Saygıdeğer Arkadaşlar...
Forumda daha önce aracımı değiştiğimi belirtmiştim.14 Ağustos 2024 tarihinde aldım.2018 astra K black edition şu an 70.000 km.de.Aracımı alınca opel yetkili serviste bakıma götürdüm.Bakımın yapıldığı günün ertesi günü aracım direksiyon kolon kilidi arızası verdi.sorunu geçici olarak çözdük.aracımı yetkili servise bu konu ile ilgili götürdüm ancak arıza tespiti için bile yüklü bir ücret istendi.Yabancı forumlardan ve internetten araştırmamda Opel'in direksiyon kolon kilidi arızası ile ilgili 2018 yılı 1.ayın 17 sinde E172113370 sıra sayılı bülten yayınladığını buldum.Bu bültende model yılı 2016-2018 arası olan ve 10 yılı ya da 120.000 km geçmemiş astra k araç sahiplerinin başvurusu halinde bir defalık ücretsiz değişimini içeriyor.Bu durumu Opel Türkiye yetkililerine ilettim ancak " aracın geçmişinde opel yetkili servis kaydının olmaması " gerekçe gösterilerek olumsuz cevap verildi ki bence saçma ötesi bir cevaptı çünkü bültende yetkili servis geçmişi ile ilgili hiç bir ibare yok.Opel türkiye konuya vurdumduymaz bir tavırla bu cevabı verdi. Ben de kendilerine benim mi yoksa aracın mı cezalandırıldığını sordum.benden önceki sahibi aracı yetkili servise götürmedi ise benim suçum nedir diye sorduğumda ve bültende böyle bir şartın olmadığını söylediğimde cevap bile veremediler.
Bunun gibi bir durumla karşılaşıp sorunu çözülen var mı diye merak edip forumdaki üstad ve arkadaşlarımla durumu paylaşmayı ve fikir alışverişinde bulunmayı uygun buldum.Deneyimleri olan arkadaşlar paylaşımda bulunursa ya da bir fikir verebilecek olan üstadlarım varsa paylaşabilir misiniz...
Saygılarımla
Forumda daha önce aracımı değiştiğimi belirtmiştim.14 Ağustos 2024 tarihinde aldım.2018 astra K black edition şu an 70.000 km.de.Aracımı alınca opel yetkili serviste bakıma götürdüm.Bakımın yapıldığı günün ertesi günü aracım direksiyon kolon kilidi arızası verdi.sorunu geçici olarak çözdük.aracımı yetkili servise bu konu ile ilgili götürdüm ancak arıza tespiti için bile yüklü bir ücret istendi.Yabancı forumlardan ve internetten araştırmamda Opel'in direksiyon kolon kilidi arızası ile ilgili 2018 yılı 1.ayın 17 sinde E172113370 sıra sayılı bülten yayınladığını buldum.Bu bültende model yılı 2016-2018 arası olan ve 10 yılı ya da 120.000 km geçmemiş astra k araç sahiplerinin başvurusu halinde bir defalık ücretsiz değişimini içeriyor.Bu durumu Opel Türkiye yetkililerine ilettim ancak " aracın geçmişinde opel yetkili servis kaydının olmaması " gerekçe gösterilerek olumsuz cevap verildi ki bence saçma ötesi bir cevaptı çünkü bültende yetkili servis geçmişi ile ilgili hiç bir ibare yok.Opel türkiye konuya vurdumduymaz bir tavırla bu cevabı verdi. Ben de kendilerine benim mi yoksa aracın mı cezalandırıldığını sordum.benden önceki sahibi aracı yetkili servise götürmedi ise benim suçum nedir diye sorduğumda ve bültende böyle bir şartın olmadığını söylediğimde cevap bile veremediler.
Bunun gibi bir durumla karşılaşıp sorunu çözülen var mı diye merak edip forumdaki üstad ve arkadaşlarımla durumu paylaşmayı ve fikir alışverişinde bulunmayı uygun buldum.Deneyimleri olan arkadaşlar paylaşımda bulunursa ya da bir fikir verebilecek olan üstadlarım varsa paylaşabilir misiniz...
Saygılarımla