alacağım aracı test ettim

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan bülent58
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
B

bülent58

Bilgi Girilmemiş
arkadaşlar siparişini vermiş olduğum opel corsa cdti 1.3 enjoy spor paketli modelini GERÇEK otomobilde test ettim ilham hnm'a tşk.

Aracın tasarımında en çok dikkat edilen nokta sürtünme katsayısını mümkün olduğunca aşağı çekmek olmuş. Bu sınıftaki bir otomobilden istenen en büyük özellik yakıt tüketimi ekonomisi olduğundan dolayı Opel tasarımcıları bu konuda bir hayli çaba harcamışlar. Bu çalışmaların sonunda elde edilen 0.32 Cd’lik sürtünme katsayısı yeni sınıf standartlarını belirler nitelikte.

Ön görünüme baktığımızda büyük farlar ve ön ızgaradaki krom çizgi ilk dikkat çeken özellikler. Oldukça sportif duran ön tampon modifikasyona gerek bırakmayacak kadar güzel. Ön taraftan başlayan çizgi arka stoplara kadar giderek tasarımdaki akıcığı sağlamış. Eski yerine geri dönen arka stoplarda aracın çizgilerine sadık kalınarak büyük tasarlanmış.

İÇ TASARIM : İçeriye girdiğinizde ilk dikkat çeken şey kalite hissi oluyor. Kokpitte kullanılan malzemeler ve işçilik övgüye değer. Üzerinde fazla düğme bulunmayan orta konsola ulaşmak kolay ve sürücünün dikkatini dağıtacak kadar karışık değil. Direksiyondan kumandalı CD-MP3 çaların ses kalitesi yeterli seviyede.

İç hacme geldiğimizde ön kısma söyleyebileceğimiz bir şey yok. Diz ve baş mesafesi yeterlince geniş. Sürücüyü yormayan koltukların yan destekleri de gayet iyi. Arka kısma baktığımızda aynı şeyi söylemek pek mümkün değil. Baş ve diz mesafesi kısıtlı ve bu uzun boylu yolcuları rahatsız edebilir.

Araçta dikkat çeken bir özellik hiçbir donanım paketinde elektrikli arka camların standart sunulmaması. Bunun sebebi küçük çocukların başlarına gelen kazalar. Güvenliğe çok önem veren Opel bu tür küçük ayrıntılarla yolcuların tam güvenliğini sağlıyor. Avrupa’nın bağımsız güvenlik test kuruluşu EURONCAP tan beş yıldız alan Corsa tüm müşterilerine ne kadar güvenli olduğunu ispatlıyor

MOTOR ve PERFORMANS : Kullandığımız otomobil 1.3 CDTI’ın 75 hp lik versiyonuydu. Küçük hacimli bu dizel motor için öncelik ekonomi. Fabrika verilerine baktığımızda şehir içi 5.8 lt ve şehir dışı 3.8 lt olarak verilmiş. Performans olarak baktığımızda 0-100 km/s hızlanma değeri 14.5 sn ve maksimum hız 163 km/s olarak verilmiş. Performansı ikinci planda tutan bu motordan daha fazlasını beklemek yanlış olur

Sürüş olarak baktığımızda pedallar, şanzıman ve direksiyon tam bir uyum içinde. Yükseklik ve derinlik ayarlı elektro-hidrolik direksiyon hıza duyarlı olarak şehir içinde kullanım kolaylığı sağlarken yüksek hızlarda çok iyi bir hâkimiyet sunuyor. Opsiyonel olarak sunulan İnteraktif sürüş sistemi (IDS) ve Elektronik Stabilite Programı (ESP) sürüş güvenliğini maksimuma çıkarırken yol tutuşu da önemli ölçüde arttırıyor

not : alıntıdır
 

Ekli dosyalar

  • iç.webp
    iç.webp
    18.4 KB · Görüntüleme: 46
  • iç konsol.webp
    iç konsol.webp
    13.9 KB · Görüntüleme: 40
  • ön.webp
    ön.webp
    6.1 KB · Görüntüleme: 33
  • arka.webp
    arka.webp
    7.3 KB · Görüntüleme: 33
Son düzenleme:
1.4 90 hp benzinli enjoy spor model harika resimler

arkadaşımızın arabası 1.4 benzinli enjoy spor paketli
işte şahane resimleri

arkagrn2yx8.png


nkonsolta4.png
 
Son düzenleme:
resimleri upload ettikçe ekliyorum buraya
 
Corsa C bundan cok daha güzeldi
 
75 beygirlik modelinde bi yanlışlık var. 0-100 12.6sn test edildi onaylandı :D çeyrek depo mazot ve iki kişiydik başka ağırlık yok.

Resimler ve yazın için çok teşekkürler. eline sağlık
 
göstergeler çok hoş duruo
 
gerçekten güzel araba ben çok seviyorum iyide yakıyo ama arka camların elektrikli olmayışının güvenlikle alakalı olduğunu sanmıyorum sonuçta elektrikli olan arabalarda arka camlar kilitlenebiliyor
 
kilitleniyor ama kapılar kilitleniyor.ordaki maksat otomatik çamların açılmaması kapılarla ilgili bir şey degil.
güncell
 
Geri
Üst