Triger kopması sonucu silindir üst kapak tamirini yaptırdığım ustaya bir daha ki gidişimde 'direksiyon pompası yağ damlatıyor ona da bir bakar mısın demiştim.Aracı bıraktım işe gittim.Akşam arabayı almaya gittim hallettim Civatanın yeri yalama olmuş torna çektirdim sağlamlaştırdım oldu dedi.Yaklaşık 200 km yol yaptım kayıştan kurbağa vıraklaması gibi ses gelmeye başladı.kaputu açıp dikkatli baktığımda kayışın gergi kütüğüne sürttüğünü gördüm.Daha da dikkatli baktığımda yağ seviye çubuğunun bağlı olduğu civatayı değiştirip pompayada diş açtırıp çok daha uzun civata ile hepsini bir sabitlemiş.Böyle olunca pompa düz durmadığı için kayış dönerken kütüğe sürtüuor.Resimlerde anlatmaya çalıştım1.resimde bahsettiğim o uzun civata var.normalde orada küçük civata olacak ve sadece yağ seviye çubuğu sabitlenecek değil mi?Resim 2 de kayışın gergi kütüğüne sürttüğü görülüyor.Resim 3 te gergi bilyası görünüyor.düz durması gerekiyor ama yamuk.Bu sistemi eski haline nasıl getirbilirim.Uzun civatayı sökersem pompa eksenine geri dönermi.Birde aynı araca sahip arkadaşlar pompanın üstten resmini çekebilir mi?Yardımcı olursanız sevinirim.