Astra - Golf - Focus - Mazda 3 - Civic - Octavia, Karşılaştırması
Opel'in son derece önemli yeni Astra'sını, sınıfının lider hatcback'leri VW Golf, Ford Focus, Mazda 3, Honda Civic ve Skoda Octavia'nın karşısına çıkarıp altı önemli alanda karşılaştırdık.
1. Mazda 3
Sağlam ikinci el değeri, düşük fiyatı ve rekabetçi kullanım masraflarıyla, zengin donanımlı 3 bu alanda lider oluyor.
2. Volkswagen Golf
Volkswagen hesaplı bir marka olarak bilinmese de golf 2.0 tdi gt 'nin fiyatı uygun, kullanım masrafları makul ve ikinci el değeri son derece yüksek.
3. Skoda Octavia
Açık ara burdaki en ucuz otomobil, ancak Octavia 'nın emisyonu en yüksek oranlarda - değerini de Ford'dan sonra en az koruyan katılımcı.
4. Honda Civic
Kuvvetli ikinci el değeri ve rekabetçi fiyatı Honda'yı çekici kılıyor - ancak yakıt ve bakım masrafları düşündürüyor.
5. Opel Astra
Astra oldukça pahalı bir otomobil, özellikle de ortalama ikinci el değeri göz önünde bulundurulduğunda. Düşük bakım masrafları beşinci sırayı getiriyor.
6. Ford Focus
Son zamanlarda liste fiyatlarındaki artış, Ford 'un pahalı görünmesine sebep oldu. Öok yüksek satış adedi aynı zamanda ciddi değer kaybı anlamına geliyor, yani sahip olması ucuz bir model değil.
__________________________________________________________________
Performans
1. Mazda 3
Karşılaştırmamızdaki en güçlü motorla Mazda 3 pistin kralıydı. Beraberinde gelen makul yakıt tüketimi onu özel kılıyor.
2. Opel Astra
Yüksek performansı hikayenin yalnızca yarısı, zira Astra sınıf lideri yakıt ekonomisine ve 1000 km'nin üstüne sahip.
3. Honda Civic
Öok sağlam performansı ve motorunun benzinliye benzer güç üretimi beğeni kazanıyor, fakat 8,6 litre/100 km'lik tüketim değeri testin en yükseğiydi.
4. Ford Focus
Ford eskidi, ancak henüz rekabetin dışında değil. Esneklik testlerinde en hızlı otomobildi ve yakıt tüketimi de başarılı.
5. Volkswagen Golf
Yalnızca Astra 'dan hızlıydı, ancak yakıt ekonomisi iyiydi. Daha iyi ortalama tüketimi onu Octavia 'nın üstüne taşıdı.
6. Skoda Octavia
Octavia aslında oldukça hızlı ve yeterince ekonomik, dolayısıyla bu sonuç acımasız görünebilir. Ancak hiçbir alanda lider olamıyor.
______________________________________________
Bagaj
1 Skoda Octavia
En uzun otomobil olması ona bu alanda liderliği getiriyor. Arka koltuklar yatık ya da dik konumandayken, en yüksek bagaj hamini sunuyor.
2 Honda Civic
Tabanın altındaki kullanışlı alan Civic'i ayrıcalıklı kılıyor. Karşılığında stepnesiz olmuyor - ancak kaldırabilir minderler ve yatırıldığında düz alan oluşturan arka koltuklar bunu telafi ediyor.
3 Ford Focus
Ford 'un özel bir numarası yok - yalnızca iri bir bagaj ve geniş yükleme eşiği. Koltuklar yattığında yükleme alanı düzleşmiyor ama yalnızca Honda ve Skoda hacim olarak onu geçebiliyor.
4 Volkswagen Golf
Golf 'ün düzgün yükleme alanı oldukça geniş ve çantları sabitlamak için kancalar sunuyor. Ancak arka koltuklar tam düz yatmıyor.
5 Mazda 3
Komik gelecek ama Mazda 3'ün 300 litrelik bagajı Astra 'nınkinden daha uzun ve genişti. Dolayısıyla çantalarımızı daha rahat taşıdı.
6 Opel Astra
Astra 'nın 370 litrelik bagajı burdaki en küçük yükleme alanı olmasa da, dar ve yüksek eşiği ile düzensiz boyutları onu sonunculuğa atıyor.
