BİR YAĞ LAMBASI SORUNU

osmanoglu1

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
20 Nis 2020
Mesajlar
8
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
yardımcı olursanız sevinirim.

Öncelikle aracım 1998 model Daewoo Nubira 2.0 cdx (Opel Vectra b kasa X20Xev motor kodu ile aynı)

Motor ısınınca devir saati 1 in altına düşünce 0,9 larda yağ lambası göz kırpıyor

bununla ilgili olarak öncelikle yağ filtre değişimi yapıldı müşür kontrolü yapıldı. başka bir müşür takıldı bu daha yukarlarda yakmaya başladı. yine eskisini taktık. olmadı yağ pompası değişildi ingiliz malı bir pompa taktık yine olmadı. daha sonra devirdaim pompası arıza verdi onu değiştirirken krank yataklarından olabileceği söylendi. bende sinirlendim zaten su kaybı falan vardı contayı değiştirecektim komple motoru rektefeye soktum.

sırası ile pistonlar ve segman değişti. ana kol ve krank yatakları değişti. yani rektefedeki işlemler yapıldı pistonlar ve diğer malzemeler hep iyisinden orjinalleri ile değiştirildi.

sonuç yine aynı. ben bu arabaya maddi durumlardan dolayı binmek zorundayım satıp yerine alabileceğim bişey yok birde bu şekilde satıp kimsenin günahını alamam.
bu arada rektefeden sonra usta 1 km bin gel silindir kapak contasını sıkacaz o zaman düzelir dedi ama pek güvenmiyorum .
tecrübeli arkadaşlar desteğinizi bekliyorum sizlerin önerilerine göre ilerleyeceğim. herkese kazasız belasız sağlıklı günler dilerim
 
Oncelikler merhabalar
Gecmis olsun, arabaya kac litre yag koydunuz ?

SM-G970F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
X20xev motorlarda filtre dahil 4.50 -5.00 litre yag kullaniliyor, yag seviyesini ve yag basinc musurunu kontrol ettirin, bir de yag pompasini degistirirken yag suzgeci degistimi ?

SM-G970F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
X20xev motorlarda filtre dahil 4.50 -5.00 litre yag kullaniliyor, yag seviyesini ve yag basinc musurunu kontrol ettirin, bir de yag pompasini degistirirken yag suzgeci degistimi ?

SM-G970F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
yağ süzgecini değişmedi ama temizledi. fazla yağ koymak istemedim keçeler patlar diye.
 
üstadım elektrikçi müşüre elektrik geliyormu diye baktımı ve araca yağ basıncını ölçütürün çalışırken
 
üstadım elektrikçi müşüre elektrik geliyormu diye baktımı ve araca yağ basıncını ölçütürün çalışırken
Yag basincini olcturdum onyuzden pompayi degsitirdim elektirikci bakti gaza basinca gectigi icin bizlik bisey yok dedi
 
elektrikçi direk müşüre bakması gerek üstadım elektrik varmı titreşimden belki o ara kesiyordur kablo tesisatı komple kontrol edilmeli kırık ezik çizik soket içind e oturmayan yer varmıdır diye her işlem yapılmış çünkü
 
elektrikçi direk müşüre bakması gerek üstadım elektrik varmı titreşimden belki o ara kesiyordur kablo tesisatı komple kontrol edilmeli kırık ezik çizik soket içind e oturmayan yer varmıdır diye her işlem yapılmış çünkü
Hocam dogru soyluyorsun da gaza basinca gecmesi elektiriksel olmadigini gostermez mi ? Yine de israrla gosterecem ama pek sanmiyorum
 
Hocam dogru soyluyorsun da gaza basinca gecmesi elektiriksel olmadigini gostermez mi ? Yine de israrla gosterecem ama pek sanmiyorum
Yani oyle sorunlar denk gelebiliyor lakin bazen ummadigimiz yerlerdende cikabiliyor, musurun saglam oldugunu teyit ettikten sonra, gerisi kolay olur arizanin nerede aranacagi, soule bir durumda soz konusu olabiliyor silindir kapaginda yada blokta yag tikanikligi var ise buda sebep olabiliyor, yag pompasinin suzgecini o yuzden sormustum

SM-G970F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
  • Beğen
Tepkiler: Kaan.
Geri
Üst