corsa B KİT CAR operasyonu

UludagMotorsports

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
8 May 2013
Mesajlar
26
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
30
Siteyi ziyaret et
Oluyo yavas yavas
 

Ekli dosyalar

  • 2013-09-06 11.30.02.webp
    2013-09-06 11.30.02.webp
    75.7 KB · Görüntüleme: 149
  • 2013-09-06 11.30.21.webp
    2013-09-06 11.30.21.webp
    73.1 KB · Görüntüleme: 128
Kaput havalandırmasını hiç beğenmedim. Zaten genel olarak beğenmem ama bu ekstra bir kaba büyük çelimsiz olmuş. Kullanılışlık olarak da, hava filtresi tarafına köşeye, ince bir şişiklik, önünü göçerterek yaptırırsanız çok daha zarif olabilir. Şahsen beğenmedim.
 
Kaput havalandırmasını hiç beğenmedim. Zaten genel olarak beğenmem ama bu ekstra bir kaba büyük çelimsiz olmuş. Kullanılışlık olarak da, hava filtresi tarafına köşeye, ince bir şişiklik, önünü göçerterek yaptırırsanız çok daha zarif olabilir. Şahsen beğenmedim.
Oncelikle yorumunuz icin tesekkur ederim. Bunun amaci zaten dendigi gibi kaput havalandirmasi bilirsiniz ki opellerde özelliklede bu modellerde motor ısınması cok oluyor bende bu sorunu azaltmak icin hem hava filtremle ilgili bir sey yaptim hemde kaputa bu parcayi ekledim egerki hava filtresinin uzerine yapsaydim zaten isminin amacini tamamlamayip bana sadece sus olarak kalacaktı. Ben hem motor, hemde aksesuarla bagintisi olan bir sey yaptim
 
Oncelikle yorumunuz icin tesekkur ederim. Bunun amaci zaten dendigi gibi kaput havalandirmasi bilirsiniz ki opellerde özelliklede bu modellerde motor ısınması cok oluyor bende bu sorunu azaltmak icin hem hava filtremle ilgili bir sey yaptim hemde kaputa bu parcayi ekledim egerki hava filtresinin uzerine yapsaydim zaten isminin amacini tamamlamayip bana sadece sus olarak kalacaktı. Ben hem motor, hemde aksesuarla bagintisi olan bir sey yaptim

bu modellerdeki motorun çabuk ısınmasının iki nedeni var. birincisi lpg: lpg motor bloğundaki yanma derecesi çok yüksek bu çok çabuk hararet yapmasına sebeb veriyor. kaputa havalandırma açmak mantıklı

ikincisi: bu araçları aşırı soğuk ülkeler için yapıldığını duydum ( corsa b ler ) soğutma sistemindeki sıcaklık müşüründe 93-102 derece arasında fan açma özelliğine sahip bunu düşürmek mümkün. yani yan sanayi müşürlerde daha düşük derecede fan açtırmak ama pekte faydalı değil. hararet ibresine bakarsanız zaten 90 dereceden başlıyor buda yüksek ısı ile çalıştığını gösteren bi kanıt bence. ama bunlar canınızı sıkmasın çünkü General motorun yaptığı motorların kalitesi belli
 
Sağlıklı soğutma sistemi ve çalışmaya sahip bi gsi ın hararet sorunu olamaz, c16xe ve x16xe gibi motorlar için uygun görülen çalışma sıcaklığı 98derecedir, düşük ısıda açacak fan ile motor ısısını düşük tutmaktansa, sorunsuz soğutma sistemi ile olması gereken sıcaklıkta tutmak mantıklı olan, ne gibi uygulamalar var hood scoop'a ihtiyaç duyan?
 
Evet ben de kaputun altında ne uygulamalar var onu merak ediyorum.

Bir de Corsa B'nin homologasyonu ne zamana kadar devam ediyor? bu araçla yarışa katılabilir misin?
 
Kit Car demek, büyük proje sanırım.

Neden kabuttan ve çamurluklardan başladınız? Motor ve şase modifikasyonları bitti mi?
 
Geri
Üst