Astra g 2004

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan efendy06
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

efendy06

Kayıtlı Kullanıcı
06-Ankara
Katılım
1 Tem 2016
Mesajlar
207
Tepkime puanı
3
Puanları
18
Yaş
39
Siteyi ziyaret et
Arkadaşlar selamlar.

Araç alma ihtiyacı doğunca, daha önce kullandığım astra f gls'den sonra, astra g iyi olur diye düşündüm. Aracı arkadaşımda buldum.

Model: 2004 (HB)
Paket: Comfort 2
Renk: Metalik gri
KM: 160.000 (orjinal)
Değişen: Yok
Boya: Sadece motor kaputunda, o da hatalı pasta cila sebebi ile
Kaza kaydı: Yok
Kaza: Yok
LPG yok araçta, aslında satılk değildi, ben bastırınca arkadaşa, 29 bin lira olur dedi. Araç çok temiz, baskı balatası, trigeri falan yeni değişti, lastikler yeni takıldı. Güneş yanığı vs. yok, çalışmayan aksam yok.

Sizce bu araç bu fiyata alınmalı mı?
 
Arkadaşlar selamlar.

Araç alma ihtiyacı doğunca, daha önce kullandığım astra f gls'den sonra, astra g iyi olur diye düşündüm. Aracı arkadaşımda buldum.

Model: 2004 (HB)
Paket: Comfort 2
Renk: Metalik gri
KM: 160.000 (orjinal)
Değişen: Yok
Boya: Sadece motor kaputunda, o da hatalı pasta cila sebebi ile
Kaza kaydı: Yok
Kaza: Yok
LPG yok araçta, aslında satılk değildi, ben bastırınca arkadaşa, 29 bin lira olur dedi. Araç çok temiz, baskı balatası, trigeri falan yeni değişti, lastikler yeni takıldı. Güneş yanığı vs. yok, çalışmayan aksam yok.

Sizce bu araç bu fiyata alınmalı mı?

Günaydın.
Eğer araba dediğiniz gibi orijinalse bence hemen alın. Ben 2016 da 172000 km 2004 1.4 club' u bu fiyata sattım.
 
Motor kaputu değişik çıktı. İşin ilginç yani ise, camurluklar orjinal, farlar orjinal, tampon orjinal ama kaputu değişik. Nasıl oluyorsa kalan her şey orjinal, kaputu, kaput Menteşeleri on panjur değişik
 
Motor kaputu değişik çıktı. İşin ilginç yani ise, camurluklar orjinal, farlar orjinal, tampon orjinal ama kaputu değişik. Nasıl oluyorsa kalan her şey orjinal, kaputu, kaput Menteşeleri on panjur değişik

direk gibi birşeye çarpmıştır belki
 
direk gibi birşeye çarpmıştır belki

Bilmiyorum ama vazgeçtim araçtan. Eksper raporunu buldum. Değişenler;
Kaput, kaput menteşeleri, kaput dayama klipsi, kaput demiri, antifiriz 3 lt, akü, hava filtre hortumu, radyatör giriş hortumu, ön panjur, ön amblem.

Akü, radyatör hortumu ve hava filtre hortumundan anladığım, hasar ön panelden içerde. Sadece kaput olsa umursamazdım da, panelden içerde hasarlar oluşunca vazgeçtim.
 
Arabaya yeniden talip oldum. Al-sat işi yapan arkadaşlara baktırdım boya makinası ile, sol ön çamurlukta boya var ancak işlemli kısım çamurluğun en önündeki 15 cm'lik kısım. Gerisi renk tutması için boyanmış. Kaput değişik ancak farlar orjinal. Kaput değişik ve çamurluk boyalı, haricen birşey yok. Araçta güneş yanığı falan da yok. İnşallah yarın satın alacağım aracı.
 
Arabaya yeniden talip oldum. Al-sat işi yapan arkadaşlara baktırdım boya makinası ile, sol ön çamurlukta boya var ancak işlemli kısım çamurluğun en önündeki 15 cm'lik kısım. Gerisi renk tutması için boyanmış. Kaput değişik ancak farlar orjinal. Kaput değişik ve çamurluk boyalı, haricen birşey yok. Araçta güneş yanığı falan da yok. İnşallah yarın satın alacağım aracı.

Şimdiden hayırlı olsun , aracın şasede bir şey yoksa , değişen ve boyalı prçalar çokta sorun olmaz.
 
Şimdiden hayırlı olsun , aracın şasede bir şey yoksa , değişen ve boyalı prçalar çokta sorun olmaz.

Aracı daha önce kullanmıştım, 140-150 km hızlarda gayet kararlı gidiyor herhangi bir çekme yok. Dediğiniz gibi, değişen ve boyanan çok da takmıyorum çünkü araç temiz. Şimdi aklımda motorun z mi x mi olduğu ve cc tesisatının hazır olup olmadığı soruları var :)
 
Aracı sanayide yıllardır opele binen bir arkadaşıma da gösterip teyit ettirip satın aldım. Yakında fotoğraflarını da eklerim. :)
 
Geri
Üst