Çok ilginç arıza vectra c soğukta çalışmıyor

ozkanozmen84

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
1 Ara 2011
Mesajlar
10
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
40
Siteyi ziyaret et
Merhaba kazasız sürüşler dilerim. Aracım 2006 model 1.6 elegance vectra c2 kasa. Çok zor durumdayım anlayan da yok. Aracım sabahları hiç çalışmıyor ittirirsen çalışıyor. Marş çok güzel çeviriyor akü yeni Ve gün içinde geç te olsa yada sıkıntısız çalışıyor. Benzin pompası denedik bujiler gm yeni. Bobin denedik arıza tspt cihazında hata yok.benzin filtresi değişti.araç soğuk havada yapıyor anladığım kadarı ile tşk ederim.
 
Son düzenleme:
Sabahları zor, dumanlı çalışsa, Sıcaklık sensörü olabilirdi. Gene de elemeyin ihtimal.

2. seçenek başıma geldi, depoda su miktarı fazla, depo donuyordu. Tüm depoyu boşaltıp deneyebilirsiniz.

En güzel teşhis, sabah benzin kütüğüne yada bir enjektöre bakmak lazım, marş esnasında yakıt geliyor mu?

Vurdurarak çalıştığına göre, depon donuk değil, yakıt da geliyor olmalı ama ittirirken belki depon çakalanıyordur.

Sabah aracı sallayıp, marş da deneyebilirsin, Türk usülü olur.
 
Araca termostat üzerindeki sıcaklık müşürünü de denedim lpg boğuyor dediler onu da kapatarak denedim.atiker lpg var araçta direk lpg ile bastım marşa sonuç aynı aracı dün van da bi servisten gelme ustaya götürdüm dün baktı sorun belli değil dedi bende kalsın sabah marşa ben basıcam dedi yalnız dükkanda tabi araç yeri sıcak demekki 1 haftadır çalışmayan araç yarım marşta almış iyi mi.usta dedim dışarda soğukta bırak bakalım dedim. Yarın bakıcak çalışmazsa o sırada pc ye bağlıyıp anlarım diyor krank devir sensörü mü diyor acaba.
 
uzun süren süren park aralarında veya sabahları bnm aracımda geç marş alıyordu..bir kere çalıştımı ondan sonra tek seferde tık diye çalışıyrdu..2005 mdl vectra c aracım ve atiker lpg uygulanmış 4 sene evvel ..bnm sorunum kesin bir şekilde şöyle çözüldü..lpg regülatörü arac stop halinde iken yanma odasına gaz sızdırıyor..o da ilk çalıştırmalarda aracın boğulmasına sebeb oluyor.yanmamış gaz birikmesinden dolayı..özellikle atiker lerde bu regülatörün ömrü zamanla bitiyor..sonuç olarak regülatör değişti ve kesin olarak bu sorunum çözüme kavuşmuş oldu.maliyet 200tl..

---------- Yeni Mesaj eklenme zamanı: 00:33 ---------- Önceki Mesaj zamanı: 00:27 ----------

sorunun tespiti çok da kolay.. lpg ustasına gidip direk olarak regülatörün hortumunu söküp gaz kaçağı tespit cihazı ile kaçak testi yaptırın..içindeki diyafram zamanla yada yapılan km ye bağlı olarak bu kaçağa sebeb oluyor..
 
Önce kesinlikle LPG kaynaklı hem benzin hem LPG alarak boğulmadığına emin olsun sonrası krankmili sensoru
 
aynen lagunada başımıza geldi.
ilk başta dedim benzin pompası gitti herhalde. direk gazdada basamadım çok soğuk olduğu için. arkadaşım geldi baktı pompaya elektrik geliyor ve pompada sıkıntı olmayınca vurup çalıştırdım arabayı. lpg regülatörü gaz sızdırdığından araba boğuluyormuş. değiştirdik sıkıntı kalmadı.
 
Regülatörden cikan gaz hortumunun ucunu enjektorlere giris yapan yerden cikarin su dolu bir bardaga sokun gaz cikiyormu bir bakin forumda biri bu yontemle tespit etmisti regulator arizasini

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
çalıştırdığınız zaman benzine alın, bir süre benzinde kullanın sonra o şekilde stop edin. eğer ilk marşta alırsa çok büyük ihtimalle regülatördür.
 
Geri
Üst