Corsa C 1.3ün volan sorunuyla ilgili cevapsız sorularım var..Yardımm
Arkadaşlar merhaba
Önclikle volantla ilgili 20-30 konu var hepsini okudum ama benim sorularıma cevap bulamadım yada anlayamadım
Soru 1: Aracım kontak kapadığımda sallanıyor,rolantide şiddetli sallanıyordu büyük tip marş motoru takınca nispeten sarsıntı azaldı ama gaz verdiğimde olduğu gibi değil, debriyajı bırakınca tır tır ses yapıyor bazen debriyaja basıncada daha şiddetli şekilde aynı sesi çıkarıyor ve bazende yavaşça bırakırkende ani bir kavrama noktasında çok acayip bir ses çıkarıyor
Volan değişimi zorunlu aşamadamı yoksa keyfi olarak değişebilir sadece ses yapıyor aşamasında mı? Kısaca volanı değişmeli miyim?
Soru 2: Opel teamdaki bir abim GM marka volanla LUKun farklı olduğunu LUK taktığı araçların düşük kmlerde ses yapmaya tekrar başladığını GM taktıklarında sorun olmadığını söyledi ne kadar doğrudur
Soru3: Eğer volan değişmeliyse 15bin km önce baskı balta değişti yani 15bindir bozuk volanla kullanıyorum tekrar baskı balta gerekli mi?
Soru4: 15bin km önce usta debriyaj bilyesinin söküp yağlamıştı bu seslerde onunda bir payı var mıdır bilyeyide değişmek gerekir mi? Sesin sadece volandan yada hem volandan hem bilyeden olduğunu nasıl anlarım?
Soru5: Bu araç taklalı bir araç ve çok bakımsızdı arkadaş 30-40 kuruşluk klipsleri bile takmamış toplarken, yine baskı balata değişimi sırasında ön motor ayağının kırık şekilde takıldığını görüp yan sanayiyle değiştirdik, seste bu ayağın etkisi olabilir mi yada başka kırık ayak olup olmadığını anlayabilir miyim
Arkadaşlar merhaba
Önclikle volantla ilgili 20-30 konu var hepsini okudum ama benim sorularıma cevap bulamadım yada anlayamadım
Soru 1: Aracım kontak kapadığımda sallanıyor,rolantide şiddetli sallanıyordu büyük tip marş motoru takınca nispeten sarsıntı azaldı ama gaz verdiğimde olduğu gibi değil, debriyajı bırakınca tır tır ses yapıyor bazen debriyaja basıncada daha şiddetli şekilde aynı sesi çıkarıyor ve bazende yavaşça bırakırkende ani bir kavrama noktasında çok acayip bir ses çıkarıyor
Volan değişimi zorunlu aşamadamı yoksa keyfi olarak değişebilir sadece ses yapıyor aşamasında mı? Kısaca volanı değişmeli miyim?
Soru 2: Opel teamdaki bir abim GM marka volanla LUKun farklı olduğunu LUK taktığı araçların düşük kmlerde ses yapmaya tekrar başladığını GM taktıklarında sorun olmadığını söyledi ne kadar doğrudur
Soru3: Eğer volan değişmeliyse 15bin km önce baskı balta değişti yani 15bindir bozuk volanla kullanıyorum tekrar baskı balta gerekli mi?
Soru4: 15bin km önce usta debriyaj bilyesinin söküp yağlamıştı bu seslerde onunda bir payı var mıdır bilyeyide değişmek gerekir mi? Sesin sadece volandan yada hem volandan hem bilyeden olduğunu nasıl anlarım?
Soru5: Bu araç taklalı bir araç ve çok bakımsızdı arkadaş 30-40 kuruşluk klipsleri bile takmamış toplarken, yine baskı balata değişimi sırasında ön motor ayağının kırık şekilde takıldığını görüp yan sanayiyle değiştirdik, seste bu ayağın etkisi olabilir mi yada başka kırık ayak olup olmadığını anlayabilir miyim
Son düzenleme: