Arkadaşlar sık sık lazım oluyor korna,
ama Corsa nız varsa çalamıyorsunuz malesef.
Hele ki dönmekte veya manevra yapmaktaysanız o butonlar sağda solda değil, ellerinizin olduğu yerle alakası olmayan üstte ve altta olabiliyor veya başka yerlerde.
Özellikle sokağa dönerken korna çalmanız çok zort. Ancak tek elinizle direksiyonu tutarken diğeri ile o saçma buton nerede gözle bulup basmanız icab etmekte.
Yolda ise durum çok daha riskli, sollama yaparken viraj dönerken kesinlikle korna çalmaya çalışmıyorum bile neden? O salak butonu bulacam diye direksiyon hakimiyetiniz %50 azalıyor. üstelik çevirdiğiniz direksiyonda onlar nerde bilmiyorsunuz göz teması gerekiyor bu yol hakimiyetini de düşürüyor.
Velhasılı kelam daha önce de sövüp saymıştım yine sövüp sayıyorum buna. Motoru kasası diğer özellikleri bu kadar saygıdeğer bir araca böylesine berbat ötesi mühendislikten uzak bir korna koyap opele yazıklar olsun diyorum TEKRAR.
Bunu pratik olarak çözen şöyle birşey yaptım diyen varsa ilk fırsatta kornayı düzelttirecem.
Daha önce açtım bu konuyu da birkaç arkadaş hep beraber ağlaştık bir çözüm çıkmadı. Bu bir sorun ama nasıl orjinallik bozulmadan güzel bir korna koyulur onu çözemedim.
Direksiyon simidinin ortasında olan korna en ideal kornadır. Her zaman aynı yerde ve elinizin altında.
Bu arada ne yapılır yine düşünüyorum ama bi çözüm bulamadım.
ama Corsa nız varsa çalamıyorsunuz malesef.
Hele ki dönmekte veya manevra yapmaktaysanız o butonlar sağda solda değil, ellerinizin olduğu yerle alakası olmayan üstte ve altta olabiliyor veya başka yerlerde.
Özellikle sokağa dönerken korna çalmanız çok zort. Ancak tek elinizle direksiyonu tutarken diğeri ile o saçma buton nerede gözle bulup basmanız icab etmekte.
Yolda ise durum çok daha riskli, sollama yaparken viraj dönerken kesinlikle korna çalmaya çalışmıyorum bile neden? O salak butonu bulacam diye direksiyon hakimiyetiniz %50 azalıyor. üstelik çevirdiğiniz direksiyonda onlar nerde bilmiyorsunuz göz teması gerekiyor bu yol hakimiyetini de düşürüyor.
Velhasılı kelam daha önce de sövüp saymıştım yine sövüp sayıyorum buna. Motoru kasası diğer özellikleri bu kadar saygıdeğer bir araca böylesine berbat ötesi mühendislikten uzak bir korna koyap opele yazıklar olsun diyorum TEKRAR.
Bunu pratik olarak çözen şöyle birşey yaptım diyen varsa ilk fırsatta kornayı düzelttirecem.
Daha önce açtım bu konuyu da birkaç arkadaş hep beraber ağlaştık bir çözüm çıkmadı. Bu bir sorun ama nasıl orjinallik bozulmadan güzel bir korna koyulur onu çözemedim.
Direksiyon simidinin ortasında olan korna en ideal kornadır. Her zaman aynı yerde ve elinizin altında.
Bu arada ne yapılır yine düşünüyorum ama bi çözüm bulamadım.