Akü Lambası

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan derf
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

derf

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
14 Ağu 2013
Mesajlar
33
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
37
Merhaba arkadaşlar, 2006 model dizel astramın yeni bir sorunundan daha sizlere bahsetmek istiyorum. İki gün önce kilima açık bir şekilde 4. viteste ilerliyordum ve uzun bir yokuşa geldiğimde gazdan ayağımı çektim bıraktım araba kendisi 4. viteste iniyor tabi aynı zamanda doğal olarak devir de yükseliyordu. Devir biraz daha yükselince 5. vitese yükseltmek için debriyaja bastığımda anlık olarak sanki araba stop edecek gibi oldu akü lambası yandı ama tabi o sırada 5. vitese geçirmiştim ben arabayı ve araba vitese geçince hiç bir şey yokmuş gibi devam ettim lamba da zaten vites değiştirme aralığında yandı sadece. Bu durum başka zaman olmadı başka yerlerde denedim farklı viteslerde olmadı aynı yerden tekrar geçerken denedim o zaman yine oldu sizce nedir bu sorun? teşekkürler
 
Merhaba arkadaşlar, 2006 model dizel astramın yeni bir sorunundan daha sizlere bahsetmek istiyorum. İki gün önce kilima açık bir şekilde 4. viteste ilerliyordum ve uzun bir yokuşa geldiğimde gazdan ayağımı çektim bıraktım araba kendisi 4. viteste iniyor tabi aynı zamanda doğal olarak devir de yükseliyordu. Devir biraz daha yükselince 5. vitese yükseltmek için debriyaja bastığımda anlık olarak sanki araba stop edecek gibi oldu akü lambası yandı ama tabi o sırada 5. vitese geçirmiştim ben arabayı ve araba vitese geçince hiç bir şey yokmuş gibi devam ettim lamba da zaten vites değiştirme aralığında yandı sadece. Bu durum başka zaman olmadı başka yerlerde denedim farklı viteslerde olmadı aynı yerden tekrar geçerken denedim o zaman yine oldu sizce nedir bu sorun? teşekkürler

şuan yanmıyorsa anlık olarak devir aşırı düşmüş olabilirmi acaba vites değişimi sırasında? devir rolantininde altına indiyse şarj edemeyip lambayı yakmış olabilir. bu durumda devirin neden bu kadar aşırı düştüğüne bakmak lazım. motorun çeşitli yerlerindeki kurum sebep olabilir yada başka bir arıza...
 
Anlik olarak vites degisimi sirasinda dustu bir daha olmadi baska kosullarda. Aracimda rolantide zaten cok hafif devir dalgalanmalari oluyor iyice yakindan bakinca anlasiliyor devir saatine. Bununla baglantili olabilir mi acaba?
 
sistemin ihtiyacını akü klima açıkken karşılayamadığından yakmıştır.aküyü şarj ettirin gerekliyse değişin yolda bırakabilir
 
Aküyü kontrol ettirmeye fırsat bulamadan sabah işe giderken akü bitti ve akşama akü aldım. Usta aküyü araca taktı ölçüm yaptı ve şarj dinamosu tam randımanlı çalışmıyor dedi elindeki ölçüm aletinde 13,6v-13,7v gibi bir değer gösteriyordu normalde 14,1v olmalı dedi. Gerçekten bu değerler çok mu düşük şarj dinamosu elden geçmeli dedi masraf çıkacak tabi fikirlerinizi alabilir miyim?
 
Aküyü kontrol ettirmeye fırsat bulamadan sabah işe giderken akü bitti ve akşama akü aldım. Usta aküyü araca taktı ölçüm yaptı ve şarj dinamosu tam randımanlı çalışmıyor dedi elindeki ölçüm aletinde 13,6v-13,7v gibi bir değer gösteriyordu normalde 14,1v olmalı dedi. Gerçekten bu değerler çok mu düşük şarj dinamosu elden geçmeli dedi masraf çıkacak tabi fikirlerinizi alabilir miyim?

düşük. aldığınız aküyüde kısa zamanda yenilemek zorunda kalırsınız
 
Yorumlariniz icin tesekkurler
 
Geri
Üst