Merhabalar abilerim benim bir sorum olacak aracımın bakım vakti geldi , hesaplı ve etkili bakım yapmak için parça arayışları işine giriştim , ıspartada sanayiden parça almak istemiyorum , internetten ufak bir araştırma ile şu filtre takımını buldum ;
https://www.google.com.tr/search?cl...m+Seti+İthal&sourceid=opera&ie=UTF-8&oe=UTF-8
İLK SİTEYE TIKLAR İSENİZ ÜRÜNLER KARŞINIZA CIKAR.
Bu takımda birtek yag filtresinden endişeliyim , acaba tıkanma-yagı geçirmeme gibi durumlarla karşılaşırmıyım?
Aracım 36.000KM de bakımlarının tamamını kendim yapıyorum , bu 3.yag ve filtre takımı degiştirmem olacak (15 bin demeden bakımlarımı yapıyorum) , bujilerime henuz dokunmadım ama çıkarıp temizleyip geri takacagım , eridigini falan sanmıyorum , 36.000 KM de başka yapmam gereken unuttugum periyodik bakımı varmıdır?
Not: Araç 18.000KM dir LPG lidir.
Birde buji tırnak aralıgı konusunda çok kararsızım orjinal buji tırnak aralıgı 0.90mm , LPG nin dar aralığı sevdiğini ve tasarrufun arttıgını biliyorum ve bosh un sisteminden baktıgımda motor kodumun LPG de ideal tırnak aralıgını 0.70mm olarak gosteriyor , hazır bujilerimi söküp temizlemişken tırnak aralığını sentil ile 0.70mm ye düşürsem sıkıntı yaşarmıyım? Sıkıntıdan kastım ateşleme bobinine fazla yük binermi (tırnak aralıgı ne kadar fazla olursa o kadar cok yuk biner diye biliyorum ama yanılıyor da olabilirim).
Cevaplarınız için simdiden teşekkur ederim.
https://www.google.com.tr/search?cl...m+Seti+İthal&sourceid=opera&ie=UTF-8&oe=UTF-8
İLK SİTEYE TIKLAR İSENİZ ÜRÜNLER KARŞINIZA CIKAR.
Bu takımda birtek yag filtresinden endişeliyim , acaba tıkanma-yagı geçirmeme gibi durumlarla karşılaşırmıyım?
Aracım 36.000KM de bakımlarının tamamını kendim yapıyorum , bu 3.yag ve filtre takımı degiştirmem olacak (15 bin demeden bakımlarımı yapıyorum) , bujilerime henuz dokunmadım ama çıkarıp temizleyip geri takacagım , eridigini falan sanmıyorum , 36.000 KM de başka yapmam gereken unuttugum periyodik bakımı varmıdır?
Not: Araç 18.000KM dir LPG lidir.
Birde buji tırnak aralıgı konusunda çok kararsızım orjinal buji tırnak aralıgı 0.90mm , LPG nin dar aralığı sevdiğini ve tasarrufun arttıgını biliyorum ve bosh un sisteminden baktıgımda motor kodumun LPG de ideal tırnak aralıgını 0.70mm olarak gosteriyor , hazır bujilerimi söküp temizlemişken tırnak aralığını sentil ile 0.70mm ye düşürsem sıkıntı yaşarmıyım? Sıkıntıdan kastım ateşleme bobinine fazla yük binermi (tırnak aralıgı ne kadar fazla olursa o kadar cok yuk biner diye biliyorum ama yanılıyor da olabilirim).
Cevaplarınız için simdiden teşekkur ederim.
Son düzenleme: