Herkese Selamlar ,
Aranıza Ankara'dan katılıyorum , daha önce farklı araçlar kullanıp bunlarla ilgili farklı forumlarda aktif olarak takılıyordum. Uzun araştırmalar sonucu Opel hakkında benim için en uygun yerin burası olduğunu anladım. Tekrardan selamlar.
Gelelim sorunuma ;
2015 aralık ayında Opel Astra H HB 1.6 Es. marka aracımı aldım. Aracın orjinal servisinde takılmış landi marka kiti ben aracımı almadan önce Atiker kitle değiştirilmiş bir arızadan dolayı. Sadece Ecu denilen elektronik kontrol ünitesi landi kalmış gerisi atiker sisteme değişmiş.
Sorun ise araç soğukken benzinde bile hiç çekmiyor nerdeyse ısınınca geçiyor ama daha önceki aracımda bu durum böyle olmadığı için garibime gidiyor. Bu durum ısındığında geçiyor. Asıl sorun ise 4. veya 5. viteste 4000rpm in üstünde araç birden sallantıya giriyor daha sonra arıza lambası yakıyor ve stop etmeden düzelmiyor. ve yakıt normalden bir 4 krş felan fazla yakıyor ortalama.
Hafta sonu sanayide 3ohm luk enjektör dirençlerini 1 ohm a çevirdik usta tavsiyesiyle fakat düzelmedi , usta ecunun değişmesi gerektiğini söylüyor ama çok pahalı fiyat çıkarıyor 500 - 600 tl gibi ,
Sizin tavsiyenizi merak etmekyim , önerileriniz nedir ?
Teşekkürler şimdiden.
Aranıza Ankara'dan katılıyorum , daha önce farklı araçlar kullanıp bunlarla ilgili farklı forumlarda aktif olarak takılıyordum. Uzun araştırmalar sonucu Opel hakkında benim için en uygun yerin burası olduğunu anladım. Tekrardan selamlar.
Gelelim sorunuma ;
2015 aralık ayında Opel Astra H HB 1.6 Es. marka aracımı aldım. Aracın orjinal servisinde takılmış landi marka kiti ben aracımı almadan önce Atiker kitle değiştirilmiş bir arızadan dolayı. Sadece Ecu denilen elektronik kontrol ünitesi landi kalmış gerisi atiker sisteme değişmiş.
Sorun ise araç soğukken benzinde bile hiç çekmiyor nerdeyse ısınınca geçiyor ama daha önceki aracımda bu durum böyle olmadığı için garibime gidiyor. Bu durum ısındığında geçiyor. Asıl sorun ise 4. veya 5. viteste 4000rpm in üstünde araç birden sallantıya giriyor daha sonra arıza lambası yakıyor ve stop etmeden düzelmiyor. ve yakıt normalden bir 4 krş felan fazla yakıyor ortalama.
Hafta sonu sanayide 3ohm luk enjektör dirençlerini 1 ohm a çevirdik usta tavsiyesiyle fakat düzelmedi , usta ecunun değişmesi gerektiğini söylüyor ama çok pahalı fiyat çıkarıyor 500 - 600 tl gibi ,
Sizin tavsiyenizi merak etmekyim , önerileriniz nedir ?
Teşekkürler şimdiden.