- Katılım
- 1 Mar 2024
- Mesajlar
- 319
- Tepkime puanı
- 148
- Puanları
- 43
Hava Giriş Sıcaklığı Yaz günlerinde özellikle klima açıkken dur kalk trafikte aşırı yükselmekte ve Çekişi düşürmektedir. Bu noktada Hava Filtre Kutusu Turbo giriş ve İntercooler çıkış Boruları boğaz kelebeğine kadar Isıya Dayanıklı Yalıtım Süngeriyle sarılmıştır.

250 Liralık malzeme uygulama için yeterlidir. İntake Air Tempreture (İAT) sıcaklığı rölantide dur kalk trafikte 30 C derece Hava Sıcaklığında 60 C derecelerin üzerinde seyrederken, 45 C derecelere düşmüştür.

350 Liralık OBD cihazı ile cep telefonu üzerinden okunan Canlı Verilerde Hava Sıcaklığının 32 C derece olduğu ölçülmekteyken,

Soğutma Suyu Sıcaklığı 99 C derecede Fan çalışır durumda ( Araçta Hararet Yazılımı Mevcut) İAT sıcaklığı 34 C Dereceye Düşmüştür!

Aracı Dur kalk Trafikte kullanıp Stop ettikten sonra Soğutucu Sıcaklığı 100 C derecelerdeyken dahi İAT Sıcaklığı 47 C Dereceye Ulaşabilmiştir. Normalde 60 C derecenin üzerinde olmaktadır.
Bu durumda Araç şismekte ve Performansı haliyle Düşmektedir!
1.4 Turbo Astra J araca Yalıtım uygulaması sonrasında Soğuk Hava Emişi sağlanarak Performans kaybının önüne geçilmiştir!

250 Liralık malzeme uygulama için yeterlidir. İntake Air Tempreture (İAT) sıcaklığı rölantide dur kalk trafikte 30 C derece Hava Sıcaklığında 60 C derecelerin üzerinde seyrederken, 45 C derecelere düşmüştür.

350 Liralık OBD cihazı ile cep telefonu üzerinden okunan Canlı Verilerde Hava Sıcaklığının 32 C derece olduğu ölçülmekteyken,

Soğutma Suyu Sıcaklığı 99 C derecede Fan çalışır durumda ( Araçta Hararet Yazılımı Mevcut) İAT sıcaklığı 34 C Dereceye Düşmüştür!

Aracı Dur kalk Trafikte kullanıp Stop ettikten sonra Soğutucu Sıcaklığı 100 C derecelerdeyken dahi İAT Sıcaklığı 47 C Dereceye Ulaşabilmiştir. Normalde 60 C derecenin üzerinde olmaktadır.
Bu durumda Araç şismekte ve Performansı haliyle Düşmektedir!
1.4 Turbo Astra J araca Yalıtım uygulaması sonrasında Soğuk Hava Emişi sağlanarak Performans kaybının önüne geçilmiştir!