cruze fan problemi

mehmet5906

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
17 Mar 2020
Mesajlar
14
Tepkime puanı
8
Puanları
3
Siteyi ziyaret et
öncelikle herkese mrb benim aracım cruze 2011 model ve motoru astra ile bire bir bildiğim kadarıyla o yüzden yardımcı olacağınızı düşündüm şimdiden tş ederim.
problemime gelecek olursak 2 hafta öncesine kadar aracımda odb 2 bağlı ve sıcaklık değerlerini multimedya ekranımdan takip edebiliyorum 105 c de termostat açıyor ve 108-109 derecede 1 fan devreye giriyordu bildiğim kadarıyla normalide bu şekilde ama şimdiki problemim 96 c de yavaş fan devreye giriyor 99c orta fan devreye giriyor 103 derecede hızlı fan devreye giriyor 104-105 derecede termostat açılıyor ve aracımı stop edene kadar sıcaklık 99-105 arası değişiyor ve fan hiç susmuyor devamlı çalışıyor soğutma suyu normal antifirizli eksiltme yok termostat yeni değişti ısı sensörü yeni değişti ama değişen bir şey yok değerli ustalarımın yardımlarını bekliyorum
 
sistemde hava olabilir üstadım havasını almanız lazım termostat 109 da acar 100 e iner 113 de ilk kademe 118 2. kademe fan acar birde klima açılırsa ilk kademe açılır ort. 105 de sabit kalır hava olursa fan termostat açmadan motoru korumak için sürek açık kalabilir aracınızda birisi termostat gövdesinde ve birisi radyatör de olması gerekli 2 adet biriside termostat da var o iki türlü çalışılıyor sanırım hava var lpg var ise hava alması paralel bağlıysa uğraştırıyor
müşürlerede bakılması lazım hava yoksa farklı yolar izlenir
 
  • Beğen
Tepkiler: mehmet5906
sistemde hava olabilir üstadım havasını almanız lazım termostat 109 da acar 100 e iner 113 de ilk kademe 118 2. kademe fan acar birde klima açılırsa ilk kademe açılır ort. 105 de sabit kalır hava olursa fan termostat açmadan motoru korumak için sürek açık kalabilir aracınızda birisi termostat gövdesinde ve birisi radyatör de olması gerekli 2 adet biriside termostat da var o iki türlü çalışılıyor sanırım hava var lpg var ise hava alması paralel bağlıysa uğraştırıyor
müşürlerede bakılması lazım hava yoksa farklı yolar izlenir
tş ederim cvp için evt aracımda lpg var havasını kontrol ettireyim o zaman
 
Şimdi hararet 109 dereceye geldiğinde elinizle radyatör alt ve üst hortumuna bakınız aynı sicakliktami ikiside ? Sizin arizaniz devirdayimdan çıkabilir
 
  • Beğen
Tepkiler: mehmet5906
Tş ederim cvp için yarın ilk iş havasını almak ve dediğiniz hortumlara bakmak olacak kontrol ettikten sonra yazarım
 
Tş ederim cvp için yarın ilk iş havasını almak ve dediğiniz hortumlara bakmak olacak kontrol ettikten sonra yazarım
Havasını soğukken alınız gaz beyni görünen bir yerdeyse su hortumlarindsn birini sokunuz ve su gelene kadar su ekleyiniz o hortumdan su gelince takın ve çalıştırin
 
  • Beğen
Tepkiler: mehmet5906
O zaman kendim yapayım bu işi elim yatkın ama biraz daha detaylı anlatabilir misiniz rica etsem
 
Hocam ben de uzun sure hararet problemiyle uğraştım geçen hafta çözüldü, hatta forumdan @ramazan8034 arkadas da aynisini yasadi benimkinin. Bendeki problemde devamli fan acip cok nadiren durmasiydi , aynı zamanda hararet yuksek devirle gittigim zamanlar pek oynamiyordu. Rolantideyken ve devir düşünce 90 dan 100 lere yaklasip anlık düşüyordu gaz verince. Yine rolantide beklerken fan calismaya baslayip gaz verince duruyordu. Problem kalorifer peteğinin tikanmasindan çıktı. Tortu ve kireclenmeler olusmustu dandik antifriz kaynakliydi sanirim. Kaloriferin isitmasinda hicbir problem yoktu gayet iyi isitiyordu ama hararet yaptiriyordu yine de aklinda bulunsun bu da.
 
ilk işlem o olsun aldırın hava varsa yoksa mecbur petek değişecek tatanga üstadlarımın dediği gibi en son petek kalıyor
 
  • Beğen
Tepkiler: mehmet5906
sağolun arkadaşlar destekleriniz için ilk önce havasıyla başlayım işe inş çözümlenir gerçekten bıktırdı 15 günde yüksek devir fan sesi
 
  • Beğen
Tepkiler: Kaan.
Geri
Üst