acil yardım aracım 2500-3000 devir aralığında SİLKELENME

excaluwer

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
23 Kas 2010
Mesajlar
31
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
43
Siteyi ziyaret et
2500-3000 devir aralığında SİLKELENME

sevgili ustalar ve opele gönül verenler bana acil yardım aracım 2500-3000 devir aralığında bütün viteslerde özelliklede rampada daha iyi hissediliyor bir sirkelenme yapıyor.Ateşleme bobinini egr valfini benzin otomatiği sanırım 2 tane küçük mor soket var onları bujileri değiştim sorunum çözülmedi enjeksiyonlarıda temizlettim olmuyor bana bir akıl verin deliricem aracım 93000 de benzinli
 
Son düzenleme:
Slm

sevgili ustalar ve opele gönül verenler bana acil yardım aracım 2500-3000 devir aralığında bütün viteslerde özelliklede rampada daha iyi hissediliyor bir sirkelenme yapıyor.Ateşleme bobinini egr valfini benzin otomatiği sanırım 2 tane küçük mor soket var onları bujileri değiştim sorunum çözülmedi enjeksiyonlarıda temizlettim olmuyor bana bir akıl verin deliricem aracım 93000 de benzinli
 
Son düzenleme:
Gerçi konu açılalı 1 ay filan olmuş sabahın 7 sinde anca bu kadar olur
Konu excaluwer tarafından (04-12-2010 Saat 09:02 ) değiştirilmiştir.. Sebep: 2001 vectra silkeleme

sevgili ustalar ve opele gönül verenler bana acil yardım aracım 2500-3000 devir aralığında bütün viteslerde özelliklede rampada daha iyi hissediliyor bir sirkelenme yapıyor.Ateşleme bobinini egr valfini benzin otomatiği sanırım 2 tane küçük mor soket var onları bujileri değiştim sorunum çözülmedi enjeksiyonlarıda temizlettim olmuyor bana bir akıl verin deliricem aracım 93000 de benzinli

Aynı mesele benim opel astra da da vardı ama ben bu konuda uzman değilim peşin söyliyim. 2 haftada sorunu çözdüm oda servis, servis gezmekten bıktığım içindi, bendeki sorun 1800-2000 devir arasında 2 viteste daha belirgin silkeleme idi.
bobin arızalı diye bobin değişti yan sanayi takınca aynı sorun devam etti ama bu defa 2500-2800 arası Tech 2 cihazını araca bağladım ustayı aldım yanıma otur dedim izle 2 viteste silkeleme devrini buldum sabitledim bir süre aracı oyle kullandım devrini izledikten sonra servise cektik bilgileri araçtan aldı pc ye bağladı yazılım ayarını yaptı getirip tekrar araca 5-10 dakika arasında yükleme yaparak güncelledi. sorunum ortadan kalktı.

Benim aracın cözümü bu idi.
 
Son düzenleme:
bendede öyle bir sorun vardı gaz kelebeğini ve egr temizlettim sorun gitti.Daha öncedende bobin ve bujiler değişmşti.
 
opellerde bu sorun hep var :( ne bobinden ne bujiden asıl neden i bilinmiyor bir türlü:(
 
fren hidroliğinin kutusunun altındaki ayrıştırıcıya bir bak derim hemen yanından elektirik kabloları geçmekte eger onlarda bir aşınma varsa ordaki metala ark yaptırırak sorun yaşıyor olabilirsin..
 
fren hidroliğinin kutusunun altındaki ayrıştırıcıya bir bak derim hemen yanından elektirik kabloları geçmekte eger onlarda bir aşınma varsa ordaki metala ark yaptırırak sorun yaşıyor olabilirsin..
sanayide saten tek elektrik tesisati deişmedi :)usta 250 kağida değişeyim ondandir diyor ama inancim kalmadi artik kimseye malesef dediğin yeri kontrol ettiririm teşekkür ederim verdiğin bilgi için
 
627 km astra 1.3 cdı otm vites 2011 araçım cekiçiyle servise gitti bir gün sonra araç hazır dendi gittiğimde yeterli bilgi verilmedi havası tamamlandı dediler fakat araçın altından hidrolik akdığını gördüm daha bir tepo mazot bitirmeden böyle bir arıza beni araçdan soğuttu inş bundan sonra birdaha yaşamam .........
 
ateşleme bobinini orjinallemi değiştirdiniz
 
Geri
Üst