Arkadaşlar merhaba.
3 ay önce 2008 model 1.3 easytronik astra aldım ve çok isteyerek aldım.Aracı alırken ekspere soktuk bel altı masbiyel boyası hariç nokta hatası cıkmadı. Ki aldığımız kişi de bizim tanıdığımızdı, herneyse. Haftanın iki günü okulum var ve gidiş geliş 150 km yol yapıyorum. Daha ilk zamanlarda giderken yaklaşık 35 40 km yol gittikten sonra aracımda kaygan zemin lambasıyla araç tamir lambası yaktı. İlk zamanlarda ben sorun teşkil etmez diye pek ciddiye almadım. Fakat o arıza lambaları yandıktan sonra vites geçişlerinde ara uzamaya başladı. Aracım 4000 devirden önce vites attırmamaya başladı özellikle 3. ten 4. geçerken. Ve işin enteresan kısmı vitese manuel olarak ta komuta edemiyorum.Araç arıza lambaları yaktıktan sonra fan acıyor.Ve fan kapanırken de araba stop edicekmiş gibi oluyor. Daha sonra Çorlu Opel İnan'a götürdüm. Hem 125.000 bakımını hem de bu arızanın tespitini istedim. Bakım yapıldıktan sonra arızaları da cıkardılar ve sildik dediler. Ama araç diagnoz testine girip yaklaşık 1 gün kalması lazım denıldı. Vaktım olmadıgı için o zaman bırakamadım. Geçen hafta yanı 7 ocak perşembe sabahı aracımı bıraktım ve cumartesi saat 3 te benı aradılar aracınızdakı arızaları bulduk giderdik dediler. Bende heveslı heveslı gıttım aracı teslım aldım. Neden odur ki aracım 2 gun arıza yapmadı. 3.gün ise 30 km mesafede olan arıza 60. km de yaptı. Ve artık canıma tak ettı bu arıza. Bugun yine gittim 2 saat içinde aracımın şanzıman beynınde problem oldugunu değişmesi gerektiğini ve işçilik hariç 2000 lira civarında fiyat verdiler.Artık aracımı servise götürmek istemiyorum ayıptır soylemesi hepsi en az benim kadar bilgisiz bu konuda. Eğer Bu arızalardan herhangı bır arkadasımın basına geldıyse burda paylasmasını rica ediyorum..
Saygılarımla.
2008 model 1.3. cdti easytronıc astra H.
3 ay önce 2008 model 1.3 easytronik astra aldım ve çok isteyerek aldım.Aracı alırken ekspere soktuk bel altı masbiyel boyası hariç nokta hatası cıkmadı. Ki aldığımız kişi de bizim tanıdığımızdı, herneyse. Haftanın iki günü okulum var ve gidiş geliş 150 km yol yapıyorum. Daha ilk zamanlarda giderken yaklaşık 35 40 km yol gittikten sonra aracımda kaygan zemin lambasıyla araç tamir lambası yaktı. İlk zamanlarda ben sorun teşkil etmez diye pek ciddiye almadım. Fakat o arıza lambaları yandıktan sonra vites geçişlerinde ara uzamaya başladı. Aracım 4000 devirden önce vites attırmamaya başladı özellikle 3. ten 4. geçerken. Ve işin enteresan kısmı vitese manuel olarak ta komuta edemiyorum.Araç arıza lambaları yaktıktan sonra fan acıyor.Ve fan kapanırken de araba stop edicekmiş gibi oluyor. Daha sonra Çorlu Opel İnan'a götürdüm. Hem 125.000 bakımını hem de bu arızanın tespitini istedim. Bakım yapıldıktan sonra arızaları da cıkardılar ve sildik dediler. Ama araç diagnoz testine girip yaklaşık 1 gün kalması lazım denıldı. Vaktım olmadıgı için o zaman bırakamadım. Geçen hafta yanı 7 ocak perşembe sabahı aracımı bıraktım ve cumartesi saat 3 te benı aradılar aracınızdakı arızaları bulduk giderdik dediler. Bende heveslı heveslı gıttım aracı teslım aldım. Neden odur ki aracım 2 gun arıza yapmadı. 3.gün ise 30 km mesafede olan arıza 60. km de yaptı. Ve artık canıma tak ettı bu arıza. Bugun yine gittim 2 saat içinde aracımın şanzıman beynınde problem oldugunu değişmesi gerektiğini ve işçilik hariç 2000 lira civarında fiyat verdiler.Artık aracımı servise götürmek istemiyorum ayıptır soylemesi hepsi en az benim kadar bilgisiz bu konuda. Eğer Bu arızalardan herhangı bır arkadasımın basına geldıyse burda paylasmasını rica ediyorum..
Saygılarımla.
2008 model 1.3. cdti easytronıc astra H.
Son düzenleme: