Ids+ Problemi / Astra H

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan ggt
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

ggt

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
11 Şub 2007
Mesajlar
27
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Merhaba Arkadaşlar;

Sahibi olduğum 2005 model Astra H Elegance Ids+ paketli aracım 3-4 günden beri sürüş sırasında ids+ (sarı renkli uyarı ışığı) uyarısı vermeye başladı. Aracı yeniden çalıştırma ile bir süre bu uyarıyı yokedebilsemde zamanla yine çıkıyordu.

Bugun iyice denedim ve şunu farkettim: Aracın direksiyonu sağa tam veya tama yakın döndürüldüğünde bu uyarı ışıgı çıkıyor veya aynı şekilde direksiyon bu konumdayken araç çalıştırılırsa uyarı ışıgı yanıyor aksi halde ise yanmıyor. Bu konuda yardımcı olabilirseniz sevinirim. Acaba soket vs mi yerinen çıktı, öyle ise bu soketler nerelerdedir?

Not: 20-25 gun kadar once baskı balata değişti acaba bu sırada bir problemmi oluştu; ancak bu hatayı 3-4 gündür alıyorum.
+ Sigortada problem yok değiştirip denedim.

Saygılarımla.
 
Merhaba Arkadaşlar;

Sahibi olduğum 2005 model Astra H Elegance Ids+ paketli aracım 3-4 günden beri sürüş sırasında ids+ (sarı renkli uyarı ışığı) uyarısı vermeye başladı. Aracı yeniden çalıştırma ile bir süre bu uyarıyı yokedebilsemde zamanla yine çıkıyordu.

Bugun iyice denedim ve şunu farkettim: Aracın direksiyonu sağa tam veya tama yakın döndürüldüğünde bu uyarı ışıgı çıkıyor veya aynı şekilde direksiyon bu konumdayken araç çalıştırılırsa uyarı ışıgı yanıyor aksi halde ise yanmıyor. Bu konuda yardımcı olabilirseniz sevinirim. Acaba soket vs mi yerinen çıktı, öyle ise bu soketler nerelerdedir?

Not: 20-25 gun kadar once baskı balata değişti acaba bu sırada bir problemmi oluştu; ancak bu hatayı 3-4 gündür alıyorum.
+ Sigortada problem yok değiştirip denedim.

Saygılarımla.

imza kısmınıza AD-SOYAD yazmanız gerekiyor...!
 
Merhaba

Soketleri Kontrol ettir. Amörtisör Bacaginda bulunanlari. Tahminen ya yerine oturmamistir veya en büyük ihtimal paslanmis olabilir.
 
Gence beydeki sorun benim aracımda da başladı. sürüş anında olumsuzluk yok. değerli paylaşımlarınızı bekliyorum. saygılarımla.
 
İnternette ki araştırmalarıma göre tahminim sertleşen amortisör ile ilgili. Yaşam mücadelesi iş sebebi ile aracımı kullanacak pek vakitim yok. yağ değişimi mobil 0 40 ile 18 ayda bir değiştiriyorum. yaklaşık 2015 haziran gibi servis tecrübemi paylaşacağım : ))))
 
İnternette ki araştırmalarıma göre tahminim sertleşen amortisör ile ilgili. Yaşam mücadelesi iş sebebi ile aracımı kullanacak pek vakitim yok. yağ değişimi mobil 0 40 ile 18 ayda bir değiştiriyorum. yaklaşık 2015 haziran gibi servis tecrübemi paylaşacağım : ))))

Yağ değişimi aylara göre değil kmye göre olmalı diye biliyoruz biz, 18 aylık dönemde 10bin kmyi aşmıyorsanız tabi o zaman sorun yok :)
 
Yağ değişimi aylara göre değil kmye göre olmalı diye biliyoruz biz, 18 aylık dönemde 10bin kmyi aşmıyorsanız tabi o zaman sorun yok :)

: ))) biliyorum. Mobil 0w40 üründe binek araçlar için üst limiti 40,000 km veya 24 ay olarak belirlemiş. İşin kapladığı zaman, iş aracı ve akarkayıt fiyatlarının da yardımı ile senede yaklaşık 5000 km yapabiliyorum.
 
: ))) biliyorum. Mobil 0w40 üründe binek araçlar için üst limiti 40,000 km veya 24 ay olarak belirlemiş. İşin kapladığı zaman, iş aracı ve akarkayıt fiyatlarının da yardımı ile senede yaklaşık 5000 km yapabiliyorum.

yurtdışındaki araçlar için olan bakım aralığı bizde 15bin max olan aralık ingilterede 30 bin kmde aynı şekilde araç garantideyse bakımlarda sadece işçilik ücreti ödüyorsun kullanılan malzemeler ücretsiz benim aklıma para almak için bu kmyi düşürdükleri geliyor fakat konu hakkında uzman olmadığım için kendim 10 binde değiştiriyorum:)
 
Gence beydeki sorun benim aracımda da başladı. sürüş anında olumsuzluk yok. değerli paylaşımlarınızı bekliyorum. saygılarımla.

büyük ihtimalle sorun ön lerdeki sag yada sol ids+beyini var kibrit kutusu büyüklügünde onlarin soketlerini kontrol ettirin sorun yine yasanirsa beyin gitmis demektir dedigim gibi sag yada sol bilemicem.bende oldu aynisi bazen yaniyor bazen sönüyordu soketler temizlendi gitti sandik iki gün sonra tekrarlayinca tespit konuldu ids+ beyni bozulmus lastigin arkasinda amortisörün yaninda bir yerlerde.
 
Geri
Üst