Malum hafta sonu yasaklar geldi değerlendirme yapalım
Farlarım baya sararmıştı bende klorofom ile parlatma yaptım makine ısıtma bujisi ve 2 adet balata spreyi kutusu ile yaptım bunları çekip atarım yine buraya
İlk etapta far durumuna göre zımpara secimi yapın ben 1500 2000 2500 ile 30 40 dakika her far için güzel ce zımpara attım zımparayı çok iyi yapmazsanız parlamaz zımparadan sonra klorofomu kaba koydum ve ısıtma bujisini araç aküsü ile çalıştırdım kaynadıkça ara ara bujiyi durdurun sürekli çalıştırmayın bu arada aküyü de kontrol edin uzun süre çalıştırma da bujiyi bitebilir akü ve klorofomu kullanırken dikkat edin far yüzeyine dikkat edin damlamasın farı kullanılmaz edersiniz benim far camları çok sarıydı artık geceleri senin da gün ışığına çalıyordu
Farı iyi bir yağ çözücü yada temizleyici ile temizleyin bende karışım vardı sıkınca sapsarı döküldü farın yüzeyini temizleyin hu şekilde önce
Farlarım baya sararmıştı bende klorofom ile parlatma yaptım makine ısıtma bujisi ve 2 adet balata spreyi kutusu ile yaptım bunları çekip atarım yine buraya
İlk etapta far durumuna göre zımpara secimi yapın ben 1500 2000 2500 ile 30 40 dakika her far için güzel ce zımpara attım zımparayı çok iyi yapmazsanız parlamaz zımparadan sonra klorofomu kaba koydum ve ısıtma bujisini araç aküsü ile çalıştırdım kaynadıkça ara ara bujiyi durdurun sürekli çalıştırmayın bu arada aküyü de kontrol edin uzun süre çalıştırma da bujiyi bitebilir akü ve klorofomu kullanırken dikkat edin far yüzeyine dikkat edin damlamasın farı kullanılmaz edersiniz benim far camları çok sarıydı artık geceleri senin da gün ışığına çalıyordu
Farı iyi bir yağ çözücü yada temizleyici ile temizleyin bende karışım vardı sıkınca sapsarı döküldü farın yüzeyini temizleyin hu şekilde önce
Son düzenleme: