Dokunmatik ekran arızası

Cemalsun

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
30 Ağu 2018
Mesajlar
8
Tepki puanı
5
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
08.07.2018 tarihinde opel aracımı izmir den bayiden sıfır olarak aldım.aracıma Necvox multimedya taktırdım sıfır. Ama aldığımın ertesi günü dokunmatik ekranı kendi kendine menüler girmeye radyo ayarlarını kendi kendine karıştırmaya başladı. Ve sonunda navigasyonu silindi.izmir yetkili bayisine götürdüm aracımı ve cihazı söktüler İstanbula teknik servise yollanacağini söylediler.eğer burda yetkili necvox elemanı bu forumu takip ediyorsa rica ediyorum ben tamir görmüş bir cihaz istemiyorum yenisi ile değiştirilmesini istiyorum.sonuçta 1 ay bile olmadı ben bu cihazı aracıma taktıralı. Yenisi ile değişim söz konusu olabilir mi? İstanbuldaki ana bayisi bu mesajımı dikkate alırlarmı? Sonuçta elektronik bir cihaz benim de şansıma bana arızalı olanı denk geldi ama değişim yaparlarmı?
 

Hasip

Yönetici
Genel Başkan
03-Afyonkarahisar
Katılım
16 May 2015
Mesajlar
8,883
Tepki puanı
6,085
Puanları
113
Yaş
40
Siteyi ziyaret et
Hocam forumda @necvoxsocial rumuzlu arkadaşımız artık düzenli destek vermiyor. Ara sıra geldiğini görüyoruz ancak destek verilmiyor. Bence Necvox müşteri hizmetlerini arayıp (0 850 222 3773 ) talebinizi oradan iletin.
 

Cemil

Yönetici
Başkan
34-İstanbul
Katılım
2 Kas 2017
Mesajlar
4,440
Tepki puanı
1,959
Puanları
113
Siteyi ziyaret et
Aracınız hayırlı olsun...Bence bağlantı problemi olmuştur..Eğer böyle bir durumsa,zaten sıfırdan farkı yok..Dert etmenize gerek yok..Eğerki ekran değişti şu değişti bu değişti gibi bir ibare görürseniz veya duyarsanız,zaten yasal hakkınız sıfırını istemek..Ayıplı mala girer...Neticeyi bekleyin derim..Geçmiş olsun...
 
  • Beğen
Tepkiler: Cemalsun

Cemalsun

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
30 Ağu 2018
Mesajlar
8
Tepki puanı
5
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Hocam forumda @necvoxsocial rumuzlu arkadaşımız artık düzenli destek vermiyor. Ara sıra geldiğini görüyoruz ancak destek verilmiyor. Bence Necvox müşteri hizmetlerini arayıp (0 850 222 3773 ) talebinizi oradan iletin.
Teşekkür ederim. Aradım ilettim.

---- Seri mesaj engellendi. Mesajlar birleştirildi. (Opel Forum) ----

Aracınız hayırlı olsun...Bence bağlantı problemi olmuştur..Eğer böyle bir durumsa,zaten sıfırdan farkı yok..Dert etmenize gerek yok..Eğerki ekran değişti şu değişti bu değişti gibi bir ibare görürseniz veya duyarsanız,zaten yasal hakkınız sıfırını istemek..Ayıplı mala girer...Neticeyi bekleyin derim..Geçmiş olsun...
Çok teşekkür ederim. Beklemedeyim.inşallah hayırlı bir şekilde sonuçlanır.
 
Son düzenleme:

haqan55

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
31 Ağu 2018
Mesajlar
9
Tepki puanı
13
Puanları
3
Siteyi ziyaret et
Karadeniz bölgesinde tanıdıklarım var servisini ve dağıtımını yapıyorlar sizin haklarınızı öğrenirim. Cihazın tam alım tarihi nedir. Verdiğiniz servisinde ismini söylerseniz tanıdığımız ise onlarla da iletişime geçebiliriz bu süreçte.
 
