Aracımın geç çalışması ve hidrolikten gelen ses

Mesut5368

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
7 Kas 2018
Mesajlar
3
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Aracım opel Vectra 2.0 16v 2001 modeldir.
İlk çalışmasında 3-5 arası marşa basmaktan sonra çalışmaya başlıyor duyduğuma göre direnç takılıyor ve araba +5 derecenin altına inmeden de ateşleme yapıyor dendi bununla ilgili bilgisi olan varmı yardımcı olabilir mi ?

Bir diğer konu olarak aracımın direksiyonu çevirdiğimde gıcırti geliyor çok yüksek şekilde bunun kayışlardan başka nedeni olabilir mi

NOT: (ilgilenen olursa sesini videosunu atabilirim.)

İLETİSİM: mesut20570789648@gmail.com
Şimdiden teşekkür ederim iyi günler dilerim.
 

Ekli dosyalar

  • IMG-20181028-WA0027.webp
    IMG-20181028-WA0027.webp
    199.2 KB · Görüntüleme: 104
Son düzenleme:
direksiyondan gelen ses gıcırtımı yoksa fan gibi bir sesmi?
 
direksiyondan gelen ses gıcırtımı yoksa fan gibi bir sesmi?
Erdal bey yorumun için teşekkürler gelen ses gıcırtı şeklinde ve çalışmamasına da bir düşüncen var mı ?
 
Mesut Bey Selamlar,

Opel Vectra B kasa araçlarda eski tip dizel motorlar kullanıldı. Bu motorların ilk ateşlemesindeki en önemli parça ise kızdırma bujisidir. Aracınızın kızdırma bujilerini kontrol etmenizde fayda var. Bunun yanı sıra ilk kontak açılışında mazot filtresine mazot dolması gerekir ve bu çok ince bir ses ile kendini belli eder. Mazot filtresine akış olup olmadığınızı kontrol etmenizde fayda var.

Gıcırtı sesi, hidrolik direksiyon (ve kutusu) kaynaklı da olabilir, ön takım kaynaklı da olabilir. Aracınızı bir rot balansçıya götürüp ön takımları kontrol ettiriniz. Eğer akslar rotiller vb. sorun yok ise, direksiyon yağını kontrol etmekten başlayarak bu konu üzerine eğilebilirsiniz.

Kolaylıklar Dilerim...

https://www.onlineyedekparca.com/Op...El3FD_uHlhz3ReQ1u-ffm5Lsb0Fi9bF4aAlUeEALw_wcB

pr_01_1390.webp
 
  • Beğen
Tepkiler: Hasip
Mesut Bey Selamlar,

Opel Vectra B kasa araçlarda eski tip dizel motorlar kullanıldı. Bu motorların ilk ateşlemesindeki en önemli parça ise kızdırma bujisidir. Aracınızın kızdırma bujilerini kontrol etmenizde fayda var. Bunun yanı sıra ilk kontak açılışında mazot filtresine mazot dolması gerekir ve bu çok ince bir ses ile kendini belli eder. Mazot filtresine akış olup olmadığınızı kontrol etmenizde fayda var.

Gıcırtı sesi, hidrolik direksiyon (ve kutusu) kaynaklı da olabilir, ön takım kaynaklı da olabilir. Aracınızı bir rot balansçıya götürüp ön takımları kontrol ettiriniz. Eğer akslar rotiller vb. sorun yok ise, direksiyon yağını kontrol etmekten başlayarak bu konu üzerine eğilebilirsiniz.

Kolaylıklar Dilerim...

https://www.onlineyedekparca.com/Op...El3FD_uHlhz3ReQ1u-ffm5Lsb0Fi9bF4aAlUeEALw_wcB

Ekli dosyayı görüntüle 1693

Selamlar efendim teşekkür ederim güzel yorumunuz için değerlendirmeye alıp en kısa sürede bakacağım iyi günler dilerim.
 
Debriyaj alt ve üst merkezide kontrol ettirin..
 
Geri
Üst