___________________________________
Konfor
1 Volkswagen Golf
Volkswagen Golf burda rahat bir galibiyet alıyor. Geniş kabinin üretim kalitesi çok yüksek. Sürüş konforu şahane ve görüntü seviyeleri düşük.
2 Skoda Octavia
Octavia 'nın iç mekanı Golf 'ünkü kadar geniş ve süspansiyonları yol bozuklarını etkili biçimde emiyor.
3 Opel Astra
Genişlik konusundaki eksiklerini konfor konusunda kapatıyor, özellikle de uzun yolcuklerında. Sürüş pozisyonu ve koltuklar nefis.
4 Ford Focus
Focus, ilk üç katılımcıyı rafinelik ya da kabin kalitesi olarak yakalayamıyor. Ancak iyi sürüşü ve sürüş pozisyonuyla puan topluyor.
5 Honda Civic
Arkada açık ara en fazla diz mesafesini sunsa da, rakipleri kadar rafine değil. Aynı zmanda sert bie sürüş ve vasat sürüş pozisyonundan kaybediyor.
6 Mazda 3
Gergin sürüşü ve dar kabini 3'ü geriye atıyor. En düşük arka diz mesafesi onda ancak destekleri başarılı koltuklar sunuyor.
___________________________________________________________
Sürüş Dinamikleri
1 Volkswagen Golf
Volkswagen Golf'ün kullanımı kolay dinamik açıdan iyi işlnmiş. Direksiyonu başarılı, frenleri kuvvetli ve saygın çevikliği onu genel anlamda lider kılıyor.
2 Honda Civic
Keskin tepkileri, gergin süspansiyonu ve sıkı gövde kontrolüyle Civic aile hatchback 'lerinin de eğlenceli olabileceğini kanıtlıyor. Yalnızca Golf 'ün dengesinden yoksun.
3 Ford Focus
Burdaki en yaşlı otomobil olsa da Ford Focus 'u kullanmak harika bir duygu ve sürüş dinamikleri çok başarılı. Direksiyon hissi konusunda kesinlikle çıtayı belirliyor.
4 Mazda 3
Mazda 3 'ün harika yol tutuşu, ardı ardına gelen yön değişikliklerinde sertleşen direksiyonu tarafından gölgeleniyor.
5 Opel Astra
Virajlara başarılı girişi, keskin direksiyonu ve sağlam tutuşu, Opel Astra 'nın artıları. Ancak şerit değiştirme testinde durması çok zaman aldı.
6 Skoda Octavia
Bu karşılaştırmada Skoda Octavia aşırı yumuşak süspansiyonu tarafından yarı yolda bırakıldı. Öok fazla ağırlık transferi ve gövde hareketine sebep oluyor.
______________________________________________________________________
Sonuç
Yeni Astra 'nın işinin ne kadar zor olduğu konusunda herhangi bir şüpheniz varsa, rakiplerine bir göz atmanız yeterli - burada kötü tek bir otomobil yok.
Ancak bir galip seçmeliyiz ve o da başarılı sürüş dinamikleri, konforlu iç mekanı ve müthiş değeri sayesinde Golf oluyor.
En büyük sürprizse ikinci sırada yaşanıyor. Mazda 3 'ün iyi bir rakip olduğunu biliyorduk, ancak VW 'yi koltuğundan edebilmek için daha büyük ve kullnaışlı olmalı. Güçlü Honda, dev Skoda 'yı geride bırakırken Astra, pahalı Ford 'la beşinciliği paylaşıyor.
__________________________________________________________________
Tasarım
1 Mazda 3
Rahatlıkla bu testn en yakışıklı aracı Mazda 3. Diğer katılımcıların yaşlı görünmesine sebep oldu.
2 Volkswagen Golf
Daha tutucu olsada, farklı tasarımıyla Volkswagen Golf aile otomobili grubumuz içinde kendini belli etti - ve Volkswagen amblemi son derece çekici.
3 Opel Astra
Opel Astra 'nın lider olmak için fazla sıradan olduğunu düşünüyoruz, ve VW 'nin prestijinden yoksun. Gene de özenli bir tasarım çalışması.
4 Ford Focus
Ford Focus her ne kadar tanıdık bir sima olsa da, Mondeo tarzı burnu çekici ve temiz çizgilerine eleştiri getirmek zor.
