C MON Karakterleri TOÇEV İçin El Ele (18 Nisan 2007)
Opel’in dünyaca ünlü C’MON karakterlerinden üretilen aksesuarlar sadece Boyner Mağazaları’nda satılacak ve satıştan elde edilecek gelir TOÇEV’e bağışlanacak.
“C’MON Karakterleri TOÇEV İçin El Ele” projesinin duyurulduğu basın toplantısına Opel-TOÇEV-Boyner üst düzey yetkilileri katıldı. Opel Genel Müdürü Özcan Keklik, Opel, Boyner ve TOÇEV projesi kapsamında C'MON Hediyelik eşya satışından elde edilecek olan gelirin, TOÇEV (Tuvana Okuma İstekli Çocuk Eğitim Vakfı) yararına bağışlanacağını belirttiği konuşmasında şunları söyledi; “Bu son derece anlamlı sosyal içerikli proje ile ilköğretim çağında bulunan yardıma muhtaç çocuklara eğitimleri için katkıda bulunulmasını amaçlamaktayız. Toplumsal başarıya bilinçli olarak katkıda bulunabilmek için öncelikle “Sosyal Sorumluluk” hissetmek gerekiyor. Üzerinde çalıştığımız sosyal sorumluluk projesi ile özellikle benzer proje ve yaklaşımları teşvik etmek ve aynı zamanda sosyal sorumluluk kapsamında önemli işler gerçekleştirmeye çalışan vakıfların faaliyetlerine daha fazla ilgiyi çekmemize destek olabilecek bir platformu oluşturmak bizler için birincil amaç”.
Günümüz ekonomik koşullarında, şirketlerin yerine getirmeleri gereken unsurların ekonomik, hukuki, etik ve sosyal olarak sıralandığının altını çizen Opel Genel Müdürü Özcan Keklik “Sonuç olarak Kurumsal Sosyal Sorumluluk, 21'inci yüzyılda sürdürülebilir kalkınmanın olmazsa olmaz unsurlarından biri olarak kabul edilmektedir. Ve bu konuda hepimize hem bireysel hem de kurumsal olarak pek çok görev düşmektedir” dedi.
TOÇEV Genel Koordinatörü Eda Çetin projeden umutlu olduklarını ve eğitim alanında gerçekleştirdikleri çalışmaların kurumlar tarafından sahiplenilmesinden duydukları mutluluğu dile getirdiği konuşmasında “Bugüne kadar birçok kurum ve kişinin desteği ve işbirliği ile hayata geçirdiğimiz birçok projemiz oldu. Şimdi ise yine yeni destekçilerimizle eğitim koşullarını tamamlamakta zorlanan çocuklarımızın temel eğitimlerini almalarını sağlamak için çalışacağız” derken projeden elde edilecek gelirin kullanımı ile ilgili olarak; TOÇEV, Boyner ve Opel ile gerçekleştirilen işbirliğiyle de bugüne kadar desteklediğimiz pek çok çocuk gibi daha nice çocuğun “eğitim umutları” olacaklarını ve güçlerinin yettiği kadar “kütüphaneler” kuracaklarının altını çizdi.
Türkiye’de departmanlı mağazacılığın önde gelen ismi Boyner Büyük Mağazacılık A.Ş. nin Satış ve Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Aytuğ İğneli ise; geliri eğitim için kullanılacak böylesine önemli bir projede Boyner Mağazaları olarak yer almaktan duydukları mutluluğu dile getirdiği konuşmasında satış noktalarıyla ilgili şu bilgileri verdi: “Boyner Mağazaları olarak yılda 27 milyon kişinin ziyaret ettiği mağazalarımız, vitrinlerimiz, mağaza içi görsel uygulamalarımız, alışveriş merkezleri içinde yaptığımız çalışmalarımız, Boyner Anahtar nedeniyle doğrudan ulaşabildiğimiz tüm müşterilerimiz ve mağazalarımızda sosyal sorumluluk kampanyalarına son derece duyarlı saha ekibimiz ile bu sosyal sorumluluk kampanyasına da kapılarımızı açmaktan ve “iletişim platformu” rolünü üstlenmekten mutluyuz. C’MON karakterlerinin toplam 5 çeşit ürününe Boyner Mağazaları’nın bulunduğu 13 ilde, Boyner Beauté ve Boyner Casaclub konsept mağazaları hariç tüm mağazalarımızdan ulaşabilir ve satın aldığınız C’MON karakterlerinin maskotlarıyla siz de eğitime katkıda bulunabilirsiniz”.
