Merhaba arkadaşlar,
Biliyorum forumda bu konu oldukça tartışıldı ama ekteki soruların bazıları konuşulmamış. O yüzden size sormak istedim.
Bu aralar benim arabada baskı balata bitme alametleri gösteriyor. 10.000 km önce arabayı 2.el aldığım için emin değilim. Benden önceki sahibi değiştirdim demesine rağmen güvenemiyorum. Araba debriyajın sonlarında kavrıyor. Kalkışlarda ve bayırlarda kavrama esnasında titreme yapıyor. Titreme yapmasın ve kalkış rahat olsun diye normalin biraz daha üstünde devirli kalkmak zorunda kalıyorum. Özellikle titreme bayır yukarı kalkışlarda kendini gösteriyor. Tabi birde ilk 5000 km acemilik dönemimizdeki debriyaja yüklenmede var.
Bizim burdaki özel servis işçiliğe 80 ytl alıyormuş. (Büyük güzel bir özel servis)
Biliyorum forumda bu konu oldukça tartışıldı ama ekteki soruların bazıları konuşulmamış. O yüzden size sormak istedim.
Bu aralar benim arabada baskı balata bitme alametleri gösteriyor. 10.000 km önce arabayı 2.el aldığım için emin değilim. Benden önceki sahibi değiştirdim demesine rağmen güvenemiyorum. Araba debriyajın sonlarında kavrıyor. Kalkışlarda ve bayırlarda kavrama esnasında titreme yapıyor. Titreme yapmasın ve kalkış rahat olsun diye normalin biraz daha üstünde devirli kalkmak zorunda kalıyorum. Özellikle titreme bayır yukarı kalkışlarda kendini gösteriyor. Tabi birde ilk 5000 km acemilik dönemimizdeki debriyaja yüklenmede var.
Bizim burdaki özel servis işçiliğe 80 ytl alıyormuş. (Büyük güzel bir özel servis)
- Sormak istediğim bizim arabanın baski+balata+bilya takımları piyasada ne kadar?
- En ucuz nereden alabilirim?
- Bir de "baskı balata yı bilmediğin yerde taktırma illa yetkili serviste falan taktır" mı dersiniz? Yani işçiliğin çok önemli oluduğu bir konumudur?