Astra j 1.4T motor isinmasi

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Knnlms
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Knnlms

Kayıtlı Kullanıcı
06-Ankara
Katılım
17 Tem 2021
Mesajlar
13
Tepkime puanı
3
Puanları
3
Siteyi ziyaret et
2012 astra j 1.4t motor asiri isindigini hissediyorum. Ustaya sordum bunlarin motoru sicaktir diyor ama biraz garip geldi. Kaputu actigim zaman sobaya odun atmiş gibi. Hararet 90'i geçmiyor ama motor bu kadar ısınır mi? Camurluklara kaputa dokundugum zaman soba gibi sicak oluyor. 1.4T kullanicilari sizde ede öylemi?
 
  • Beğen
Tepkiler: mezzaros
Aynı sıkıntıları bende yaşıyorum,usta değilim ama acaba bu aşırı sıcaklığa bağlı olarak sürekli Buji,Bobin,termostat arızaları ve soğutma suyu kaçakları olası mı?
 
Hararet göstergesi 90 derecede sabit kalıyorsa herşey yolunda demektir. Havalar çok sıcak icten yanmali motorlarda silindirde yanma ısısı 700 ile 900 derece arasinda olmaktadir. Kaput açılınca bu tarz durumlar normal... Göstergelere dikkat...
 
  • Beğen
Tepkiler: Kaan. ve kshuseyin
2012 astra j 1.4t motor asiri isindigini hissediyorum. Ustaya sordum bunlarin motoru sicaktir diyor ama biraz garip geldi. Kaputu actigim zaman sobaya odun atmiş gibi. Hararet 90'i geçmiyor ama motor bu kadar ısınır mi? Camurluklara kaputa dokundugum zaman soba gibi sicak oluyor. 1.4T kullanicilari sizde ede öylemi?
Bu olay bende de var. Tamam motor isinir ama çok sizcak kaputa el degmiyor. Hararet 90 da ve musurun arizali degil. Siz servise gösterdiniz mi?
 
Bu olay bende de var. Tamam motor isinir ama çok sizcak kaputa el degmiyor. Hararet 90 da ve musurun arizali degil. Siz servise gösterdiniz mi?
Orada 90 görüyorsunuz normalde 100 110 arasıdır sıcak havalarda baya ısınıyorlar ben yüzden kaputun içine komple yalıtım yaptım 2 cm kalınlık yanmaz sünger dışı alimunyum kaplı kaput artık ısınmıyor
 
  • Beğen
Tepkiler: magne33
1.4 turboların genel sorunu bu. Sürekli soğutma sistemi arızaları ve kaçaklarına sebep oluyor.
95'lik termostatla sorunu bir nebze olsun azaltabilirsiniz.
 
1.4 turboların genel sorunu bu. Sürekli soğutma sistemi arızaları ve kaçaklarına sebep oluyor.
95'lik termostatla sorunu bir nebze olsun azaltabilirsiniz.
95'lik termostat ile şu an sorunu çözdük gibi,ama akabinde oksijen sensörü de problem çıkardı galiba,anlık yakıt göstergesi çıldırdı.fazla yakmaya başladı göstergeye göre ama yakıt farklılığıda yok.şimdi özel servise geldim.sensörlere bakacağız.
 
Son düzenleme:
Geri
Üst