Corsa D 1.3 CDTİ Baskı Balata ve Volant Seçimi

cagatay16

VIP Üye
16-Bursa
Katılım
12 Ara 2010
Mesajlar
6,474
Tepkime puanı
2,248
Puanları
113
Yaş
34
Siteyi ziyaret et
Merhaba aracımın henüz baskı balata bitmemiş lmasına rağmen 100 bini geçtiği için tedbir amaçlı değiştirmek istiyorum. Üzerinde oynak volant mevcut ve aldığım ilk günden beri araç zaman 3 kmdeydi debriyaja hafifi basınca ayağa vurmasını hissettiriyordu. Bu yüzden sabit volanta geçmek istiyorum üzerindeki baskı balata volant ve hidrolik göbeğin markalarını bilen var mı? Örneğin triger zincir seti ina marka gm onaylı bunun gibi daha önce hiç bu motorun şanzımanını sökmediğim için bilgim yok bu konuda. Bu güne kadar hep aracıma yan sanayi yerine orjinale üretim yapan marka yada orjinal parça taktığımdan yine başım ağrımadan işlem yapmak istiyorum.

Ayrıca oynak volanttan sabite geçince ekstradan bir parça takmak gerekiyor mu?
 
merhaba baskı balata ve volant luk çıkmaktadır. Bilyayı da FTE üretmektedir. Sabit volanta çevirildiğinde farklı bir parça takılacagını sanmıyorum ama işlemi yaptıran arkadaşlar daha iyi bilgi verecektir.
 
  • Beğen
Tepkiler: cagatay16
Baskı balata seti büyük bir ihtimal Luk marka çıkacak...Sabit volana geçmeni tavsiye etmem ki ustanda etmeyecektir...Benim baskı balata şu şekilde çıktı..Büyük bir ihtimal aynı seti kullanıyordur sizin araç ile :

02f367ad29e85b9933.jpg


Bu da alacağınız set :

0121177a3afc917318.jpg
 
Baskı balata seti büyük bir ihtimal Luk marka çıkacak...Sabit volana geçmeni tavsiye etmem ki ustanda etmeyecektir...Benim baskı balata şu şekilde çıktı..Büyük bir ihtimal aynı seti kullanıyordur sizin araç ile :

02f367ad29e85b9933.jpg


Bu da alacağınız set :

0121177a3afc917318.jpg
Ustaya gitmiyorum garajda yaparım bunuda. Sabiti neden tavsiye etmezsiniz aslında kargolama ve depolama prosedürlerine uyulsa hiç maceraya girmem fakat parçacılarda bu parçalar hep yerlerde ite kaka taşıyonıyor. O yüzden gmye fazla para vermek istemiyorum. Malum 4 parçada hasas düşmeden sert darbelere maruz bırakılmaması gereken parçalardır.

Ayrıca sabitin oynağa göre daha hafifi olacağını sanıyorum. Tabi tartınca ne çıkar bilmiyorum hiç fırsatım olmadı.
 
Ustaya gitmiyorum garajda yaparım bunuda. Sabiti neden tavsiye etmezsiniz aslında kargolama ve depolama prosedürlerine uyulsa hiç maceraya girmem fakat parçacılarda bu parçalar hep yerlerde ite kaka taşıyonıyor. O yüzden gmye fazla para vermek istemiyorum. Malum 4 parçada hasas düşmeden sert darbelere maruz bırakılmaması gereken parçalardır.

Ayrıca sabitin oynağa göre daha hafifi olacağını sanıyorum. Tabi tartınca ne çıkar bilmiyorum hiç fırsatım olmadı.
oynar volant araç yüzde 10 kadar performans kaybı yaptırır esnediği için ama konfor verir sabit volant direk krank gücünü verir şanzumana güç direk volanta olur buda güç kaybı yaptırmaz ama bu seferde konfor biraz gider sabt volanta araç çok hafıf ilk kalkışta tekler oynar volant pahalıdır sabit volanta uzun kilometrece kullanırsın sorunsuz bana kalırsa sabit volant al kafan rahat etsin eksi yönü konfor olur artı yönü güç kaybın olmaz olmaz ara ara ses duymazsın volantın
 
oynar volant araç yüzde 10 kadar performans kaybı yaptırır esnediği için ama konfor verir sabit volant direk krank gücünü verir şanzumana güç direk volanta olur buda güç kaybı yaptırmaz ama bu seferde konfor biraz gider sabt volanta araç çok hafıf ilk kalkışta tekler oynar volant pahalıdır sabit volanta uzun kilometrece kullanırsın sorunsuz bana kalırsa sabit volant al kafan rahat etsin eksi yönü konfor olur artı yönü güç kaybın olmaz olmaz ara ara ses duymazsın volantın
Açıkcası o ayağa vurma olayı çok sinir bişey. Sanırım clio b rsin volanıda sabitti 182 beygirde herhangibir sarsıntı yada konforu eski yönde etkilecek bişey yapmamıştı bana. Yarı gücündeki bu garibanda sorun olacağını sanmam ucuzu ve uzun ömürlü iyidir üstat

Benim aklımı kurcalayan kendim yapacğım için örnek veriyorum üzerinde 10 cıvata vardır sökünce sabiti takıp 10 cıvataı sıkınca tamama mıdır yoksa oraya uydurmak için parça vs. gerekiyor mu çünkü baskı balata fark var birinin göbeği boru gibi uzun sabitinkinde boru kısmı yok
 
oynar volant araç yüzde 10 kadar performans kaybı yaptırır esnediği için ama konfor verir sabit volant direk krank gücünü verir şanzumana güç direk volanta olur buda güç kaybı yaptırmaz ama bu seferde konfor biraz gider sabt volanta araç çok hafıf ilk kalkışta tekler oynar volant pahalıdır sabit volanta uzun kilometrece kullanırsın sorunsuz bana kalırsa sabit volant al kafan rahat etsin eksi yönü konfor olur artı yönü güç kaybın olmaz olmaz ara ara ses duymazsın volantın
+ (y)
 
1.3 için orjinal sabit volant bulamadım. Volmerk var kullanıpta tavsiye eden var mı bu markayı
 
benim de km yaklaşıyor gibi, valeo nun 6 ileri sabit volanlı bir seti var ben de ona takıldım. gectiyseniz sabite, nasıl durumlar.
 
benim de km yaklaşıyor gibi, valeo nun 6 ileri sabit volanlı bir seti var ben de ona takıldım. gectiyseniz sabite, nasıl durumlar.
1 yıl olacak ama hem bütçe hemde vakit ayırıp yapamadım geçen yıl 7500 tl fiyat çekmişlerdi yanlış hatırmıyorsam. şuanda ne kadar
 
Geri
Üst