Öncelikle iyi günler diliyorum. 8 Yıllık 225.000 KM 1.6 CDTİ otomatik vites kullanıcısı olarak viskozite olarak 5w-40 yağdan ve " Liqui Moly'den" başkasını önermemekteyim(Kitapçıkta 5w-30 ile 5w-40 önerisinde bulunmaktadır.) 5w-30 motor yağı kullandığım süre boyunca turbo sorunları ile uğraşmaktan ayrıca aracın bende hissettirdiği " o çok emanet noktada çalışıyor hissiyle ", fazlasıyla rahatsız oldum. " 5w-40 Liqui Moly 4110 - 4100(Ayrı seri) - Molygen(Ayrı Seri)- " ( Önerim 4110) serilerini kullandığımdan beri gerek motor ile ilgili sorunları, gerekse turbo ile alakalı sorunları yaşamamaya başladım. 5w-40 Yazın korkunç sıcaklıkların oluşmaya başladığı bu günlerde, eğer benim gibi seyehatinizi sabit devirlerde yürütmekten hoşlanan biriyseniz fazlasıyla motorun soğutulmasını, yağlanmasını ve aynı zamanda korunmasını sağlıyor.( 5w-40 motor yağı ile düz yolda, 25-30 derece hava sıcaklığı bandında, yokuş benzeri herhangi bir durum olmaması durumunda araç 85-87 derecede motor harareti sıcaklığı ile seyahat etmektedir.) ( ! Uyarı: Termostat kontrol ettirilmiştir.! ) 5w-40 Yağ ile motoru daha performanslı kullanmak isterseniz ise 5w-30'dan daha iyi koruma sağlayacak, motoru sıcaklıklara karşı daha iyi yağlıyor ve besliyor olacaktır. Ayrıca bu araçların çok ciddi bir problemi olan Triger zinciri sesi ve ömrü konusunda genellikle düşük viskoziteli yağlarla, ses daha erken belirmeye başlıyor ve zincirin kabin içindeki şıkırtısını ne yaparsanız yapın kesemiyorsunuz. Bir diğer sorunuza gelecek olursak, benim aracımda da bahsetmiş olduğunuz kartelde terleme, hatta sizden ayrıca aynı zamanda turbo hortumlarında terleme hatta hatta şanzımanda da bir miktar terleme durumları görünmektedir. Çok ciddi titiz biri olduğum için bir çok kişiye gösterip, bir çok işlemde bulundum ancak herhangi bir ciddi sorun olduğunu belirten bir durum ile karşılaşmadım ya da yaşamadım. Sanıyorum bu araçlar için terleme bir normalite durumudur. Kazasız, belasız iyi sürüşler dilerim.