Yeni nesil araçlarda artık C segmentinde bile opsiyon olarak sunulmaya başlanan bu özelliği aracıma uygulamasını yapıyorum .
Ancak her zaman ki gibi kargacık burgacık kablo çekmeden yana olmadığım için uzun bir süreç alsa da kabloları aracın tesisatının içine girerek ilerliyorum . An itibari ile (06.06.2016) 7. Gün ve hala kablo çekiyorum ...
Yavaş yavaşta olsa ilerliyoruz .
Sistemden bahsetmek istiyorum . 4 adet HD kamera , bir adet kontrol ünitesi (ECU) , kablolar , kalibrasyon için kumanda gibi ekipmanlar çıkıyor kutudan ... Ama ben panjur kamerası için ayrıca soket yaptım , ayna kameraları için keza tekrar sokete pin girdim bunlar için ayrıca soketler , kablolar ve orijinal pinler aldım ... Pinler için görüntü aktaracak olanlarda airbag pinleri kullandım ki kayıp minimum olsun ufak bir detay ...
Kameraları hızlıca takıp şöyle bir test videosu çekmiştim . Paylaşayım . Bu sadece deneme amaçlı bağlantılar ileride 4 kamera bağlı olduğunda çok farklı bir görüntü gelecek .
https://vimeo.com/169591059
Montaj aşamasında ilk olarak ön kamera ile başladım . Üreticiye attığım resimler ve değerler ile tam benim OPC panjura göre kamera braketi yaptı ve o şekilde yolladı . Bende sadece yerine takıp vidasını sıktım
Isı yalıtımı için en uzak yerden geçirdim kabloyu ama yinede izolasyon lazım .
Daha sonra arka kamerayı bağladım . Bu kamera standart sadece piyona siyahı olarak istedim .
Bir sonraki aşamada ise ayna kameralarına geçtim bunlarıda kapı tesisatı içine girdim burada işler biraz karışık çünkü sinyallerden bile kablo almak gerekiyor ki mesela park ederken sağ tarafı görmek için sağ sinyal yakmanız yeterli olsun işte biraz o uğraştırıyor .
Bunlar bittğinde ise aracın içinde bu kabloları ilerletmek , elektriklerini çekmek , ekrana kabloyu götürmek ve en önemlisi ise ECU yu montaj yapmak kalmıştı onun içinde son 3 gündür araç bu halde
Neyse şuan en azında aracın sağ taraf tesisatı toparlandı
Bu kadar açmışken ayak aydınlatma için hazırlık yapmamak haksızlık olur ...
Devam ediyoruz ...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ancak her zaman ki gibi kargacık burgacık kablo çekmeden yana olmadığım için uzun bir süreç alsa da kabloları aracın tesisatının içine girerek ilerliyorum . An itibari ile (06.06.2016) 7. Gün ve hala kablo çekiyorum ...
Yavaş yavaşta olsa ilerliyoruz .
Sistemden bahsetmek istiyorum . 4 adet HD kamera , bir adet kontrol ünitesi (ECU) , kablolar , kalibrasyon için kumanda gibi ekipmanlar çıkıyor kutudan ... Ama ben panjur kamerası için ayrıca soket yaptım , ayna kameraları için keza tekrar sokete pin girdim bunlar için ayrıca soketler , kablolar ve orijinal pinler aldım ... Pinler için görüntü aktaracak olanlarda airbag pinleri kullandım ki kayıp minimum olsun ufak bir detay ...
Kameraları hızlıca takıp şöyle bir test videosu çekmiştim . Paylaşayım . Bu sadece deneme amaçlı bağlantılar ileride 4 kamera bağlı olduğunda çok farklı bir görüntü gelecek .
https://vimeo.com/169591059
Montaj aşamasında ilk olarak ön kamera ile başladım . Üreticiye attığım resimler ve değerler ile tam benim OPC panjura göre kamera braketi yaptı ve o şekilde yolladı . Bende sadece yerine takıp vidasını sıktım
Isı yalıtımı için en uzak yerden geçirdim kabloyu ama yinede izolasyon lazım .
Daha sonra arka kamerayı bağladım . Bu kamera standart sadece piyona siyahı olarak istedim .
Bir sonraki aşamada ise ayna kameralarına geçtim bunlarıda kapı tesisatı içine girdim burada işler biraz karışık çünkü sinyallerden bile kablo almak gerekiyor ki mesela park ederken sağ tarafı görmek için sağ sinyal yakmanız yeterli olsun işte biraz o uğraştırıyor .
Bunlar bittğinde ise aracın içinde bu kabloları ilerletmek , elektriklerini çekmek , ekrana kabloyu götürmek ve en önemlisi ise ECU yu montaj yapmak kalmıştı onun içinde son 3 gündür araç bu halde
Neyse şuan en azında aracın sağ taraf tesisatı toparlandı
Bu kadar açmışken ayak aydınlatma için hazırlık yapmamak haksızlık olur ...
Devam ediyoruz ...
Sent from my iPhone using Tapatalk