Merhaba. Aralık 20 de esp uyarı isigi (kayan arac) ve motor ariza isigi yandı aracın motoru daha çok rölantide olmak üzere titremeye başladı.
Hemen sanayiye 4 yıllık ustama gittim. Buji bobin termostat karbüratör kapağı contası vs değişti. Ustamin teşhisi karbüratör üst kapak çatlamış. 2 litre yag olmaması gereken yerlere kaçmış. Şu an o kaçaklar nedeniyle tamamen sistem kendini halen temizleyemedi diyor. Kısa mesafe kullansam dahi eskiden hiç açmadığı fan devreye giriyor. Böyle kullan diyor. Uyari kodlarını silsede yeniden titrediginde ikazlar yeniden yanıyor. Ariza basladigindan itibaren 3 kez kontrole goturdum. Farkli ustaya daha gitmedim. Benzer çok fazla konu okudum. Ama nihai çözümü bulana rastlamadim. Araç 115 binde. Tup yok. Motor yag eksiltmiyor. 1000 km Kullandım. Arızadan önce olmayan titreşim azaldı ancak kesilmedi. Ankarada bu soruna çözüm bulmuş usta tavsiyesi olan varmı. Birde ona kontrol ettirmek isterim aracımı. Acaba sorun enjeksiyondami. Egzost kokusuda kötü. Daha önce kayıp kaçağa uğrayan 2 litre yağın devam eden etkisimi?
Hemen sanayiye 4 yıllık ustama gittim. Buji bobin termostat karbüratör kapağı contası vs değişti. Ustamin teşhisi karbüratör üst kapak çatlamış. 2 litre yag olmaması gereken yerlere kaçmış. Şu an o kaçaklar nedeniyle tamamen sistem kendini halen temizleyemedi diyor. Kısa mesafe kullansam dahi eskiden hiç açmadığı fan devreye giriyor. Böyle kullan diyor. Uyari kodlarını silsede yeniden titrediginde ikazlar yeniden yanıyor. Ariza basladigindan itibaren 3 kez kontrole goturdum. Farkli ustaya daha gitmedim. Benzer çok fazla konu okudum. Ama nihai çözümü bulana rastlamadim. Araç 115 binde. Tup yok. Motor yag eksiltmiyor. 1000 km Kullandım. Arızadan önce olmayan titreşim azaldı ancak kesilmedi. Ankarada bu soruna çözüm bulmuş usta tavsiyesi olan varmı. Birde ona kontrol ettirmek isterim aracımı. Acaba sorun enjeksiyondami. Egzost kokusuda kötü. Daha önce kayıp kaçağa uğrayan 2 litre yağın devam eden etkisimi?