Merhaba arkadaşlar,
Aracım 2012 Astra J GTC 1.6T Manuel 109.XXX KM
Yaklaşık 1 hafta önce aracıma kompresyon ve silindir kapak contası kaçak testi yaptırdım. Bu testler hiç aklımdan yokken tesadüfi olarak yaptırıldı. Kompresyon testinde herhangibir sorun çıkmazken silindir kapak contasında çok az bir kaçak olduğu bilgisi verildi. Bu test würth'ün CO2 testi ile yapılmış olup alt haznedeki su tamamen mavi kalmış üst haznedeki ise koyu yeşile dönmüştür.
Aracımın genleşme kabında belli belirsiz egzoz dumanı kokusu alıyor gibiyim ama tam emin değilim artık iyice pimpirik oldum.
Herhangibir performans düşüşü gözükmemekte.
Yağa su karıştırma, suya yağ karıştırma yok, beyaz duman, mavi duman gibi egzozda bir belirti yok.
4 aydır kullanmaktayım ve bu süreçte hararetin 90'ı geçtiğini görmedim.
Not: Kasım ayından bu yana üst kapak contası, turbo geri dönüş hortumu yağ kaçağı nedeniyle değişti, radyatör su kaçırdığı için radyatör değişimi yapıldı.( 1.5 ay ara ile)
Aracı Kasım ayında satın almış ve aldığım günden beri özenle zorlamadan kullanmaya çalışıyorum, fakat artık çıkan sorunlardan usanma derecesine geldim, muhtemelen önceki sahibi ve sahiplerinin bana mirasları. Neredeyse 1.5 ayda bir sanayideyim, Silindir kapak contası değişimi için ne yapmam gerektiğini ve kime güveneceğimi yapılan işlemler sonrası ne derece sağlıklı olacağından korkuyorum. Sizlerin fikri nedir? (İzmit bölgesinde önerebileceğiniz güvenilir bir yer/usta varsa yardımcı olabilir misiniz.)
Aracım 2012 Astra J GTC 1.6T Manuel 109.XXX KM
Yaklaşık 1 hafta önce aracıma kompresyon ve silindir kapak contası kaçak testi yaptırdım. Bu testler hiç aklımdan yokken tesadüfi olarak yaptırıldı. Kompresyon testinde herhangibir sorun çıkmazken silindir kapak contasında çok az bir kaçak olduğu bilgisi verildi. Bu test würth'ün CO2 testi ile yapılmış olup alt haznedeki su tamamen mavi kalmış üst haznedeki ise koyu yeşile dönmüştür.
Aracımın genleşme kabında belli belirsiz egzoz dumanı kokusu alıyor gibiyim ama tam emin değilim artık iyice pimpirik oldum.
Herhangibir performans düşüşü gözükmemekte.
Yağa su karıştırma, suya yağ karıştırma yok, beyaz duman, mavi duman gibi egzozda bir belirti yok.
4 aydır kullanmaktayım ve bu süreçte hararetin 90'ı geçtiğini görmedim.
Not: Kasım ayından bu yana üst kapak contası, turbo geri dönüş hortumu yağ kaçağı nedeniyle değişti, radyatör su kaçırdığı için radyatör değişimi yapıldı.( 1.5 ay ara ile)
Aracı Kasım ayında satın almış ve aldığım günden beri özenle zorlamadan kullanmaya çalışıyorum, fakat artık çıkan sorunlardan usanma derecesine geldim, muhtemelen önceki sahibi ve sahiplerinin bana mirasları. Neredeyse 1.5 ayda bir sanayideyim, Silindir kapak contası değişimi için ne yapmam gerektiğini ve kime güveneceğimi yapılan işlemler sonrası ne derece sağlıklı olacağından korkuyorum. Sizlerin fikri nedir? (İzmit bölgesinde önerebileceğiniz güvenilir bir yer/usta varsa yardımcı olabilir misiniz.)