easytronik vites kalibrasyonu hatası

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan ecendi
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
opel neskar bursa.. tech2 sisteme gırmısler ancak sanzuman beynıne baglanamıslar ve tecrubelerı ıle sabıt olarak bu denemelerınde bırkac arabada sanzuman beynı yandı dedıklerı sonra baska servıse bırakıp kalıbrasyon yaparmısınız demek ıcım pek ıstemıyor ancak yetkılı servıs sonucta herhangı bır arıza cıktıklarında yapmak zorunda deıller mı.Çünku yumusak vıtes gecılerı ıstıyorum arabamda vıtesın gectıgını barız hıssetmek degıl.
 
aslında hem de bayağı yumuşak geçiyor. Citroen C5'e bindim geçen gün (MCP) o daha çok hissettiriyor vites geçişlerini...
 
Easy sorunları kullanımla doğrudan ilgili. Benim Esay olan 2. aracım. İlkini 5 yıl kullandım. 82.000 de sattım. Bu aracımla 13.000 deyim. Hiç böyle sorunlarla karşılaşmadım. İhtiyaç olması dışında pek manuel kullanmam.
 
Ben de düşünüyorum kalibrasyon yaptırmayı fakat böyle yazıları okudukça galiba sadece fikir olarak kalacak aklımda...
 
Ben %99 manuel modda kullanıyorum aracımı, joystick mekanizması çok kullanışlı..burası olayın apayrı tarafı ancak, hissedilir şekilde vites değişimi rahatsız edici..aslında birkaç yetkili servise daha gidip sormakta fayda var ve kanımca yetkılı servıs bu ıslemı yaparken bır arızaya sebebıyet verırse onların yukumlulugunde olacagının kanısındayım benı rahatsız eden taraf arabam ıle cok oynanması, tak cıhazı gır ılgılı komutu bıtsın bukadar..
 
Easy sorunları kullanımla doğrudan ilgili. Benim Esay olan 2. aracım. İlkini 5 yıl kullandım. 82.000 de sattım. Bu aracımla 13.000 deyim. Hiç böyle sorunlarla karşılaşmadım. İhtiyaç olması dışında pek manuel kullanmam.
ben de böyle yazacaktım ama bazen insanlar çok alıngan davranıyor. Daha önce başka konularda da bu şanzıman tartışıldı orada da söyledim "easytronic sorunlu değil, kullanımdan kaynaklı hatalara maruz kalıyor" diye. Aynı şekilde manuel şanzıman da kullanımdan kaynaklı hatalara maruz kalıyor
 
Citroen C2 VTR aracım vardı, bu araçta vites geçişlerinde sorunlar yaşıyordum. Bazen debriyaj bırakmıyordu bazen çok sarsıntılı vites geçişleri oluyordu, Tiptroink vites ile aynı mantıkla çalışıyor. Motorun alt tarafında bi yerlerden debriyajın görevini yapan parçayı çıkartıp yağladılar ve temizlediler sorunum düzelmişti. Acaba Opel lerde de böyle bir parça mı var yoksa citroen deki sistem sadece o araç modeline mi özgü emin değilim.
 
Bu sorunun aynısını yaşıyorum, vites geçişleri baskı balata değişiminden sonra çok sertleşti, özel serviste değiştirmiştim, şimdi küt küt vuruyor, sebebi nedir acaba bilen var mı
 
Ben de 4 yıl kullandım hiçbir sorun yaşamadan geçen gün sattım 1.3 cdti Astra 2010.

Manuel hiç kullanmadım. Bence bu easyleri fazla kurcalayanlar ilerde sorun yaşıyorlar
 
Geri
Üst