Garip Bişey

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan tjet
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
teşekkürler arkadaşlar araç otomatik değil 1. 2. 3. viteslerde denedim 5500 6000 devirlere kadar çıkıyor araba. bugün birde benzinde deneyip sonucu yazarım. ben açıkçası TC den olabilirmi diye merak etmiştim ama tahminime göre lpg filitresinden olabilir tekrar teşekkürler:) :) :)
 
sen de anlamak istemiyorsun o zaman. arabayı tech 2 ile inceledik ve krank mili sensörü arızası verdi. sensör değişince de problem ortadan kalktı.
ben sensör arızası var diye kafamdan uydurmadım. ayrıca sensör değişmeden önce de paşalar gibi geçiyordu 4500 deviri.
daha degişeli 1 hafta olmadı krank ve eksentirik sensörlerinde 3500-4500 devir aralıgından yukarı çıkamazsın tam arızalı ise..Bazen sapıtıyor düzelir gibi oluyor ama 4500 devirden yukarı çıkamazsın tam arızalı durumda iken..
 
krank devir sensörü arızalı ise araba 4512'i(tam devir budur)' deviri geçmez.. yeterki onu hata olarak alsın ve ECU'ya yazsın.

temassızlık durumunda bir sonraki motor startında arıza lambasını yakar. (o süre zarfında 4512 devri geçebilirsiniz.




sen de anlamak istemiyorsun o zaman. arabayı tech 2 ile inceledik ve krank mili sensörü arızası verdi. sensör değişince de problem ortadan kalktı.
ben sensör arızası var diye kafamdan uydurmadım. ayrıca sensör değişmeden önce de paşalar gibi geçiyordu 4500 deviri.
 
Balatası sıyıran/kaçıran arabada devir çok daha çabuk yükselir, fakat aracın hızı motor devri ile orantılı artmaz.

O arabanın benzinde problemi olmayacak, benden söylemesi


bende ufak çaplı usta oldum arkadaş söylemediği halde anladım .

arkadaşım senin şanzuman kaçırıyor vitesi kaçırıyor yani büyük ihtimal balata sırıymıştır bu yüzden hızlanamıyorsun devrin yükselmemesi ise motrun korunması ile ilgili , iyi bir otomatik şansuman ustasına göster çok çok iyi bir usta olsun ... bende aynı sorun oldu .
 
Geri
Üst