  • Beğen
Tepkiler: Cemalsun ve Hasip

Cemalsun

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
30 Ağu 2018
Mesajlar
8
Tepki puanı
5
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Karadeniz bölgesinde tanıdıklarım var servisini ve dağıtımını yapıyorlar sizin haklarınızı öğrenirim. Cihazın tam alım tarihi nedir. Verdiğiniz servisinde ismini söylerseniz tanıdığımız ise onlarla da iletişime geçebiliriz bu süreçte.
07.08.2018 tarihinde aldım.faturasındaki tarih bu ve faturası bende mevcut.izmir mercanlar opel servisinde takıldı.tabi bu ürün izmir de Power elektronik izmir/çiğli den bu opel servisine gelip taktıklarını öğrendim.bende izmir mercanlar opel bayisi ile konuşup izmir çiģlideki power elektronige gidip ürünü söktüler ve istanbul ana bayisine yolladılar. İzmir Çiğli Power elektronik telefon numarası bu 0232 386 5998 .haklarım konusunda bana detaylı bir bilgi verirseniz sevinirim isteklerim doğrultusunda yardımcı olursanız size minnettar kalırım. Saygılar. @haqan55
 

haqan55

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
31 Ağu 2018
Mesajlar
9
Tepki puanı
13
Puanları
3
Siteyi ziyaret et
07.08.2018 tarihinde aldım.faturasındaki tarih bu ve faturası bende mevcut.izmir mercanlar opel servisinde takıldı.tabi bu ürün izmir de Power elektronik izmir/çiğli den bu opel servisine gelip taktıklarını öğrendim.bende izmir mercanlar opel bayisi ile konuşup izmir çiģlideki power elektronige gidip ürünü söktüler ve istanbul ana bayisine yolladılar. İzmir Çiğli Power elektronik telefon numarası bu 0232 386 5998 .haklarım konusunda bana detaylı bir bilgi verirseniz sevinirim isteklerim doğrultusunda yardımcı olursanız size minnettar kalırım. Saygılar. @haqan55

Merhabalar servisteki arkadaşımla görüştüm değişim yapmadıklarını söyledi bu tip arızalar için daha doğrusu kendileri hiç bu şekilde değişim yapmamışlar.
 
  • Beğen
Tepkiler: Cemalsun

Hasip

Yönetici
Genel Başkan
03-Afyonkarahisar
Katılım
16 May 2015
Mesajlar
8,883
Tepki puanı
6,085
Puanları
113
Yaş
40
Siteyi ziyaret et
Elektronik işi bazen şans işi. Geçtiğimiz aylarda çalıştığım işyerine 15 adet HP laptop (iş istasyonu) alındı. Ürünlerin tanesi takriben 10 bin TL civarında. Bunlardan bir tanesi kutusundan çıkar çıkmaz batarya ve ekran sorunlu çıktı. Biz başta inat ettik ürünün değiştirilmesi diye ancak servis yönlendirip arızayı giderdiler. Şu an için üründe herhangi bir problem bulunmuyor. Konuyu şuraya bağlayacağım eğer sorununuzu giderirlerse bence kullanmaya devam edin ancak aynı sorundan dolayı 3 defa servislik olursanız işte o zaman tüketici hakem heyeti dahil her ihtimali deneyin. Hocam birde unutmayınız ki servis formları sizin haklı olduğunuzu gösterir evraklardır. Servis formunu almayı ve saklamayı unutmayınız.
 
  • Beğen
Tepkiler: Cemalsun ve Murat

Cemalsun

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
30 Ağu 2018
Mesajlar
8
Tepki puanı
5
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Merhabalar servisteki arkadaşımla görüştüm değişim yapmadıklarını söyledi bu tip arızalar için daha doğrusu kendileri hiç bu şekilde değişim yapmamışlar.
Evet şehirlerde ki servisler değişim yapmıyorlar.izmir deki yetkili servisi de aynısını söylemişti.istanbuldaki ana bayisi ile yaptığım görüşmede çok yardımcı oldular fakat sürecin sonuçlanması raporlanması uzun süre olacak ama sonucu bekliycem.istanbul ana bayisinde Ömer Bey ilgi ve alakası gayet iyiydi.bakalım süreç nasıl sonuçlanacak.

---- Seri mesaj engellendi. Mesajlar birleştirildi. (Opel Forum) ----

Servis formları elimde tabiki. Garanti belgesini ve faturaları izmir deki power yetkili servisi yollamayı unuttu.ama istanbul ana bayisinde Ömer Bey e wastupp tan fotoğraflarını kendisine attım.sürecin sonuçlanmasını bekliycem. Elektronik işi şans işi ama verdiğim paranın istediğim ürün sağlıklı çıkmaması beni üzdü. Burda şehir içi yetkili servisi ve ana bayisi müşteri memnuniyetini dikkate alırlarsa bu üzüntüm unutulur ve ürün için ve servisleri için olumlu görüşlerimin devam etmesi her iki tarafa kazanç sağlar. Hayırlısı diyelim.sonucu burdan paylaşıcam ilerleyen günlerde.

