- Katılım
- 19 Eki 2015
- Mesajlar
- 6
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 33
Merhabalar öncelikle herkese iyi günler. Zonguldakta ikamet etmekteyim ve burada usta olmamasından dolayı arabaya binmeme kararı almak üzereyim.
1999 model astra g 147 bin km de benzinli aracımda yaşadığım sıkıntıyı abartısız olarak söylemek gerekirse 8 usta (2si motor 6sı elektrikçi) çözemediler.
Şuan size anlatacağım sorunu değiştirdiğim şarj dinamosundada yaşıyordum ama bu sefer biraz daha artarak yaşıyorum.
Rolantide sürekli dalgalanma oluyordu zaten fakat normal rolanti değeri 800-900 civarındaydı normaldi yani. Ustalarımın tespitlerinden yola çıkarak sıfır delco remy marka şarj dinamosu aldım. araca takıldıktan sonra olduğum yerde direksiyonu çevirirken 800-900 lerde olan rolanti 500e kadar inip stop etme derecesine gelip motor titriyor. yolda giderken özellikle rampa aşağıya inerken durmaya veya yavaşlamaya yeltenip vitesteki arabayı boşa alırsanız direksiyonu çevirmeseniz bile stop ediyor. arabanın şarjıyla alakalı yapılan ölçümlerde cihaz 14.2 gösteriyor. akü raporunda 12.78V %85 çıkıyor. aracı bilgisayara bağlayıp arzıa varmı diye bakıldığında herhangi bir arıza görünmüyor ve şarj derecesine baktığımızda dörtlüler farlar sisler (xenon) uzunlar müzik sistemi (bass amfi vs.) kalorifer herşey açıldığında 12.8 13.2 arasında gösteriyor direksiyonu çevirdiğiniz an 11.39 a kadar iniyor. yardımınızı bekliyorum şimdiden teşekkür ederim.
1999 model astra g 147 bin km de benzinli aracımda yaşadığım sıkıntıyı abartısız olarak söylemek gerekirse 8 usta (2si motor 6sı elektrikçi) çözemediler.
Şuan size anlatacağım sorunu değiştirdiğim şarj dinamosundada yaşıyordum ama bu sefer biraz daha artarak yaşıyorum.
Rolantide sürekli dalgalanma oluyordu zaten fakat normal rolanti değeri 800-900 civarındaydı normaldi yani. Ustalarımın tespitlerinden yola çıkarak sıfır delco remy marka şarj dinamosu aldım. araca takıldıktan sonra olduğum yerde direksiyonu çevirirken 800-900 lerde olan rolanti 500e kadar inip stop etme derecesine gelip motor titriyor. yolda giderken özellikle rampa aşağıya inerken durmaya veya yavaşlamaya yeltenip vitesteki arabayı boşa alırsanız direksiyonu çevirmeseniz bile stop ediyor. arabanın şarjıyla alakalı yapılan ölçümlerde cihaz 14.2 gösteriyor. akü raporunda 12.78V %85 çıkıyor. aracı bilgisayara bağlayıp arzıa varmı diye bakıldığında herhangi bir arıza görünmüyor ve şarj derecesine baktığımızda dörtlüler farlar sisler (xenon) uzunlar müzik sistemi (bass amfi vs.) kalorifer herşey açıldığında 12.8 13.2 arasında gösteriyor direksiyonu çevirdiğiniz an 11.39 a kadar iniyor. yardımınızı bekliyorum şimdiden teşekkür ederim.