Corsa D Çok Zorlandı

34ER8001

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
358
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
37
Siteyi ziyaret et
Dün gece Büyük ÇEkmece Gürpınar Sahilinden Dünerken Dönüşte bi dik yokuş var ora 1 le giderken 2 ye attırdım ama gaz vermeme rağmen araba gitmedi klima açıktı acaba bunun nedeni klimamı yoksa arabada bir sorunmu var ama tekrar 1 e attığımda patinaj çeke çeke çıktıhatta yolda gelirken eski parformansı vardı arabanın sizce neden olabilir
 
Dün gece Büyük ÇEkmece Gürpınar Sahilinden Dünerken Dönüşte bi dik yokuş var ora 1 le giderken 2 ye attırdım ama gaz vermeme rağmen araba gitmedi klima açıktı acaba bunun nedeni klimamı yoksa arabada bir sorunmu var ama tekrar 1 e attığımda patinaj çeke çeke çıktıhatta yolda gelirken eski parformansı vardı arabanın sizce neden olabilir

Büyük ihtimalle 2 ye erken attın ve devir 2.000 devirden aşağıya düştü. o zamanda turbo devreden çıkınca ne güç kaldı ne tork. Dizellerde turbo çok önemli
 
Büyük ihtimalle 2 ye erken attın ve devir 2.000 devirden aşağıya düştü. o zamanda turbo devreden çıkınca ne güç kaldı ne tork. Dizellerde turbo çok önemli

arkadaşım oğlumun içine su serptin tabi benimde şu an mesajı beraber yazdık ve senin cevabını beraber okuduk biz düğündeyken oda arabayı kullanmış bende acaba arabaya bişiymi yaptı dedim ama saol
 
klima da açıksa çok normal
 
klimanın etkieyeceğini sanmıyorum ama Burak'ın dediği devir olayı doğrudur bence
 
arkadaşım oğlumun içine su serptin tabi benimde şu an mesajı beraber yazdık ve senin cevabını beraber okuduk biz düğündeyken oda arabayı kullanmış bende acaba arabaya bişiymi yaptı dedim ama saol

Abi dizelde turbo devrede ise klima çok rahatsız etmez. ama devir 2.000den aşağıda ise turbo fıss.. benimde başıma geldi 2. vitese erkenden geçtim yokuş çıkarken araba ne hızlandı ne bişi oldu 2. viteste yavaş yavaş sönüyodu ki. 1'e takıp tekrar hızlandım daha sonra 2. vitese daha geç geçtim araba canavar gibi fırladı gitti.

Bu dizellere has bir durum değildir. benzinlilerdede öyle hatta onlarda işler daha kötü 3.000 devirden aşağıda ise dik yokuşları çıkamıyor bayılıyor. hele ki 2.000 devir altında ise dizellerdeki gibi araba yürümüyo. benzinlilerde yokuş çıkmak için bizim gibi 2.000-3000 devir arası yerine 3. 000den sonraki ddevirleri kullanmak zorundalar.
 
Abi dizelde turbo devrede ise klima çok rahatsız etmez. ama devir 2.000den aşağıda ise turbo fıss.. benimde başıma geldi 2. vitese erkenden geçtim yokuş çıkarken araba ne hızlandı ne bişi oldu 2. viteste yavaş yavaş sönüyodu ki. 1'e takıp tekrar hızlandım daha sonra 2. vitese daha geç geçtim araba canavar gibi fırladı gitti.

Bu dizellere has bir durum değildir. benzinlilerdede öyle hatta onlarda işler daha kötü 3.000 devirden aşağıda ise dik yokuşları çıkamıyor bayılıyor. hele ki 2.000 devir altında ise dizellerdeki gibi araba yürümüyo. benzinlilerde yokuş çıkmak için bizim gibi 2.000-3000 devir arası yerine 3. 000den sonraki ddevirleri kullanmak zorundalar.


Burakcım şimdi polemiğe neden olmasın diye konuya açıklık getirelim. Akmosferik basınçlı benzinli araçlarda durum böyle, turbo olanlarda ise durum bizimki gibi hatta daha iyi.
 
Abi dizelde turbo devrede ise klima çok rahatsız etmez. ama devir 2.000den aşağıda ise turbo fıss.. benimde başıma geldi 2. vitese erkenden geçtim yokuş çıkarken araba ne hızlandı ne bişi oldu 2. viteste yavaş yavaş sönüyodu ki. 1'e takıp tekrar hızlandım daha sonra 2. vitese daha geç geçtim araba canavar gibi fırladı gitti.

Bu dizellere has bir durum değildir. benzinlilerdede öyle hatta onlarda işler daha kötü 3.000 devirden aşağıda ise dik yokuşları çıkamıyor bayılıyor. hele ki 2.000 devir altında ise dizellerdeki gibi araba yürümüyo. benzinlilerde yokuş çıkmak için bizim gibi 2.000-3000 devir arası yerine 3. 000den sonraki ddevirleri kullanmak zorundalar.
burak bu yazdıkların karşısında hayret etmekten başka birşey yapamıyorum sen heralde hiç benzinli kullanmadın diyorum ve başka birşey demeye gerek duymuyorum
 
Son düzenleme:
burak bu yazdıkların karşısında hayret etmekten başka birşey yapamıyorum sen heralde hiç benzinli kullanmadın diyorum ve başka birşey demeye gerek duymuyorum

2.0 vectra ve 1.6 astra ikiside 1 sene toplam kullandım. 2.000 devirden aşağıda yokuş çıkamadım hiç bir zaman. tecrübe ile sabittir. ben benzinlilere çamur atmıyorum benim arabam süperde demiyorum. mesela bakın bizim dizelde 3.500 devirden sonra yürümüyo. ama benzinliler 3.500den sonra uçuyo vs. vs. bizim motor 5.000 devir çeviriyo benzinliler 6500-7000. e şimdi ben polemik yaramıyom dizelin deviri az veya gücü az die.
 
Burakcım şimdi polemiğe neden olmasın diye konuya açıklık getirelim. Akmosferik basınçlı benzinli araçlarda durum böyle, turbo olanlarda ise durum bizimki gibi hatta daha iyi.

Haklısın onu belirtmem gerekirdi atmosferik motorlar için durum böyle
 
Geri
Üst