5 Skoda Octavia
Tasarım hiçbir zaman Skoda Octavia 'nın satın alınma sebeplerinden biri olmadı, ve bu otomobile uygulanan makyaj da bunu değiştirmedi. Akıllıca, ancak dinamizimden yoksun.
6 Honda Civic
Uzay çağı Civic 'inin çabuk eskiyeceğini tahmin ediyorduk, ve öyle de oldu. Ya seviyor ya da nefret ediyorsunuz.
_________________________________________________________________
1 Volkswagen Golf (27 puan)
Sürüş dinamikleri ve konfor alanlarındaki en yüksek puanlar zirve yolnu açıyor, ancak genel anlamda hiçbir açıdan geride kalmaması Golf 'ün yeteneklerinin kapsamını ortaya koyuyor.
2 Mazda 3 (24 puan)
Aynı fiyata sunacağı daha iyi konfor ve kullanışlılık seviyesiyle, Golf 'e zor anlar yaşatabilirdi. şık hatchbackin fiyat / performansı harika ve sürüşü de başarılı.
3 Honda Civic (20 puan)
Ortalamanın altı ekonomi, rafinelik ve konfora rağmen, Civic halen kullanışlı ve dinamik bir seçim.
4 Skoda Octavia (19 puan)
Eğer önceliğiniz genişlikse, Skoda sizin tercihiniz olabilir. Bu karşılaştırmada rahatlıkla başa baş mücadele veriyor.
5 Opel Astra(18 puan)
Sınıf liderine karşı başarılı bir deneme. Fiyatı Astra 'yı geriye atıyor, ancak tutumlu ve konforlu bir otomobil.
6 Ford Focus (18 puan)
Ford 'a ihanet eden geçen zaman değil, yükselen fiyat etiketi oldu. Gene de halen sürüş dinamikleri harika, ve kullanışlı da.
_____________________________________________________________________
- Bu kıyaslamayı hazırlayan arkadaşlara bir lafım var, astra'nın tasarımını 3.sıraya koymuşsunuz ya....
bu kadar mı golf reklamı yapmak için bu kıyaslamayı hazırladığınızı belli edersiniz kardeşim ya
Opel'in son derece önemli yeni Astra'sını, sınıfının lider hatcback'leri VW Golf, Ford Focus, Mazda 3, Honda Civic ve Skoda Octavia'nın karşısına çıkarıp altı önemli alanda karşılaştırdık.
1. Mazda 3
Sağlam ikinci el değeri, düşük fiyatı ve rekabetçi kullanım masraflarıyla, zengin donanımlı 3 bu alanda lider oluyor.
2. Volkswagen Golf
Volkswagen hesaplı bir marka olarak bilinmese de golf 2.0 tdi gt 'nin fiyatı uygun, kullanım masrafları makul ve ikinci el değeri son derece yüksek.
3. Skoda Octavia
Açık ara burdaki en ucuz otomobil, ancak Octavia 'nın emisyonu en yüksek oranlarda - değerini de Ford'dan sonra en az koruyan katılımcı.
4. Honda Civic
Kuvvetli ikinci el değeri ve rekabetçi fiyatı Honda'yı çekici kılıyor - ancak yakıt ve bakım masrafları düşündürüyor.
5. Opel Astra
Astra oldukça pahalı bir otomobil, özellikle de ortalama ikinci el değeri göz önünde bulundurulduğunda. Düşük bakım masrafları beşinci sırayı getiriyor.
6. Ford Focus
Son zamanlarda liste fiyatlarındaki artış, Ford 'un pahalı görünmesine sebep oldu. Öok yüksek satış adedi aynı zamanda ciddi değer kaybı anlamına geliyor, yani sahip olması ucuz bir model değil.
__________________________________________________________________
Performans
1. Mazda 3
Karşılaştırmamızdaki en güçlü motorla Mazda 3 pistin kralıydı. Beraberinde gelen makul yakıt tüketimi onu özel kılıyor.
2. Opel Astra
Yüksek performansı hikayenin yalnızca yarısı, zira Astra sınıf lideri yakıt ekonomisine ve 1000 km'nin üstüne sahip.
3. Honda Civic
Öok sağlam performansı ve motorunun benzinliye benzer güç üretimi beğeni kazanıyor, fakat 8,6 litre/100 km'lik tüketim değeri testin en yükseğiydi.