GM Media
Opel’in dünyaca ünlü C’MON karakterlerinden üretilen aksesuarlar sadece Boyner Mağazaları’nda satılacak ve satıştan elde edilecek gelir TOÇEV’e bağışlanacak.
“C’MON Karakterleri TOÇEV İçin El Ele” projesinin duyurulduğu basın toplantısına Opel-TOÇEV-Boyner üst düzey yetkilileri katıldı. Opel Genel Müdürü Özcan Keklik, Opel, Boyner ve TOÇEV projesi kapsamında C'MON Hediyelik eşya satışından elde edilecek olan gelirin, TOÇEV (Tuvana Okuma İstekli Çocuk Eğitim Vakfı) yararına bağışlanacağını belirttiği konuşmasında şunları söyledi; “Bu son derece anlamlı sosyal içerikli proje ile ilköğretim çağında bulunan yardıma muhtaç çocuklara eğitimleri için katkıda bulunulmasını amaçlamaktayız. Toplumsal başarıya bilinçli olarak katkıda bulunabilmek için öncelikle “Sosyal Sorumluluk” hissetmek gerekiyor. Üzerinde çalıştığımız sosyal sorumluluk projesi ile özellikle benzer proje ve yaklaşımları teşvik etmek ve aynı zamanda sosyal sorumluluk kapsamında önemli işler gerçekleştirmeye çalışan vakıfların faaliyetlerine daha fazla ilgiyi çekmemize destek olabilecek bir platformu oluşturmak bizler için birincil amaç”.
Günümüz ekonomik koşullarında, şirketlerin yerine getirmeleri gereken unsurların ekonomik, hukuki, etik ve sosyal olarak sıralandığının altını çizen Opel Genel Müdürü Özcan Keklik “Sonuç olarak Kurumsal Sosyal Sorumluluk, 21'inci yüzyılda sürdürülebilir kalkınmanın olmazsa olmaz unsurlarından biri olarak kabul edilmektedir. Ve bu konuda hepimize hem bireysel hem de kurumsal olarak pek çok görev düşmektedir” dedi.
TOÇEV Genel Koordinatörü Eda Çetin projeden umutlu olduklarını ve eğitim alanında gerçekleştirdikleri çalışmaların kurumlar tarafından sahiplenilmesinden duydukları mutluluğu dile getirdiği konuşmasında “Bugüne kadar birçok kurum ve kişinin desteği ve işbirliği ile hayata geçirdiğimiz birçok projemiz oldu. Şimdi ise yine yeni destekçilerimizle eğitim koşullarını tamamlamakta zorlanan çocuklarımızın temel eğitimlerini almalarını sağlamak için çalışacağız” derken projeden elde edilecek gelirin kullanımı ile ilgili olarak; TOÇEV, Boyner ve Opel ile gerçekleştirilen işbirliğiyle de bugüne kadar desteklediğimiz pek çok çocuk gibi daha nice çocuğun “eğitim umutları” olacaklarını ve güçlerinin yettiği kadar “kütüphaneler” kuracaklarının altını çizdi.
Türkiye’de departmanlı mağazacılığın önde gelen ismi Boyner Büyük Mağazacılık A.Ş. nin Satış ve Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Aytuğ İğneli ise; geliri eğitim için kullanılacak böylesine önemli bir projede Boyner Mağazaları olarak yer almaktan duydukları mutluluğu dile getirdiği konuşmasında satış noktalarıyla ilgili şu bilgileri verdi: “Boyner Mağazaları olarak yılda 27 milyon kişinin ziyaret ettiği mağazalarımız, vitrinlerimiz, mağaza içi görsel uygulamalarımız, alışveriş merkezleri içinde yaptığımız çalışmalarımız, Boyner Anahtar nedeniyle doğrudan ulaşabildiğimiz tüm müşterilerimiz ve mağazalarımızda sosyal sorumluluk kampanyalarına son derece duyarlı saha ekibimiz ile bu sosyal sorumluluk kampanyasına da kapılarımızı açmaktan ve “iletişim platformu” rolünü üstlenmekten mutluyuz. C’MON karakterlerinin toplam 5 çeşit ürününe Boyner Mağazaları’nın bulunduğu 13 ilde, Boyner Beauté ve Boyner Casaclub konsept mağazaları hariç tüm mağazalarımızdan ulaşabilir ve satın aldığınız C’MON karakterlerinin maskotlarıyla siz de eğitime katkıda bulunabilirsiniz”.
GM Media