Astra G 2000 millenium Motor Modifiye

karakalem21

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
10 May 2009
Mesajlar
20
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
38
Slm ark.aranıza yenı katıldım ve bundan sonra bılgı ve yaptıklarımı paylasmak ıcın bır cok kez sızlerdende onerıler almak ıcın sık sık burda olucam:D
Aracımın ıc aksamından modıfıyeye ufak ufak basladım ıns.en kısa zamanda resımlerıde paylasıcam.
sımdık motora baslamak ıstıyorum sızınde onerılerınızı alarak.
Kafamda olan seyler kabaca
eteklı pıston
derecelı egzantırık
manıfold
ve tabı kı turbo vs... (ısteyen olursa marka model olarak parca ve yapılcak ıslemler ıcın detaylı bılgı verebılırım)

uzun zamandır arastırmalarımı surduruyorum ve bu ıslemler ıcın tabı kı cok ıyı ve guvenebıleceğım bır usta bulmaya calısıyorum bu aralar.
sızce bu araca değermı ? szınde goruslerınızı almak ısterım
 
astra g 2000 derken 2000 edition 1.6 mı yoksa 2.0 astralardan mı bahsediyorsunuz anlamadım.opele harcanan her 5 kuruşu hakeder ama 1.6 motorlu edition için motor üzerine fazla bir şey beklemeyin bence.olur, olmaz değil ama çok para harcarsın.eğer performanslı bi astra istiyorsan benca arabanı satıp 2.0 turbolar üzerine çalışsan daha iyi olur.hiç olmazsa harcadığın paranın karşılığını verir....
 
onerın ıcın once tskler arkadasım ama sunu soleyeyım arac 1.6 16 v astra 2000 edıtıon
aracı satma gıbı bır dusuncem yok ee o yadıgar kaldı desem yerıdır.masraftan kacınmadan yapılabılecek en ıyı 1.6 motoru yapabılmenın pesındeyım.soledıklerın aslında normal sartlarda doğru ama bu arcın manıvıyatı cok buyuk benım ıcın sadece onu guzelce yapıp hafta sonları artık bınıcem:D
su anda arac 126.000 de ve hala canavar gıbı hıc bır sorunum da yok arac motor olarak gecen hafta ıst-edırne yolu uzerınde 220km/h gordu banamısın demedı.bende bu km de sorunsuz ve prformanslı olmasını gorunce yapılabıleceğın en ıısını yapayım dedım
 
valla hocam sen yap hemen bende arkandan geliyorum aynı işlemler için
 
şimdiden allah yardımcın olsun...bişeyler yaptıkca yada yapmaya çalıştıkça buradan bizimle de paylaşırsan seviniriz...
 
eyw.ıns en kısa zamanda baslıcam bu aradau yaptığım seylerıdebı foto cekeyım bakalım beyencekmısınız
 
Öncelikle turbo olayını aklınızdan çıkarın, 1.6'yu turbo yapmak için gerek malzeme, gerek usta bulmak yönünden çok sıkıntı yaşarsınız. Araç 2.0 olsa irmscher egsantrik, irmscher headers ve iyi bir yazılımla tatminkar sonuçlar alabilirdiniz ama 1.6 için imkanlar çok kısıtlı. Alacağınız sonuç harcayacağınız paraya değmez. Para yönünden sıkıntım yok derseniz Almanya'dan aracınıza uygun Dbilas emme manifoldu, egsantrik ve yazılım temin edebilirsiniz.
 
eyw.saolasın wallahı dusunuyorum madıı yonden sıkıntı yok da ıste yaptıktan sonra değsın ıster herkez haklı olarak onerılerınızı gorunce de ve dısarda yaptığım arastırmalarda hemen hemen aynı yonde malesef:( sonunda bı dodge motoruyla deıstırcem galıba:D oda olursa:)
 
Son düzenleme:
1.6 yı atmosferik olarak doldurmak daha mantıklı olur öncelikle emme manifolduyla başlayabilirsin bunun için corsa gsi tertibatı kurmak pek zor bi iş değil bloklar aynı olduğu için bir parça değiştirdiğinde piyasada corsa gsi için satılan emme manifoldlarından kullanabilirsin... egzantirik 1.6 için bulmak zor mu kolay mı bilmem ama bulabilirsen iyi olur... egsoz sistemini de profesyonel bir şekilde yapıp kaliteli bir chiplede desteklersen keyifli araba olur bu dediklerimin sana maliyeti 2000 civarı olur... port polishde yapılabilir güzel etkileri olabiliyor...

ama araba 126 bindeymiş bence modifiyeye başlamadan önce motoru sıkı bir bakımdan geçirmelisin ayrıca bujilerini bosch super 4 yağını da kaliteli bir tam sentetik yağ kullanman da artı performans olarak geri döner sana bunun haricinde eskimiş tüm parçalar değişmeli ki yaptığın modifiyeden en iyi verimi alabilesin...
 
Geri
Üst