yardımcı olursanız sevinirim.
Öncelikle aracım 1998 model Daewoo Nubira 2.0 cdx (Opel Vectra b kasa X20Xev motor kodu ile aynı)
Motor ısınınca devir saati 1 in altına düşünce 0,9 larda yağ lambası göz kırpıyor
bununla ilgili olarak öncelikle yağ filtre değişimi yapıldı müşür kontrolü yapıldı. başka bir müşür takıldı bu daha yukarlarda yakmaya başladı. yine eskisini taktık. olmadı yağ pompası değişildi ingiliz malı bir pompa taktık yine olmadı. daha sonra devirdaim pompası arıza verdi onu değiştirirken krank yataklarından olabileceği söylendi. bende sinirlendim zaten su kaybı falan vardı contayı değiştirecektim komple motoru rektefeye soktum.
sırası ile pistonlar ve segman değişti. ana kol ve krank yatakları değişti. yani rektefedeki işlemler yapıldı pistonlar ve diğer malzemeler hep iyisinden orjinalleri ile değiştirildi.
sonuç yine aynı. ben bu arabaya maddi durumlardan dolayı binmek zorundayım satıp yerine alabileceğim bişey yok birde bu şekilde satıp kimsenin günahını alamam.
bu arada rektefeden sonra usta 1 km bin gel silindir kapak contasını sıkacaz o zaman düzelir dedi ama pek güvenmiyorum .
tecrübeli arkadaşlar desteğinizi bekliyorum sizlerin önerilerine göre ilerleyeceğim. herkese kazasız belasız sağlıklı günler dilerim
Öncelikle aracım 1998 model Daewoo Nubira 2.0 cdx (Opel Vectra b kasa X20Xev motor kodu ile aynı)
Motor ısınınca devir saati 1 in altına düşünce 0,9 larda yağ lambası göz kırpıyor
bununla ilgili olarak öncelikle yağ filtre değişimi yapıldı müşür kontrolü yapıldı. başka bir müşür takıldı bu daha yukarlarda yakmaya başladı. yine eskisini taktık. olmadı yağ pompası değişildi ingiliz malı bir pompa taktık yine olmadı. daha sonra devirdaim pompası arıza verdi onu değiştirirken krank yataklarından olabileceği söylendi. bende sinirlendim zaten su kaybı falan vardı contayı değiştirecektim komple motoru rektefeye soktum.
sırası ile pistonlar ve segman değişti. ana kol ve krank yatakları değişti. yani rektefedeki işlemler yapıldı pistonlar ve diğer malzemeler hep iyisinden orjinalleri ile değiştirildi.
sonuç yine aynı. ben bu arabaya maddi durumlardan dolayı binmek zorundayım satıp yerine alabileceğim bişey yok birde bu şekilde satıp kimsenin günahını alamam.
bu arada rektefeden sonra usta 1 km bin gel silindir kapak contasını sıkacaz o zaman düzelir dedi ama pek güvenmiyorum .
tecrübeli arkadaşlar desteğinizi bekliyorum sizlerin önerilerine göre ilerleyeceğim. herkese kazasız belasız sağlıklı günler dilerim