astra h easy sorun

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan koyay
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

koyay

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
22 Kas 2011
Mesajlar
57
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
44
Siteyi ziyaret et
aracım 68.000 de 2011 1,3 easy. Bugün ışıkta durduğumda vites a1 e düştü ayağım frende olmasına rağmen debriyaj kavramada kaldı elle boşa almak istedim durakladı müsade etmedi stop etti. Tekrar çalıştırdım elle 1 e atıp gazladım hemen silkeleyerek vuruntulu şekilde kalktı. Durmaya yakın boşa alıp kalkarken vitese atarak işe geldim. Hala frene bastığımda a1 deyken ileri gitmek istiyordu. 1 saat sonra denemek için tekrar baktım normal gözüküyor. Forumda arama yaptım ama buna benzer sorun bulamadım. Baskı balata bu kadar kısa sürede biter mi? Fren pedalıyla ilgili bir sorun olabilir mi?
 
Geçmiş olsun. Bence baskı değilde beyinle ilgili sanırım. Baskı bitse değil gitmek kavrama yapmak bile istemez. Önce arıza kodu baktırıp beyin revizesi ve kalibre gerek. Olmadı son çare baskı.
 
Geçmiş olsun. Bence baskı değilde beyinle ilgili sanırım. Baskı bitse değil gitmek kavrama yapmak bile istemez. Önce arıza kodu baktırıp beyin revizesi ve kalibre gerek. Olmadı son çare baskı.

Teşekkür ederim geçen yıl şarj dinamosunu yaptırmıştım o yüzden bir çok arıza kodu var sildirmemiştim. İşin garibi F arızası falan da vermedi. Şanzımanla ilgili en yakın kod 17008 var arabamda. Onunla ilgili de araç düşük voltajla marş basılmış sildirince çıkmaz demiş biri. Karışık bir durum şu an araç normal çalışıyor bayağı bir denedim
 
Frene basınca ayırması gerekir. Bence fren pedalında bir sorun var. Muhtemelen pedal konumunu algılayan bir sensör vardır ve arızalıdır. Ayağınız frende iken gitmeye zorluyorsa bunu işaret eder. Tabi o km de baskının bitmemesi gerektiğini düşünerek yorum yapıyorum
 
Frene basınca ayırması gerekir. Bence fren pedalında bir sorun var. Muhtemelen pedal konumunu algılayan bir sensör vardır ve arızalıdır. Ayağınız frende iken gitmeye zorluyorsa bunu işaret eder. Tabi o km de baskının bitmemesi gerektiğini düşünerek yorum yapıyorum
Evet pedal altında tam dip yapınca devreye giren bir switch var belki odur sıkıntı. Çünkü ben o swicin sesini rahat duyuyorum dip yapınca.

Samsung Galaxy S4 Miniden Gönderildi.
 
Benim de aklıma ilk pedal geldi çünkü şanzuman sorunu olsa F hatası verir, araba stop halindeyken marş bastığımda a1 den n ye otomatik geçmez. Onda da problem yapar. Sanayide ustaya uğradım hemen beyinde problem söküp gönderiyorum dedi. Güvenemedim dediklerine. Servise gideceğim mecbur, hata kodlarını sildirip yazılım kontrolü falan yapsınlar. Tek korkum arabayı eşim kullanıyor, tesadüf arıza bendeyken oldu, yolda kalırsa sıkıntı
 
konuyu okudum, ben aracı sıfır aldım, beyinde problem varsa ilk kez açılacak. Servisten randevu aldım hata kodlarını sildirip kalibrasyon ve hidrolik kontrolü yaptırmayı düşünüyorum
 
Hata kodları silindi, kalinrasyon yapmak istemediler. Kalibrasyon sadece baskı balata değişiminde yapıyorlarmış, aksi halde daha büyük arıza çıkarabiliyormuş. Baskı balata için söküp bakmamız lazım, bu yüzden yapabilir dediler. Bir süre daha böyle kullanacakmışım, cihaz bağladıklarında şanzumanla ilgili hata kodu görmemişler. Para almadı servis teşekkür edip çıktım. 68000 de baskı balata biter mi? Değiştirenlerin ne kadar gitmiştir?
 
Kalibrasyonun çok zahmetli ve riskli olduğunu biliyorum asla yapmazlar. Baskı balatanın belli bir standardı yok. Örnek olarak veriyorum kulandığımız sıfır Ford Custom un 25000 km de baskı balatası bitti ve değişti. Beyin den kasıt Magneti Marelli şanzıman ise tamiri yok değişim yapılıyor asla kurcalatmayın. Farklı servislere yönelip tam arıza tespiti yapmaya çalışın bence
 
Geri
Üst