- Katılım
- 2 Nis 2011
- Mesajlar
- 13
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
Aracım Opel Astra 1.3 cdti easytronic essentia modeli 2011 model 32000 km'de bakım için aracı servise götürdüğümde hafif rampalarda gaza bastığımda uğultu ile karışık bir titreme sesi geliyordu (arabanın sarsılması değil) bakımdan aracı aldığımda baskı-balata-bilyenin değişmesi gerektiğini yazılımla biraz düzelttiklerini kısa zamanda değişmesi gerektiğini söylediler.Ses kesildi.Forumlarda 90000'den aşağı baskı balata değişen yok ,bu işten bişey anlamadım tecrübesi olanlar yardımcı olabilirmi?
1-Baskı balatanın değişmesi gerektiğini nasıl anlarız.
2-Baskı balatam gerçekten bitik ise buna neden olan nedir.Işıklarda durur iken vites N konumuna almak lazım dedi görevli ilk defa duydum.Aracımı 0 km almıştım ve bana bu konuda kimse birşey söylememişti.Işıklarda veya 1-2 dakika üzerinde durduğumuzda N'ye mi almak lazım?
3-Hafif eğimli yollarda fren'den ayağınızı kaldırdığınızda araç gaza basmadan kendisi gidiyor.Yoğun trafik'te gaza basmadan bu şekilde aracı ilerlemesini bekleyerek kullanıyordum acaba bu neden olmuş olabilirmi?
4-Dik yokuşlarda araç park edilirken vites'te bırakmak debriyajın erken bitmesine neden olurmu?
1-Baskı balatanın değişmesi gerektiğini nasıl anlarız.
2-Baskı balatam gerçekten bitik ise buna neden olan nedir.Işıklarda durur iken vites N konumuna almak lazım dedi görevli ilk defa duydum.Aracımı 0 km almıştım ve bana bu konuda kimse birşey söylememişti.Işıklarda veya 1-2 dakika üzerinde durduğumuzda N'ye mi almak lazım?
3-Hafif eğimli yollarda fren'den ayağınızı kaldırdığınızda araç gaza basmadan kendisi gidiyor.Yoğun trafik'te gaza basmadan bu şekilde aracı ilerlemesini bekleyerek kullanıyordum acaba bu neden olmuş olabilirmi?
4-Dik yokuşlarda araç park edilirken vites'te bırakmak debriyajın erken bitmesine neden olurmu?