4. Ford Focus
Ford eskidi, ancak henüz rekabetin dışında değil. Esneklik testlerinde en hızlı otomobildi ve yakıt tüketimi de başarılı.
5. Volkswagen Golf
Yalnızca Astra 'dan hızlıydı, ancak yakıt ekonomisi iyiydi. Daha iyi ortalama tüketimi onu Octavia 'nın üstüne taşıdı.
6. Skoda Octavia
Octavia aslında oldukça hızlı ve yeterince ekonomik, dolayısıyla bu sonuç acımasız görünebilir. Ancak hiçbir alanda lider olamıyor.
______________________________________________
Bagaj
1 Skoda Octavia
En uzun otomobil olması ona bu alanda liderliği getiriyor. Arka koltuklar yatık ya da dik konumandayken, en yüksek bagaj hamini sunuyor.
2 Honda Civic
Tabanın altındaki kullanışlı alan Civic'i ayrıcalıklı kılıyor. Karşılığında stepnesiz olmuyor - ancak kaldırabilir minderler ve yatırıldığında düz alan oluşturan arka koltuklar bunu telafi ediyor.
3 Ford Focus
Ford 'un özel bir numarası yok - yalnızca iri bir bagaj ve geniş yükleme eşiği. Koltuklar yattığında yükleme alanı düzleşmiyor ama yalnızca Honda ve Skoda hacim olarak onu geçebiliyor.
4 Volkswagen Golf
Golf 'ün düzgün yükleme alanı oldukça geniş ve çantları sabitlamak için kancalar sunuyor. Ancak arka koltuklar tam düz yatmıyor.
5 Mazda 3
Komik gelecek ama Mazda 3'ün 300 litrelik bagajı Astra 'nınkinden daha uzun ve genişti. Dolayısıyla çantalarımızı daha rahat taşıdı.
6 Opel Astra
Astra 'nın 370 litrelik bagajı burdaki en küçük yükleme alanı olmasa da, dar ve yüksek eşiği ile düzensiz boyutları onu sonunculuğa atıyor.
___________________________________
Konfor
1 Volkswagen Golf
Volkswagen Golf burda rahat bir galibiyet alıyor. Geniş kabinin üretim kalitesi çok yüksek. Sürüş konforu şahane ve görüntü seviyeleri düşük.
2 Skoda Octavia
Octavia 'nın iç mekanı Golf 'ünkü kadar geniş ve süspansiyonları yol bozuklarını etkili biçimde emiyor.
3 Opel Astra
Genişlik konusundaki eksiklerini konfor konusunda kapatıyor, özellikle de uzun yolcuklerında. Sürüş pozisyonu ve koltuklar nefis.
4 Ford Focus
Focus, ilk üç katılımcıyı rafinelik ya da kabin kalitesi olarak yakalayamıyor. Ancak iyi sürüşü ve sürüş pozisyonuyla puan topluyor.
5 Honda Civic
Arkada açık ara en fazla diz mesafesini sunsa da, rakipleri kadar rafine değil. Aynı zmanda sert bie sürüş ve vasat sürüş pozisyonundan kaybediyor.
6 Mazda 3
Gergin sürüşü ve dar kabini 3'ü geriye atıyor. En düşük arka diz mesafesi onda ancak destekleri başarılı koltuklar sunuyor.
___________________________________________________________
Sürüş Dinamikleri
1 Volkswagen Golf
Volkswagen Golf'ün kullanımı kolay dinamik açıdan iyi işlnmiş. Direksiyonu başarılı, frenleri kuvvetli ve saygın çevikliği onu genel anlamda lider kılıyor.
2 Honda Civic
Keskin tepkileri, gergin süspansiyonu ve sıkı gövde kontrolüyle Civic aile hatchback 'lerinin de eğlenceli olabileceğini kanıtlıyor. Yalnızca Golf 'ün dengesinden yoksun.
3 Ford Focus
Burdaki en yaşlı otomobil olsa da Ford Focus 'u kullanmak harika bir duygu ve sürüş dinamikleri çok başarılı. Direksiyon hissi konusunda kesinlikle çıtayı belirliyor.
