? özelmi?

Garantisi olmayan aracı yetkili servise götürmem,yetkili adı altında müşterileri kazıklamaktan başka bir işe yaramıyorlar.

Diğer bir boyutu ise yetkili servise aracı bıraktığınızda bekleme salonunda beklerken arabanıza ne işlem yapıldığını görme şansınız yok, bir kaç rezilliğe şahit olduğum için yetkili servislerden iyice soğudum.

Kaliteli bir özel servis en iyisi bence, ustayla muhabbet ede ede işini yapıyor ve sürekli bilgilendiriyor. İstediğin parçaları gözünün önünde kullanıyor ve gerektiğinde fikir alışverişinde bulunuyor. İzmir'deyseniz kendi gittiğim yeri tavsiye edebilrim.
 
Cvp: 45 bin bakımı servis mi? özelmi?

Seviste 299 tl
 
Ben serviste yaptırdım. Garanti bitiği halde. Servis dışında bir yerde bakım yapılmadığında iyi niyet garantisine sokabiliyorlar bazı arızaları. İlk astramı bende dışarda bakım malzemelerimi alarak gittim parça artı 20tl işçilik verdim. Ama bir gün vites geçmemeye başladı. Motoru yıkamışlardı bir solüsyonla vites mafsallarının yağınıda temimizlemişler sıkıntı oldu. Karter muhafazını sökmüşlerdi yağı boşaltırken yerine takamadılar.
O yüzden şimdi servise gidiyorum kafam rahat.


Bu mesaj iPhone'dan fırlatıldı. [emoji4]
 
Geri
Üst