---- Seri mesaj engellendi. Mesajlar birleştirildi. (Opel Forum) ----

Servis formları elimde tabiki. Garanti belgesini ve faturaları izmir deki power yetkili servisi yollamayı unuttu.ama istanbul ana bayisinde Ömer Bey e wastupp tan fotoğraflarını kendisine attım.sürecin sonuçlanmasını bekliycem. Elektronik işi şans işi ama verdiğim paranın istediğim ürün sağlıklı çıkmaması beni üzdü. Burda şehir içi yetkili servisi ve ana bayisi müşteri memnuniyetini dikkate alırlarsa bu üzüntüm unutulur ve ürün için ve servisleri için olumlu görüşlerimin devam etmesi her iki tarafa

---- Seri mesaj engellendi. Mesajlar birleştirildi. (Opel Forum) ----

Servis formları elimde tabiki. Garanti belgesini ve faturaları izmir deki power yetkili servisi yollamayı unuttu.ama istanbul ana bayisinde Ömer Bey e wastupp tan fotoğraflarını kendisine attım.sürecin sonuçlanmasını bekliycem. Elektronik işi şans işi ama verdiğim paranın istediğim ürün sağlıklı çıkmaması beni üzdü. Burda şehir içi yetkili servisi ve ana bayisi müşteri memnuniyetini dikkate alırlarsa bu üzüntüm unutulur ve ürün için ve servisleri için olumlu görüşlerimin devam etmesi her iki tarafa

---- Seri mesaj engellendi. Mesajlar birleştirildi. (Opel Forum) ----

Servis formları elimde tabiki. Garanti belgesini ve faturaları izmir deki power yetkili servisi yollamayı unuttu.ama istanbul ana bayisinde Ömer Bey e wastupp tan fotoğraflarını kendisine attım.sürecin sonuçlanmasını bekliycem. Elektronik işi şans işi ama verdiğim paranın istediğim ürün sağlıklı çıkmaması beni üzdü. Burda şehir içi yetkili servisi ve ana bayisi müşteri memnuniyetini dikkate alırlarsa bu üzüntüm unutulur ve ürün için ve servisleri için olumlu görüşlerimin devam etmesi her iki tarafa
Elektronik işi bazen şans işi. Geçtiğimiz aylarda çalıştığım işyerine 15 adet HP laptop (iş istasyonu) alındı. Ürünlerin tanesi takriben 10 bin TL civarında. Bunlardan bir tanesi kutusundan çıkar çıkmaz batarya ve ekran sorunlu çıktı. Biz başta inat ettik ürünün değiştirilmesi diye ancak servis yönlendirip arızayı giderdiler. Şu an için üründe herhangi bir problem bulunmuyor. Konuyu şuraya bağlayacağım eğer sorununuzu giderirlerse bence kullanmaya devam edin ancak aynı sorundan dolayı 3 defa servislik olursanız işte o zaman tüketici hakem heyeti dahil her ihtimali deneyin. Hocam birde unutmayınız ki servis formları sizin haklı olduğunuzu gösterir evraklardır. Servis formunu almayı ve saklamayı unutmayınız.
Servis formları elimde tabiki. Garanti belgesini ve faturaları izmir deki power yetkili servisi yollamayı unuttu.ama istanbul ana bayisinde Ömer Bey e wastupp tan fotoğraflarını kendisine attım.sürecin sonuçlanmasını bekliycem. Elektronik işi şans işi ama verdiğim paranın istediğim ürün sağlıklı çıkmaması beni üzdü. Burda şehir içi yetkili servisi ve ana bayisi müşteri memnuniyetini dikkate alırlarsa bu üzüntüm unutulur ve ürün için ve servisleri için olumlu görüşlerimin devam etmesi her iki tarafa kazanç sağlar. Hayırlısı diyelim.sonucu burdan paylaşıcam ilerleyen günlerde.
 
Son düzenleme:

Cemalsun

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
30 Ağu 2018
Mesajlar
8
Tepki puanı
5
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Cihazım yapıldı.dokunmatik ekranı değiştirdiler şuan cihazı sorunsuz kullanıyorum.cihazı tekrar taktırırken arka boş kolonlarada hoparlör taktırdım 400 liraya. Şuan aracım dan fena şekilde haz almaya başladım:) tabiki cihazın sorunlu çıkması beni üzmüştü. Ama şans bu. Neyse şimdi memnunum.
 
Üst