Arkadaşlar üstadlar birkaç farklı durum ile karşı karşıya kaldım. Yaşadığım şehirden tayinim çıktı bu nedenle iyi bir servis yada usta konusunu aşamadım. Sırasıyla sormak istiyorum mümkünse cevap veren siz üstadlar da ona göre cevaplarda sevinirim yoksa kafalar daha da çok karışacak. Opel Vectra c 2004 benzin lpg
1- Hız sabitleyici vites boşta iken bile eğer düğmesine basarak İsem faal hale geliyor gaz vermeye başlıyor.
2- Araç ile rampa çıkarken yada kalkarken bir sorun silkeleme yok ama rampa inerken araç viteste olur ise acayip bir koku geliyor ve arabada durulmuyor.
3- Arabam hararet normal seviyeye geldiği yani 90 i bulduğunda arıza lambası yakıyor ve asla 4000 devri geçmiyor.
4- Arıza lambası yandığında düz yolda zorlanarak gidiyor ama rampalarda yürüme hızına kadar düşüyor.
5- Gaz verdikce dikis makinesi gibi şıkır şıkır ses geliyor.
Çözümlerim; bir ustaya yağ değiştirdim o günden sonra başladı bu 4000 devri geçmeme olayı. Başka bir usta krank sensörü fişi çıkmış dedi taktı düzeldi ama ertesi gün tekrar yaptı. Bugün fise baktım tırnağı kırılmış ve hafif yanmis gibi islenmis (krank sensörü fişi tek olarak satılıyor mu?) Sensörü orijinal GM ama kablo hasarlı gibi
4000 devir olayı eksantrik mi krank sensörü mu?
Gaz verdikce dikis makinesi sesi için usta emme manifoltundan dedi sogukken yapılacak dedi.
Sizin fikirlerinizi bekliyorum
Özellikle hız sabitleyici ve koku ile alakalı
Hayırlı akşamlar diliyorum
1- Hız sabitleyici vites boşta iken bile eğer düğmesine basarak İsem faal hale geliyor gaz vermeye başlıyor.
2- Araç ile rampa çıkarken yada kalkarken bir sorun silkeleme yok ama rampa inerken araç viteste olur ise acayip bir koku geliyor ve arabada durulmuyor.
3- Arabam hararet normal seviyeye geldiği yani 90 i bulduğunda arıza lambası yakıyor ve asla 4000 devri geçmiyor.
4- Arıza lambası yandığında düz yolda zorlanarak gidiyor ama rampalarda yürüme hızına kadar düşüyor.
5- Gaz verdikce dikis makinesi gibi şıkır şıkır ses geliyor.
Çözümlerim; bir ustaya yağ değiştirdim o günden sonra başladı bu 4000 devri geçmeme olayı. Başka bir usta krank sensörü fişi çıkmış dedi taktı düzeldi ama ertesi gün tekrar yaptı. Bugün fise baktım tırnağı kırılmış ve hafif yanmis gibi islenmis (krank sensörü fişi tek olarak satılıyor mu?) Sensörü orijinal GM ama kablo hasarlı gibi
4000 devir olayı eksantrik mi krank sensörü mu?
Gaz verdikce dikis makinesi sesi için usta emme manifoltundan dedi sogukken yapılacak dedi.
Sizin fikirlerinizi bekliyorum
Özellikle hız sabitleyici ve koku ile alakalı
Hayırlı akşamlar diliyorum