bmw 1 serisi

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan copcu06
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

copcu06

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
25 Ara 2007
Mesajlar
1,628
Tepkime puanı
1
Puanları
38
Yaş
46
Siteyi ziyaret et
Cok isteyerek ve severek aldigim astrami bitmeyen sorunlar yüzünden erken satmak zorunda kaldim ve gecen hafta satildi, benim icin sinifinda görsel olarak en güzeli benim sansimdan sorunlusu denk geldi.hayirlisi olsun bakalim,iki üc gündür 2008 üstü 100bin km gecmemis bmw 1 serisine bakiyorum.2.0 dizel türkiyede 116 d varmi bilmiyorum.bana 116 d yada 118 d uyar.ama sorunlumudur üzermi beni bimiyorum birazda bmw ye binmek istiyorum.iyi tarafi 2.0 dizel olamasi vergi olayi burda ps üzerinden aliniyor avantajli .gerektigi zaman uzun yolda yaparim diye düsünüyorum örnek olarak ilandaki arabaya müsteri oldum.12bin eurodan asagiya inmedi http://www.willhaben.at/iad/gebrauchtwagen/auto/bmw-1er-reihe-116-d-113516561/?adId=113516561&
 
1 serisi bmw nin yüz karasıdır. Uzaktan yakından bmw ile alakası yok aracın.
 
Yeni nesil alacaksanız düşünülebilir.aynı durum golfte de mevcut yeni jenerasyonda 150 kg kadar hafifletilmiş olması Lazım.şahsen 1 serisi alsam 116d ddüşünürüm ama ikinci eli Astra gibi değildir.bu arada Astra da ne problem yaşadınız acaba?
 
Bu sene içinde 1 ay kadar hevesim den kiralık 2009 1.16 kullandım... Resmen at arabası sürüyorum zannettim.
 
Türkiyede tutulmamis sanirim.benim düsündügüm 2.0 dizel piyasada bayagi var.
 
Memur bmwsi, 2001 astra g daha tok ve konforlu surus sagliyor 2010 modeline kiyasla
 
Şirkette 16 aya yakın; 2013 model sport 1.6 benzinli 8 ileri Stronic vitesli 116 vardı. Çok kullanma fırsatım oldu. 4000 km deki bir araçtı.
+ları
Şehir içi için çok ideal bir araç..
yakıt tüketimi diğer 1.6 araçlarımıza göre daha iyi idi.
ön görüş açısını ben beğeniyordum.
ön gögüs kısmına hakimsiniz.
performans olarak bizdeki zannedersem 140 PS civarı idi ve gayet güzeldi.Hızlanma başarılı..
Türkiye deki fiyatı bence çok iyi idi. bir ara incelemiştim. sıfırının başlangıç fiyatı neredeyse golfun başlangıç fiyatına yakındı. (biraz fazla idi) Başlangıç donanımı, golfun dolusu gibi idi.
Vites geçişleri hissedilmez. Sakin kullanırsanız mesela 70 ile 7. viteste gidiyor.Bu da yakıtı olumlu etkiliyor.
--leri
iç kısım çok basık geliyordu. Sunroof şart. yoksa boğulursunuz.
arka kısmı aynalardan kontrol etmeniz biraz zor. park sensörü şart.
iç aksam kullanılan malzeme kötü. 2000 model BMW nin iç malzeme kalitesi daha iyi.
Bagaj kısmı çok ufak. istetme yok.. istetme yerini kullanmamışlar, en azından bagaj havuzunu genişletmeleri lazımdı.
Uzun yolculuklar yorucu olur diye düşünüyorum.
yüksek hızlarda 165 + iyi değil.

Benim aklıma gelen izlenimlerim bunlar. Unutmadan bizdeki araç dolu bir araçtı. zenon- start stop- sunroff- cift bölgeli klima-geri görüş kamerası.... gibi..
Türkiye de tutulmamasının bence en büyük sebebi BAYAN arabası olarak görülmesi...
Ayrıca aileye gidecek bir araç değil. 2. araç olarak düşünülebilir.
 
Eğer E87 kasa alacaksanız pek memnun kalacağınızı sanmıyorum. Gerçi bahsettiğiniz dizel motorlar pek yaygın değil burada ama 1.16i'ler tam bir kağnıydı. İç aksam e90 ile çok benzerdir. Çok yakar pek gitmez yani.

Ama F20 kasa tamamen bambaşka bir araba. 1.6 136hp 1.16i 8 ileri ZF şanzımanlı modelini yaklaşık 1 senedir kullanıyorum. sportline, techno paket var arabada. Gayet dolu bir araba. Sizin oraları bilmem ama buralarda genelde o bmw değil keşke golf alsaydın golf daha iyi araba diyenler bol miktarda mevcut. Ama zaten kullanınca neyin ne olduğunu anladıktan sonra pek takılmıyorsunuz o laflara.
F20 Kasanın içi neredeyse F30 3 serisiyle aynı. Konsolda dikkatli olmayan birinin anlayamayacağı farklılıklar mevcut. Yakıt tüketimi ben genelde istanbul içinde kullanıyorum 7.5-8.5 arası değişiyor. Performans olarak 0-100 8-9 saniye civarında. Eski kasalar gibi zanneden arkadaşlara yolda çok güzel şakalar yapılabiliyor :)
Bmw'yi bmw yapan bütün özellikler mevcut, %50-50 ağırlık dağılımı, arkadan itiş vs. Arkada stepne yok RFT lastik mevcut, ağırlık dağılımını dengeleyebilmek için stepne yerinde 80 amperlik koskocaman bir akü var. İçi biraz klostrofobik, hatta fazlaca klostrofobik, ön taraf yine sıkıntı yaratmıyor, ama önde geniş geniş otururum derseniz arkası fazlaca dar kalıyor. Kaput fazla uzun, kabin arabanın arka tarafına doğru yerleştirilmiş bu yüzden arka koltuklara arka tekerleklerin davlumbazları denk geliyor. Bu sebeple arka koltuk aslında 3 değil 2,5 kişilik. İki yetişkin bir de çocuk rahat oturur. Ama arka koltuğa ben oturmadığımdan pek de umrumda değil :)
Sanılanın aksine 1 serisi gayet tutuldu, bulunduğum çevrede en az A3 kadar 1 serisi mevcut. Tabi bu bir kıstas değil genel satış rakamlarına bakmak lazım.
Dışardan nedense bir bayan arabası algısı mevcut bazı insanlarda ama inanın sürüş karakteri olarak bu arabayı bir bayanın kullanması ziyan :)
Son bir kaç aydır F serisi bmwlere yazılım da yapılmaya başlandı. 1.6 motor twinpower turbo bmw 136hp'den 200hp 170 lik olanlar da 210 beygire yükseliyor.
Yine de ailecek kullanacaksanız pek aile kullanımı arabası değil. Benim arabaya normalde en fazla 3 kişi biniyor, genelde yalnız kullanıyorum, ama bir aile kullanımı için kullanmam gerekse direk satarım. :(
 
Geri
Üst