4 Mazda 3
Mazda 3 'ün harika yol tutuşu, ardı ardına gelen yön değişikliklerinde sertleşen direksiyonu tarafından gölgeleniyor.
5 Opel Astra
Virajlara başarılı girişi, keskin direksiyonu ve sağlam tutuşu, Opel Astra 'nın artıları. Ancak şerit değiştirme testinde durması çok zaman aldı.
6 Skoda Octavia
Bu karşılaştırmada Skoda Octavia aşırı yumuşak süspansiyonu tarafından yarı yolda bırakıldı. Öok fazla ağırlık transferi ve gövde hareketine sebep oluyor.
______________________________________________________________________
Sonuç
Yeni Astra 'nın işinin ne kadar zor olduğu konusunda herhangi bir şüpheniz varsa, rakiplerine bir göz atmanız yeterli - burada kötü tek bir otomobil yok.
Ancak bir galip seçmeliyiz ve o da başarılı sürüş dinamikleri, konforlu iç mekanı ve müthiş değeri sayesinde Golf oluyor.
En büyük sürprizse ikinci sırada yaşanıyor. Mazda 3 'ün iyi bir rakip olduğunu biliyorduk, ancak VW 'yi koltuğundan edebilmek için daha büyük ve kullnaışlı olmalı. Güçlü Honda, dev Skoda 'yı geride bırakırken Astra, pahalı Ford 'la beşinciliği paylaşıyor.
__________________________________________________________________
Tasarım
1 Mazda 3
Rahatlıkla bu testn en yakışıklı aracı Mazda 3. Diğer katılımcıların yaşlı görünmesine sebep oldu.
2 Volkswagen Golf
Daha tutucu olsada, farklı tasarımıyla Volkswagen Golf aile otomobili grubumuz içinde kendini belli etti - ve Volkswagen amblemi son derece çekici.
3 Opel Astra
Opel Astra 'nın lider olmak için fazla sıradan olduğunu düşünüyoruz, ve VW 'nin prestijinden yoksun. Gene de özenli bir tasarım çalışması.
4 Ford Focus
Ford Focus her ne kadar tanıdık bir sima olsa da, Mondeo tarzı burnu çekici ve temiz çizgilerine eleştiri getirmek zor.
5 Skoda Octavia
Tasarım hiçbir zaman Skoda Octavia 'nın satın alınma sebeplerinden biri olmadı, ve bu otomobile uygulanan makyaj da bunu değiştirmedi. Akıllıca, ancak dinamizimden yoksun.
6 Honda Civic
Uzay çağı Civic 'inin çabuk eskiyeceğini tahmin ediyorduk, ve öyle de oldu. Ya seviyor ya da nefret ediyorsunuz.
_________________________________________________________________
1 Volkswagen Golf (27 puan)
Sürüş dinamikleri ve konfor alanlarındaki en yüksek puanlar zirve yolnu açıyor, ancak genel anlamda hiçbir açıdan geride kalmaması Golf 'ün yeteneklerinin kapsamını ortaya koyuyor.
2 Mazda 3 (24 puan)
Aynı fiyata sunacağı daha iyi konfor ve kullanışlılık seviyesiyle, Golf 'e zor anlar yaşatabilirdi. şık hatchbackin fiyat / performansı harika ve sürüşü de başarılı.
3 Honda Civic (20 puan)
Ortalamanın altı ekonomi, rafinelik ve konfora rağmen, Civic halen kullanışlı ve dinamik bir seçim.
4 Skoda Octavia (19 puan)
Eğer önceliğiniz genişlikse, Skoda sizin tercihiniz olabilir. Bu karşılaştırmada rahatlıkla başa baş mücadele veriyor.
5 Opel Astra(18 puan)
Sınıf liderine karşı başarılı bir deneme. Fiyatı Astra 'yı geriye atıyor, ancak tutumlu ve konforlu bir otomobil.
6 Ford Focus (18 puan)
Ford 'a ihanet eden geçen zaman değil, yükselen fiyat etiketi oldu. Gene de halen sürüş dinamikleri harika, ve kullanışlı da.
_____________________________________________________________________
- Bu kıyaslamayı hazırlayan arkadaşlara bir lafım var, astra'nın tasarımını 3.sıraya koymuşsunuz ya....
bu kadar mı golf reklamı yapmak için bu kıyaslamayı hazırladığınızı belli edersiniz kardeşim ya